Lang geleden stond er een hotel ergens in een binnenstad. De markante gevel pronkte trots naar de voorbijgangers. Het hotel stond er statig bij, en ee...
Het coronavirus en de gevolgen hebben voor hotelbedrijven veel veranderd, zoveel is inmiddels duidelijk. Door de impact van de pandemie worstelen bedr...
Het woord ‘anderhalvemetersamenleving’ gaat ongetwijfeld de Van Dale halen. Sterker nog, het zou zomaar eens het woord van 2020 kunnen wor...
De hotellerie en horeca is weer open! Gasten mogen het terras weer op en mogen weer – voorzichtig – reizen. Dat is fantastisch nieuws, ond...
Bij de overdracht van een bedrijf waarin de (klant)beleving centraal staat, is het elke keer weer belangrijk om de emoties die met een overname gepaar...
Beste hotelier, Ga tijdens deze loodzware tijden vooral niet bij de pakken neerzitten! Deze tijd vraagt veel van onze psyche. We maken ons zorge...
HorecaMonitor maakt zich grote zorgen over de uitvoering van de BMKB-C regeling. In een brief gericht aan KHN, vraagt HorecaMonitor aan de branch...
HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemer...
Je werkt enorm hard om jouw hotel zo rendabel mogelijk te maken. Je hebt een goed team en een diepgewortelde passie voor gastvrijheid. Je wil je gaste...
We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf...