Hotel Cup vestigt aandacht op welzijn en gezondheid in hospitality

Auteur: Thijs Jacobs
20 september 2016
Hotel Cup vestigt aandacht op welzijn en gezondheid in hospitality

Op dinsdag 11 oktober 2016 vindt de eerste editie van de Hotel Cup plaats in Maastricht, parallel aan de tweede dag van horecavakbeurs BBB Maastricht. Maximaal 24 teams zullen het tegen elkaar opnemen in een volleybal- en voetbaltoernooi.

De Hotel Cup is geïnitieerd door Blycolin, Koninklijke Auping en Mise en Place, en wordt mede mogelijk gemaakt door HotelloTOP, de netwerkorganisatie voor studenten & alumni van de Hoge (Inter)nationale Hotel Management scholen.

Welzijn en gezondheid worden steeds belangrijker in het dagelijkse leven. Tijdens de Hotel Cup, met als thema ‘Happy & Healthy in Hospitality’  staan deze onderwerpen dan ook centraal. De Hotel Cup wilt alle lagen binnen de hospitalitybranche samenbrengen en is een perfecte kans voor hotelmedewerkers om samen een actieve en sportieve dag te hebben.

Schrijf je nu in voor deelname aan de Hotel Cup!

Wil jij ook samen met je team een sportieve en actieve dag beleven? Collega’s uit de branche ontmoeten? En kans maken op geweldige prijzen? Schrijf je dan hier in!

Initiatiefnemers

Blycolin

Dé internationale betrouwbare partner in linnenservices voor (zorg)hotels, restaurants, vakantieparken en wellnesscentra. Meer dan veertig jaar vol ervaring en kennis. In Nederland en daarbuiten. Huren en/of kopen. Persoonlijk en adviserend. Uw linnenpartner in hospitality dus, die in de hoogste mate bijdraagt aan de kwaliteiten die u aan uw gasten wilt bieden.

Koninklijke Auping bv

Een gezond en energiek leven begint met een goede nachtrust. Het uitgangspunt van Koninklijke Auping is dat goed slapen altijd nog beter kan. Daarom werkt Auping al meer dan 125 jaar - elke dag weer - met passie en nieuwsgierigheid aan het ultieme slaapcomfort van morgen. Hoge kwaliteit, comfort, design en duurzaamheid staan daarbij centraal.  

Mise en Place

De laatste 21 jaar heeft Mise en Place gebouwd op de netwerken van onze partners en onze talentvolle studenten. We zijn erin geslaagd om te begrijpen hoe de juiste studenten te selecteren, op te leiden, te trainen en hen te linken aan de gastvrijheid, event en foodservice industrie. Met meer dan 5000 gastvrijheidsmedewerkers, in 6 landen, werkend voor 7 gespecialiseerde labels, heeft Mise en Place een oplossing voor elk probleem - elke dag, op elk moment.

Overig nieuws