Adverteren?
Hospitality Management
Dutch
  • Nieuws
  • Dossiers
  • Agenda
  • Uitgaven
  • Whitepapers
  • Tools
  • Contact
  • HM Academy
Categorieën
  • Exclusieve interviews
  • HM+
  • Hotelovernames
  • HotelSummit
  • Jong & Ambitieus
  • Michelin
  • Nieuwe hotels
  • Personalia

Je hebt gezocht op: Quiet Hotel Award

De wereldwijde Quiet Hotel Award 2017 gaat naar een Amsterdams Hotel
21 december 2017 • Nieuws

De wereldwijde Quiet Hotel Award 2017 gaat naar een Amsterdams Hotel

Op 20 december zijn de Quiet Hotel Awards 2017 uitgereikt en na een zorgvuldige beoordeling van meer dan 157 hotels die in het bezit zijn van een Quie...

2017 Quiet Hotel Award: Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre 
27 november 2017 • Nieuws

2017 Quiet Hotel Award: Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre 

Op 12 December wordt de Quiet Hotel Award voor de derde keer uitgereikt. De winner is uitverkozen uit 157 Europese hotels die het Quiet...

Hotels met stille hotelkamers in het zonnetje gezet
20 december 2016 • Nieuws

Hotels met stille hotelkamers in het zonnetje gezet

Vandaag zijn de Quiet Hotel Awards 2016 uitgereikt. Meer dan 140 Europese hotels, in het bezit van een Quiet Room(r) label, zijn hiervoor beoordeeld....

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle updates

Meest gelezen deze maand

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel
Hotelketens 5 december 2025

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel
Ondernemen 10 december 2025

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”
Interview HM+ Ondernemen 25 november 2025

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam
Hotelketens Opening 10 december 2025

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam

Meest gelezen deze week

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start
Hotelketens Opening 17 december 2025

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start

Sam Hilkens nieuwe hotelmanager van The Dylan Amsterdam
Personalia 16 december 2025

Sam Hilkens nieuwe hotelmanager van The Dylan Amsterdam

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam
Opening Gastronomie 16 december 2025

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam

Duitse rechter veroordeelt Booking tot schadevergoeding aan meer dan 1.000 hotels
Wet- en regelgeving OTA's 18 december 2025

Duitse rechter veroordeelt Booking tot schadevergoeding aan meer dan 1.000 hotels

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids
Branded Content 16 december 2025

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids

Uitgelicht

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 22 december 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

Kim Linse: Moderne bouwstenen
Columns Kim Linse HM+ 19 december 2025

Kim Linse: Moderne bouwstenen

Nu dacht ik, als we in Nederland nu eens de euro vergeten, maar met stenen gaan betalen. Onze kinderen hebben als startkapitaal hun eigen slaapkamer....

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 23 december 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument
Duurzaamheid HM+ 22 december 2025

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument

Duurzaamheid en ESG (Environmental, Social, and Governance) zijn allang geen vrijblijvende modewoorden meer in de horecasector; ze bepalen hoe hotels...

De sociale factor achter AI-adoptie in Total Revenue Management
Revenue Management HM+ 18 december 2025

De sociale factor achter AI-adoptie in Total Revenue Management

Na de eerdere artikelen over prestaties en gebruiksgemak van AI binnen revenue management richt dit derde deel zich op de sociale factoren die bepalen...

De laatste Hospitality Management van 2025: The Savoy, Martini Hotel Group & rondetafel personeel
Uitgave 17 december 2025

De laatste Hospitality Management van 2025: The Savoy, Martini Hotel Group & rondetafel personeel

In de komende week valt bij alle hotels van Nederland de decembereditie van Hospitality Management op de mat! In ons laatste nummer van het jaar vind...

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”
Interview Internationaal HM+ 23 december 2025

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”

Hotel The Savoy is al meer dan 135 jaar een instituut in de Londense hotellerie en verwelkomde in het verleden illustere gasten als Frank Sinatra, Osc...

Video's

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Maak kennis met de Hotek-app

Maak kennis met de Hotek-app

Bouwen met gevoel voor historie én functie

Bouwen met gevoel voor historie én functie

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

Hotel & Innovatie

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 23 december 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 22 december 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids
Branded Content 16 december 2025

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids

Wanneer jongeren op het punt staan een studiekeuze te maken, breekt er een spannende periode aan. Voor veel ouders speelt de vraag: welke opleiding ge...

Vijf actuele risico’s in de hotellerie
Branded Content 11 december 2025

Vijf actuele risico’s in de hotellerie

De hotellerie verandert in hoog tempo. Gasten verwachten meer gemak, veiligheid en digitale service, terwijl hotels tegelijk worden geconfronteerd met...

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”
Branded Content 8 december 2025

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”

“Onze kennis ligt bij de Nederlandse markt; deze is nog lang niet uitgespeeld voor ons”, aldus oprichter Berry Buskens. SB Facility Servic...

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen
Branded Content 1 december 2025

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen

Hoe blijf je als hotel gastvrij en efficiënt in tijden van personeelstekort en stijgende kosten?  Bij PPHE Hotel Group doen slimme technolog...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?
Branded Content 16 oktober 2025

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?

Overtoerisme is een doorn in het oog bij veel inwoners van grote steden. Zij ondervinden steeds meer hinder van het groeiende aantal bezoekers. De ste...

Agenda

12 jan.

Horecava 2026

09 feb.

Gault&Millau

19 mrt.

Hotelbouwplannen bijeenkomst

22 apr.

Independent Hotel Show Amsterdam

04 jun.

Global Revenue Forum 2026

Bekijk alle data
Andere titels
  • Lunchroom
  • De RestaurantKrant
  • De CaféKrant
  • Bed & Breakfast
Informatie
  • Privacy Statement
  • Vragen
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
Account
  • Adverteren
Volg ons op...
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

  • logo
  • © 2025-Uitgeverij PS
  • Privacy Statement
  • Website door Topsite