Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers

20 maart 2018 | Thijs Jacobs
Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers<

De RestaurantKrant biedt een unieke kans. In samenwerking met e-mailmarketingspecialist Hielko van der Molen organiseren we een volledig verzorgde ééndaagse training e-mailmarketing. Na deze dag kunt u uw omzet direct verhogen door de inzet van slimmere en betere e-mailcampagnes.

Inschrijven

Nieuwsgierig geworden naar manieren om uw marketingcampagne te optimaliseren? Schrijf u dan via het inschrijfformulier in voor de eerstvolgende training e-mailmarketing op 16 april 2018 in Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Andere trainingsdata zijn 4 juni 2018 en 24 september 2018. Wees er snel bij want er is plek voor slechts 12 deelnemers, aangezien Hielko de deelnemers intensief begeleidt.

Wat levert het u op? 

U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten

U verbetert uw e-mailcampagnes

U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren

U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU

U realiseert meteen meer directe boekingen

Meer concreet resultaat

U kunt vooraf u eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aanleveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.

Kleine groepen

Trainer Hielko van der Molen begeleidt de deelnemers intensief. U leert in een kleine groep van 12 cursisten zodat er voldoende tijd en ruimte is voor al uw vragen. 

Trainer

Hielko van der Molen is een marketeer in hart en nieren. Hij put voor deze training uit meer dan 20 jaar ervaring als online manager bij banken, verzekeraars, in de retail en voor hoteliers bekend als e-commerce manager bij Fletcher Hotel groep. Aangevuld met 10 jaar ervaring als docent, deelt hij met u zijn visie en kennis op het gebied van online marketing.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: