Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers

20 maart 2018 | Thijs Jacobs
Unieke aanbieding: Training e-mailmarketing voor horecaondernemers<

De RestaurantKrant biedt een unieke kans. In samenwerking met e-mailmarketingspecialist Hielko van der Molen organiseren we een volledig verzorgde ééndaagse training e-mailmarketing. Na deze dag kunt u uw omzet direct verhogen door de inzet van slimmere en betere e-mailcampagnes.

Inschrijven

Nieuwsgierig geworden naar manieren om uw marketingcampagne te optimaliseren? Schrijf u dan via het inschrijfformulier in voor de eerstvolgende training e-mailmarketing op 16 april 2018 in Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Andere trainingsdata zijn 4 juni 2018 en 24 september 2018. Wees er snel bij want er is plek voor slechts 12 deelnemers, aangezien Hielko de deelnemers intensief begeleidt.

Wat levert het u op? 

U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten

U verbetert uw e-mailcampagnes

U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren

U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU

U realiseert meteen meer directe boekingen

Meer concreet resultaat

U kunt vooraf u eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aanleveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.

Kleine groepen

Trainer Hielko van der Molen begeleidt de deelnemers intensief. U leert in een kleine groep van 12 cursisten zodat er voldoende tijd en ruimte is voor al uw vragen. 

Trainer

Hielko van der Molen is een marketeer in hart en nieren. Hij put voor deze training uit meer dan 20 jaar ervaring als online manager bij banken, verzekeraars, in de retail en voor hoteliers bekend als e-commerce manager bij Fletcher Hotel groep. Aangevuld met 10 jaar ervaring als docent, deelt hij met u zijn visie en kennis op het gebied van online marketing.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: