Gastentrevredenheid bij Mövenpick het hoogst

29 oktober 2009
Gastentrevredenheid bij Mövenpick het hoogst

Internationale hotelketen Mövenpick Hotels & Resorts heeft de hoogste notering gekregen in het zogenaamde ‘Upscale segment’ voor Gasttevredenheid in de ‘2009 European Hotel Guest Satisfaction Index Study’. In totaal 13.000 hotelgasten binnen Europa hebben uit 42 hotelketens gekozen voor deze internationale hotelketen. De onderscheiding is tijdens een ceremoniële bijeenkomst overhandigd aan de heer Jean Gabriel Pérès, President & CEO van Mövenpick Hotels & Resorts.

In een korte reactie op het verkrijgen van de hoogste notering in de ‘2009 European Hotel Guest Satisfaction Index Study’ verklaarde de heer Pérès: “Ik ben enorm trots op deze zeer prestigieuze notering. Het betekent dat onze hotelketen bovenaan staat in waardering door haar gasten in Europa. Dit is mede mogelijk gemaakt door onze medewerkers, die allen kwaliteit en service als leidraad hebben in hun werk.”

~Hospitality Management, Frank Lindner~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/gastentrevredenheid-bij-movenpick-het-hoogst/

Overig nieuws