Radisson Hotel Group kondigt de uitbreiding van het merk Radisson Individuals aan, dat sinds de lancering in 2020 is gegroeid naar meer dan 100 hotels in exploitatie en ontwikkeling.
Vandaag de dag omvat de portfolio een breed scala aan hoteltypes en ervaringen, waarmee een diverse groep reizigers wordt aangesproken. Met de toevoeging van de nieuwe segmenten Premier, Boutique en Retreats biedt Radisson Individuals hotels nog meer mogelijkheden om zich te onderscheiden en zichtbaarheid te vergroten.
Radisson Individuals is een zogenoemd soft brand, waarmee onafhankelijke hotels en regionale ketens zich kunnen aansluiten bij het wereldwijde netwerk en distributieplatform van Radisson Hotel Group, terwijl ze hun eigen identiteit en karakter behouden. Inmiddels hebben wereldwijd meer dan 100 hotels zich aangesloten om gebruik te maken van de internationale naamsbekendheid en de sterke uitstraling van het Radisson-merk. Dankzij hoge kwaliteitsstandaarden en trainingen kunnen gasten genieten van de unieke sfeer van elk hotel, gecombineerd met de kenmerkende ‘Yes I Can!’-service die zo belangrijk is binnen Radisson Hotel Group.
Recente openingen zijn onder andere Le Relais de La Malmaison, een rustig toevluchtsoord vlak bij Parijs; HARBR Hotel Ludwigsburg, een modern stadshotel in de regio Stuttgart; Crystals Beach Resort Belle Mare op Mauritius, een nieuw pareltje aan de oostkust van het eiland; en Namah Nainital, onderdeel van Radisson Individuals Retreats, het vierde hotel van de groep in Uttarakhand, India.
Met de uitbreiding naar drie segmenten – van upper midscale tot upper upscale – blijft Radisson Individuals flexibel en relevant, met hoge standaarden voor zowel gasten als eigenaren.
Elie Younes, executive vice president & global chief development officer bij Radisson Hotel Group, zegt hierover:
“Het enorme succes van Radisson Individuals bewijst dat Radisson Hotel Group in staat is om relevante trends te zetten in de branche en echte meerwaarde te creëren voor zowel onze eigenaren als onze gasten. De verdere ontwikkeling van Radisson Individuals met drie nieuwe segmenten geeft hotels nog meer mogelijkheden om zich te onderscheiden binnen een flexibel kader.”
Het merk Radisson Individuals bestaat nu uit vier categorieën:
Radisson Individuals: Hotels die voldoen aan de hoge standaarden van Radisson Hotel Group, maar die een eigen karakter hebben buiten de kernmerken van de groep. Hotels behouden hun eigen identiteit en profiteren tegelijkertijd van de expertise en infrastructuur van Radisson Hotel Group.
Radisson Individuals Premier: Upper-upscale hotels, geschikt voor zowel zakelijke reizigers als vakantiegangers. Deze hotels liggen in belangrijke leisure- en zakelijke bestemmingen en onderscheiden zich door verfijnd design, moderne faciliteiten en uitstekende service.
Radisson Individuals Boutique: Kleinschalige en intieme hotels die geselecteerd zijn vanwege hun stijl en tijdloze karakter. Deze unieke adressen combineren een persoonlijke sfeer met hoogstaande service en sterke lokale invloeden.
Radisson Individuals Retreats: Bijzondere hideaways en ontspannende vakantiebestemmingen, verrijkt met zorgvuldig geselecteerde ervaringen om lichaam en geest te verfrissen. Deze hotels bieden authentieke belevenissen in de natuur, met de service en kwaliteit waar Radisson om bekendstaat.
Fotografie: Radisson Hotel Group
Blijf op de hoogte!
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.