Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers

20 maart 2018 | Thijs Jacobs
Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers<

De RestaurantKrant biedt een unieke kans. In samenwerking met e-mailmarketingspecialist Hielko van der Molen organiseren we een volledig verzorgde ééndaagse training e-mailmarketing. Na deze dag kunt u uw omzet direct verhogen door de inzet van slimmere en betere e-mailcampagnes.

Inschrijven

Nieuwsgierig geworden naar manieren om uw marketingcampagne te optimaliseren? Schrijf u dan via het inschrijfformulier in voor de eerstvolgende training e-mailmarketing op 16 april 2018 in Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Andere trainingsdata zijn 4 juni 2018 en 24 september 2018. Wees er snel bij want er is plek voor slechts 12 deelnemers, aangezien Hielko de deelnemers intensief begeleidt.

Wat levert het u op? 

U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten

U verbetert uw e-mailcampagnes

U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren

U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU

U realiseert meteen meer directe boekingen

Meer concreet resultaat

U kunt vooraf u eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aanleveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.

Kleine groepen

Trainer Hielko van der Molen begeleidt de deelnemers intensief. U leert in een kleine groep van 12 cursisten zodat er voldoende tijd en ruimte is voor al uw vragen. 

Trainer

Hielko van der Molen is een marketeer in hart en nieren. Hij put voor deze training uit meer dan 20 jaar ervaring als online manager bij banken, verzekeraars, in de retail en voor hoteliers bekend als e-commerce manager bij Fletcher Hotel groep. Aangevuld met 10 jaar ervaring als docent, deelt hij met u zijn visie en kennis op het gebied van online marketing.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening
Moxy opent haar deuren in Hoofddorp

Op 4 augustus 2020 heeft het Moxy Amsterdam Schiphol Airport officieel haar deuren geopend. Een dag eerder was de officiële opening. Een gezellig intiem feestje met een sfeer en uitstraling die zo goed bij Moxy passen; laid-back, speels (letterlijk, er zijn overal spelletjes te doen) en allesbe...

Economie Booking.com
Booking wil af van kwart personeel

Booking.com ontslaat een kwart van het personeel. Wereldwijd werken bij het van origine Nederlandse bedrijf ongeveer 17.500 duizend mensen. Exacte aantallen over de ontslagen ontbreken nog, maar het zou gaan om tussen de vier,- en vijfduizend medewerkers, zo meldt de NOS. "Helaas moeten we d...

Hotelketens Internationaal
Hotelketen uitgelicht: Deutsche Hospitality

Deutsche Hospitality is het overkoepelende merk van Steigenberger Hotels AG. Inmiddels is het een internationale, dynamische merkfamilie en wordt gekenmerkt door de waarden van passie, perfectie, zorgzaamheid, traditie en visie. Het bedrijf kijkt terug op een rijke geschiedenis van bijna 90 jaar. Ee...

Events
Horecava 2021 gaat hybride

Horecava verrijkt haar 65e editie, die plaatsvindt van 11 – 14 januari 2021 in RAI Amsterdam, met een online programma. Het evenement zal in aangepaste vorm face-2-face, volgens de COVID-19 richtlijnen, én virtueel live zijn. De vakbeurs, die foodservice professionals al jaren met elkaa...

The Prince Akatoi in Londen heropent

Het Prince Akatoki in Marylebone, het enige Japanse vijfsterren hotel in Londen, heropent in augustus met een nieuw "Taste of Japan"-pakket om de gasten onder te dompelen in het Japans. gastvrijheid en cultuur. De naam Akatoki komt van een Aziatisch Japans woord voor "dageraad" o...

Horeca & Recht Hotel & Recht
Een vergoeding voor goodwill aan het einde van de huur, hoe zit dat eigenlijk?

Als onderdeel van een huurovereenkomst met betrekking tot hotelruimte onderhandelen partijen regelmatig over de vraag wat er met de (al dan niet door huurder) in het gehuurde aangebrachte voorzieningen zal gebeuren bij het einde van de huur. Een afspraak dat huurder deze voorzieningen (al dan niet o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: