Adverteren?
Hospitality Management
Dutch
  • Nieuws
  • Dossiers
  • Agenda
  • Uitgaven
  • Whitepapers
  • Tools
  • Contact
  • HM Academy
Categorieën
  • Exclusieve interviews
  • HM+
  • Hotelovernames
  • HotelSummit
  • Jong & Ambitieus
  • Michelin
  • Nieuwe hotels
  • Personalia

Je hebt gezocht op: Auberge du Bonheur

Auberge du Bonheur winnaar Brabantse Gastvrijheid Award 2018
4 december 2018 • Nieuws

Auberge du Bonheur winnaar Brabantse Gastvrijheid Award 2018

Tijdens de slotmanifestatie van het jaar waarin Brabant de titel ‘European Region of Gastronomy’ draagt, is op 3 december de eerste Braban...

Revenue management: jongleren met prijzen voor de hoogste omzet
16 maart 2018 • Nieuws

Revenue management: jongleren met prijzen voor de hoogste omzet

Revenue management is zorgen voor de beste prijs voor een kamer op een specifieke dag. Geen eenvoudige opdracht, want OTA’s snoepen mee van de o...

Voor de hotellerie is er verder niet veel
15 november 2016 • Nieuws

Voor de hotellerie is er verder niet veel

Anne Marie Rossou (manager Auberge du Bonheur) en André Aaij (General Manager Radisson Blu Palace Hotel) zitten in de adviescommissie voor Hote...

Lekker lezen: de oktobereditie!
29 oktober 2015 • Nieuws

Lekker lezen: de oktobereditie!

Hij is er! De gratis online editie van Hospitality Management! Lees alles over hotelinvesteringen, guest delight en social media. Leer meer over hoe...

Wandtapijten in Auberge du Bonheur
25 augustus 2014 • Nieuws

Wandtapijten in Auberge du Bonheur

Na weken van renovatie wordt hotel en restaurant Auberge du Bonheur in Tilburg op 25 augustus feestelijk heropend. Alle 36 kamers zijn grondig vernieu...

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle updates

Meest gelezen deze maand

Fletcher Hotels verrast met gratis overnachting: btw niet van 9% naar 21%, maar naar 0%
Hotelketens 12 november 2025

Fletcher Hotels verrast met gratis overnachting: btw niet van 9% naar 21%, maar naar 0%

Gasten moeten halsoverkop kamer verlaten na faillissement Sonder
Hotelketens 12 november 2025

Gasten moeten halsoverkop kamer verlaten na faillissement Sonder

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan

Zussen transformeerden Westcord-hotel: “We gingen hier kijken om te kunnen zeggen: jullie zijn knettergek”
Interview HM+ 27 oktober 2025

Zussen transformeerden Westcord-hotel: “We gingen hier kijken om te kunnen zeggen: jullie zijn knettergek”

“Veel mensen hebben gehoord van Hotel Des Indes, maar minder zijn binnen geweest”
Jong & Ambitieus Interview HM+ 3 november 2025

“Veel mensen hebben gehoord van Hotel Des Indes, maar minder zijn binnen geweest”

Meest gelezen deze week

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”
Interview HM+ Ondernemen 25 november 2025

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ontvangt Golden Green Key
Awards 21 november 2025

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station ontvangt Golden Green Key

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 25 november 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Fletcher Hotels verrast met gratis overnachting: btw niet van 9% naar 21%, maar naar 0%
Hotelketens 12 november 2025

Fletcher Hotels verrast met gratis overnachting: btw niet van 9% naar 21%, maar naar 0%

Uitgelicht

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 17 november 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”
Interview HM+ Ondernemen 25 november 2025

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”

Het is een tekenende uitspraak voor Ramon van Veluw: “We zijn het maar gewoon gaan doen en uiteindelijk is het goed gegaan.” De Bossche on...

Robin Bruggeman: De (Michelin)sleutel tot succes?
Columns Robin Bruggeman HM+ 28 november 2025

Robin Bruggeman: De (Michelin)sleutel tot succes?

Inmiddels hangen ze al ruim anderhalve maand naast de deur bij zeventien Nederlandse hotels: de nieuwe Michelinsleutels. Het is nog te vroeg om vast t...

De sleutel tot AI-succes in hospitality: eenvoud, vertrouwen en beleving
hotel & wetenschap HM+ 21 november 2025

De sleutel tot AI-succes in hospitality: eenvoud, vertrouwen en beleving

Een recent onderzoek, uitgevoerd door onderzoekers uit India en Saoedi-Arabië, laat zien dat kunstmatige intelligentie (AI) in de hospitality nie...

ING: Hotels maken pas op de plaats met duurzame investeringen
Duurzaamheid 25 november 2025

ING: Hotels maken pas op de plaats met duurzame investeringen

Toerisme is wereldwijd verantwoordelijk voor circa 7 procent van de totale CO2-uitstoot, waarbij naast de luchtvaart, ook de hotellerie een aanzienlij...

Marriott International presenteert nieuw merk ‘Series by Marriott’ en start direct met 26 openingen
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

Marriott International presenteert nieuw merk ‘Series by Marriott’ en start direct met 26 openingen

In samenwerking met Concept Hospitality Private Limited en hun merk The Fern Hotels & Resorts introduceert Marriott International zijn nieuwste co...

The Social Hub zet koers naar Edinburgh met plannen voor nieuwe hub in Fountainbridge
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

The Social Hub zet koers naar Edinburgh met plannen voor nieuwe hub in Fountainbridge

The Social Hub kondigt plannen aan voor een hospitality- en communitylocatie in Edinburgh. Met dit tweede hotel in het Verenigd Koninkrijk breidt de g...

Video's

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Maak kennis met de Hotek-app

Maak kennis met de Hotek-app

Bouwen met gevoel voor historie én functie

Bouwen met gevoel voor historie én functie

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

Hotel & Innovatie

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 25 november 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 17 november 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”
Branded Content 7 november 2025

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”

“Onze kennis ligt bij de Nederlandse markt; deze is nog lang niet uitgespeeld voor ons”, aldus oprichter Berry Buskens. SB Facility Servic...

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?
Branded Content 16 oktober 2025

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?

Overtoerisme is een doorn in het oog bij veel inwoners van grote steden. Zij ondervinden steeds meer hinder van het groeiende aantal bezoekers. De ste...

Lancering Future Ready Hospitality Collective - duurzaamheid als nieuwe standaard
Branded Content 14 oktober 2025

Lancering Future Ready Hospitality Collective - duurzaamheid als nieuwe standaard

Vandaag wordt met trots het ‘Future Ready Hospitality Collective’ gelanceerd: een uniek nieuw platform dat duurzame transformatie binnen d...

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen
Branded Content 1 oktober 2025

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen

Hoe blijf je als hotel gastvrij en efficiënt in tijden van personeelstekort en stijgende kosten?  Bij PPHE Hotel Group doen slimme technolog...

7 essentiële KPI’s: grip op uw resultaat
Branded Content Financieel HM+ 29 september 2025

7 essentiële KPI’s: grip op uw resultaat

De Nederlandse hotelbranche staat financieel onder druk. Hoe houdt u grip op uw financiën? Check de ‘financiële temperatuur’ van...

Agenda

12 jan.

Horecava 2026

09 feb.

Gault&Millau

19 mrt.

Hotelbouwplannen bijeenkomst

22 apr.

Independent Hotel Show Amsterdam

04 jun.

Global Revenue Forum 2026

Bekijk alle data
Andere titels
  • Lunchroom
  • De RestaurantKrant
  • De CaféKrant
  • Bed & Breakfast
Informatie
  • Privacy Statement
  • Vragen
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
Account
  • Adverteren
Volg ons op...
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

  • logo
  • © 2025-Uitgeverij PS
  • Privacy Statement
  • Website door Topsite