De kracht van (social) media

8 september 2010
De kracht van (social) media

Maandag 20 september organiseert de Association of Food and Beverage Management een bijeenkomst in het teken van (social) media. Sprekers deze middag zijn Charles Groenhuijsen, oud NOS correspondent en mediakenner en Cor Hospes, marketing en social media specialist. Aansluitend zal er een discussie plaatsvinden met horecaondernemer en actief twitteraar Hans Vugts, directeur Casa400, Directeur Hotelschool Den Haag, de heer Wim Dooge en Hans Poortvliet, directeur HSMAI over de vraag 'welke kansen biedt (social) media'.

*Marketing- en communicatiebeleid*
Er zal tevens stil gestaan worden bij hoe je als horeca bedrijf je marketing en communicatiebeleid in zou moeten richten en welke mogelijkheden deze kunnen bieden voor bijvoorbeeld human resources, inkoop en omzet. Horecabranche journalisten Richard Kok van Misset Horeca en Frank Lindner, Hospitality Management zullen de aanwezigen met tips en trics voorzien tijdens een discussie met Charles Groenhuijsen.

*Vijf themabijeenkomsten*
De Association of Food & Beverage Management is een dynamische club die zich bezighoudt met onderwerpen en actualiteiten binnen het vakgebied Food & Beverage. Naast de mogelijkheid voor het vergroten van de F&B kennis en het opdoen van inspiratie biedt de vereniging ook de mogelijkheid voor het opzetten en uitbreiden van een netwerk. Dit wordt gerealiseerd door de organisatie van vijf themabijeenkomsten, een golftoernooi, nieuwjaarsdiner en het social event (inspirerend weekend weg naar binnen- of buitenland). Sprekers tijdens de afgelopen en komende bijeenkomsten: Jos Burgers (De gast centraal), Hans Steenbergen & Anneke Ammerlaan (F&B trends), Jan Vermeiren (Linkedin specialist), David Crouwel (succesvol ondernemen en inkopen), Charles Groenhuijsen & Cor Hospes (Hospitality en de kracht van de media), en Ben Tiggelaar (Inspirerend Leiderschap).


~Eline Dragt~

Overig nieuws