F & B Service Manager

Uw vacature op deze site?

Fulltime/Parttime 

Wie zijn wij?

The Toren Hotel (4*) is een bijzonder boutique hotel in het kloppend hart van Amsterdam. Het hotel is onderdeel van de collectie van The Pavilions Hotels & Resorts. Mede door het formaat van ons hotel weet ons goed getrainde team telkens weer de gast te verrassen met een hoog gepersonaliseerde service. Wij bieden onze gasten de juiste balans tussen informele en professionele service, doordat wij de gast en zijn/haar behoeftes buitengewoon goed begrijpen. Ons team reikt verder dan de individuele afdelingen, wij helpen elkaar waar nodig om de best mogelijke service te verlenen.

Wat ga je doen?

In deze zelfstandige functie geef je leiding aan een team van ca. 10 medewerkers inclusief leerlingen en stagiaires. De F&B service manager is van alle markten thuis; van het perfect serveren van het ontbijt, het geven van de beste rondleidingen door het hotel, tot het maken van de mooiste cocktails en drankjes. De F&B Service Manager maakt de ervaring van de gasten een om er nooit te vergeten, mede door zijn gastvrije en dynamische persoonlijkheid. Door “leading by example” stuurt en coacht de F&B Service Manager zijn/haar team perfect aan en draagt bij aan de ontwikkeling van de F&B medewerkers naar “the next level”. Je bent op de hoogte van de actuele ontwikkelingen, trends en innovaties in F&B. Je bent scherp op cijfers, je weet omzetten te genereren, je bent continue bezig met het verbeteren van het team en de bedrijfsprocessen (setting standards), je bent een aanjager en een inspiratiebron, je bent scherp in het bouwen van een team.

Wie ben jij?

Je bent gastvrij ingesteld met een sterke lading pro-activiteit. Je bent flexibel, creatief, innovatief en gedreven. Tevens ben je een sterke teamspeler en straal je van nature leiderschap uit. Je haalt voldoening uit zaken beter maken. Je bent stressbestendig, in staat verantwoordelijkheid te dragen en je denkt probleemoplossend. Je bent energiek en proactief, en doet er alles aan om je service naar de gast te perfectioneren. Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel,  en je weet de gasten en collega’s te enthousiasmeren met je positieve houding en glimlach. Je voelt gasten perfect aan, en je weet iedere keer de balans tussen informeel en formeel precies te vinden. Verder ben je beschikbaar voor ochtend en/of avonddiensten. Je hebt je al reeds bewezen in het aansturen van een team en je bent toe aan de volgende stap. Je bent uitstekend in het spreken en schrijven in het Engels en in het Nederlands en je bezit een echte 24/7 mentaliteit.

Wat mag je van ons verwachten?

Wij bieden jou een afwisselende baan waarbij eigen inbreng en proactief meedenken gestimuleerd wordt. Je werkt met een jong en ambitieus team. Ons hotel is gevestigd in twee zeventiende-eeuwse grachtenpanden aan de Keizersgracht. De salarismogelijkheden zijn gunstig en hangen af van jouw niveau.

Hoe komen we met jou in gesprek?

Geïnteresseerd? Stuur je motivatie brief en C.V. naar:
Hotel The Toren 
T.a.v. afdeling Human Resources
Keizersgracht 164 
1015CZ Amsterdam
Email: humanresources@hoteltoren.nl 

Vragen? Neem contact met ons op telefoonnummer +31(0)20 622 60 33.

Solliciteer direct
  • Uur: In overleg
  • Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Opleidingsniveau: MBO

Meer vacatures

Hotel The Toren - Amsterdam - In overleg uur F & B medewerker (allround)
Buitenplaats Vaeshartelt - Maastricht - 38 uur Chef de Partie - Zelfstandigwerkend Kok
Buitenplaats Vaeshartelt - Maastricht - 38 uur Bedieningsmedewerkers FTE (M/V)
Radisson Blu Palace Hotel - Noordwijk - 40 uur Sales Manager
HE GROUP - Oostende - 100% uur Hotelmanager

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: