Je hebt gezocht op: HorecaMonitor

Beste hotelier, vergeet wat er was en focus op wat er komen kan
Lang geleden stond er een hotel ergens in een binnenstad. De markante gevel pronkte trots naar de voorbijgangers. Het hotel stond er statig bij, en ee...

Focus op cashflow en werkkapitaal
Het coronavirus en de gevolgen hebben voor hotelbedrijven veel veranderd, zoveel is inmiddels duidelijk. Door de impact van de pandemie worstelen bedr...

Wat te doen als jouw locatie kampt met ruimtegebrek
Het woord ‘anderhalvemetersamenleving’ gaat ongetwijfeld de Van Dale halen. Sterker nog, het zou zomaar eens het woord van 2020 kunnen wor...

Horecamonitor: Happy to see you again
De hotellerie en horeca is weer open! Gasten mogen het terras weer op en mogen weer – voorzichtig – reizen. Dat is fantastisch nieuws, ond...

EHBO: Emotionele hulp bij overdracht!
Bij de overdracht van een bedrijf waarin de (klant)beleving centraal staat, is het elke keer weer belangrijk om de emoties die met een overname gepaar...

Beste hotelier, vertrouwen is het toverwoord
Beste hotelier, Ga tijdens deze loodzware tijden vooral niet bij de pakken neerzitten! Deze tijd vraagt veel van onze psyche. We maken ons zorge...

HorecaMonitor: "BMKB-C regeling wordt niet goed uitgevoerd"
HorecaMonitor maakt zich grote zorgen over de uitvoering van de BMKB-C regeling. In een brief gericht aan KHN, vraagt HorecaMonitor aan de branch...

HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen
HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemer...

Wat is jouw hotel nu echt waard?
Je werkt enorm hard om jouw hotel zo rendabel mogelijk te maken. Je hebt een goed team en een diepgewortelde passie voor gastvrijheid. Je wil je gaste...

Hoe likable is jouw hotel?
We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf...