Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers

20 maart 2018 | Thijs Jacobs
Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers<

De RestaurantKrant biedt een unieke kans. In samenwerking met e-mailmarketingspecialist Hielko van der Molen organiseren we een volledig verzorgde ééndaagse training e-mailmarketing. Na deze dag kunt u uw omzet direct verhogen door de inzet van slimmere en betere e-mailcampagnes.

Inschrijven

Nieuwsgierig geworden naar manieren om uw marketingcampagne te optimaliseren? Schrijf u dan via het inschrijfformulier in voor de eerstvolgende training e-mailmarketing op 16 april 2018 in Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Andere trainingsdata zijn 4 juni 2018 en 24 september 2018. Wees er snel bij want er is plek voor slechts 12 deelnemers, aangezien Hielko de deelnemers intensief begeleidt.

Wat levert het u op? 

U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten

U verbetert uw e-mailcampagnes

U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren

U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU

U realiseert meteen meer directe boekingen

Meer concreet resultaat

U kunt vooraf u eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aanleveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.

Kleine groepen

Trainer Hielko van der Molen begeleidt de deelnemers intensief. U leert in een kleine groep van 12 cursisten zodat er voldoende tijd en ruimte is voor al uw vragen. 

Trainer

Hielko van der Molen is een marketeer in hart en nieren. Hij put voor deze training uit meer dan 20 jaar ervaring als online manager bij banken, verzekeraars, in de retail en voor hoteliers bekend als e-commerce manager bij Fletcher Hotel groep. Aangevuld met 10 jaar ervaring als docent, deelt hij met u zijn visie en kennis op het gebied van online marketing.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

Economie
Dit zijn de hotelvastgoed transacties van 2018

In 2018 is in Nederland voor ruim € 910 miljoen aan hotelvastgoed verkocht. Dit is een verwachte daling ten opzichte van het recordjaar van 2017, toen ruim € 1,7 miljard aan hotelvastgoed werd verkocht. Gezien het grote aantal unieke transacties in 2017 kon niet worden verwacht dat 2018 di...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Tech Advertorial
Meer tijd voor gasten met minder leveranciers

Met nieuwe technologie en smart data kun je rechtstreeks boeken bevorderen, doeltreffend upsellen en service op maat bieden. Maar als je al die mogelijkheden wilt benutten, heb je vaak met veel verschillende leveranciers te maken. PMS-aanbieder Guestline breidt het bestaande platform uit met de nieu...

Wet- en regelgeving Hotelbouwplannen
Brandveiligheid in hotels: “Hoteliers hebben vaak geen idee”

Max van Holst Pellekaan is dé expert op het gebied van brandveiligheid in de hotellerie. Hij verbaast zich over de onwetendheid van veel hoteliers. “En dat kan uiteindelijk ontzettend veel geld kosten, dat is zonde.” Hij ziet het steeds vaker om zich heen. Hoteliers die na de v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: