Nieuw wereldwijd marketingteam versterkt Europese groei van The Social Hub

Auteur: redactie
Personalia Hotelketens 5 november 2025
Nieuw wereldwijd marketingteam versterkt Europese groei van The Social Hub

Hospitalitymerk The Social Hub presenteert een nieuw wereldwijd marketingteam onder leiding van chief marketing officer Trix van der Vleuten. Het team richt zich op internationale samenwerkingen, creativiteit en geïntegreerde marketing- en commerciële campagnes, nu The Social Hub een nieuwe groeifase in Europa ingaat.  

Het vernieuwde marketingteam van The Social Hub bundelt talent van consumenten- en lifestylemerken, met ervaring op het gebied van digital, branding, public affairs en commerciële marketing. Eerder in 2023 versterkte Daniel Hernández Lyon, voormalig hoofd corporate affairs bij Edelman Italië, het team als director of global communications.

Nieuwe aanstellingen zijn onder meer Charlie Ayers, voormalig merkleider bij Under Armour en Speedo, als head of brand; Rosa Dinnissen, director of global public affairs, eerder hoofd government affairs Noord-Europa bij Airbnb en strategisch adviseur bij het Europees Parlement; en Shirley Kind, voorheen director of sales & services bij de Nederlandse Loterij, als commercial director. Zij voegen zich bij Jeffrey Kloezeman, head of social media, bekend van merkactivaties op TikTok en Roblox; Martina Nesti, head of global activations en voormalig marketingleider bij Four Seasons Hotels, recent verantwoordelijk voor marketing- en community-initiatieven bij The Social Hub in Italië; en Bridget O’Lone, voormalig werkzaam bij Booking.com en Diageo, als global marketing director.

Het nieuwe marketingteam is verantwoordelijk voor het volgende hoofdstuk van de merk- en commerciële ontwikkeling van The Social Hub, een B Corp-gecertificeerd bedrijf. Zij verbinden lokale verhalen met een wereldwijde strategie om de bekendheid, betrokkenheid en zichtbaarheid bij zowel consumenten als B2B-doelgroepen te vergroten.

Van der Vleuten, die in 2024 als CMO bij het bedrijf begon na senior leiderschapsrollen bij KFC Europe en Versuni (Philips huishoudelijke apparaten): “The Social Hub heeft een uniek merk opgebouwd, ontstaan vanuit community, creativiteit en verbinding. Met onze Europese uitbreiding willen we dat verhaal verder vertellen. Deze nieuwe marketingstructuur brengt enkele van de meest getalenteerde creatieve en commerciële professionals uit Europa samen. Talent dat heeft gewerkt aan de Olympische Spelen en grote Super Bowl-commercials. Samen bouwen we aan een marketingmachine die verankerd is in cultuur, nieuwsgierigheid en samenwerking en bijdraagt om van The Social Hub een bekende naam te maken in en buiten Europa."

Het leiderschapsteam van The Social Hub ondersteunt de ambitie om de Europese aanwezigheid verder uit te breiden, na recente openingen in Glasgow, Rome en Porto en met geplande lanceringen in Turijn en Lissabon.

Opgericht door de Schotse ondernemer Charlie MacGregor en met het hoofdkantoor in Amsterdam, combineert The Social Hub hotel-, studenten-, longstay- en coworking-ervaringen onder één dak en creëert ruimtes die verbinding en gemeenschap stimuleren. Het bedrijf exploiteert meer dan 10.000 kamers en telt ruim 1.000 medewerkers in 21 hubs verspreid over 18 steden. Met de nieuwe marketingvisie legt The Social Hub de nadruk op hospitality van wereldklasse, sociale betrokkenheid, lokale verbinding en betekenisvolle campagnes en samenwerkingen.

Blijf op de hoogte!

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in uw mailbox? Registreer hier voor onze gratis digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws