Adverteren?
Hospitality Management
Dutch
  • Nieuws
  • Dossiers
  • Agenda
  • Uitgaven
  • Whitepapers
  • Tools
  • Contact
  • HM Academy
Categorieën
  • Exclusieve interviews
  • HM+
  • Hotelovernames
  • HotelSummit
  • Jong & Ambitieus
  • Michelin
  • Nieuwe hotels
  • Personalia

Je hebt gezocht op: Tulip Inn Heerlen City Centre

Tulip Inn Heerlen City Centre sluit: “Niet gelukt rendement naar acceptabel niveau te brengen”
28 november 2024 • Nieuws

Tulip Inn Heerlen City Centre sluit: “Niet gelukt rendement naar acceptabel niveau te brengen”

Het driesterrenhotel Tulip Inn Heerlen City Centre, gelegen aan het Wilhelminaplein 17, gaat sluiten. Het hotel met 56 kamers ontvangt op maandag 16 d...

Nieuwe Hotel Manager voor Tulip Inn Heerlen City Centre
13 oktober 2022 • Nieuws

Nieuwe Hotel Manager voor Tulip Inn Heerlen City Centre

Per 10 oktober 2021 is Melissa La-Lau aangesteld als nieuwe Hotel Manager van Tulip Inn Heerlen City Centre, dat onderdeel uitmaakt van Amrâth H...

Etienne Beentjes nieuwe GM Tulip Inn Heerlen
22 augustus 2014 • Nieuws

Etienne Beentjes nieuwe GM Tulip Inn Heerlen

Sinds 1 juli is Etienne Beentjes aangesteld als General Manager van Tulip Inn Heerlen City Centre en het zusterhotel Amrâth Grand Hotel Heerlen. De v...

Nieuwe manager voor Tulip Inn en Amrâth hotel Heerlen
23 juli 2013 • Nieuws

Nieuwe manager voor Tulip Inn en Amrâth hotel Heerlen

Nanning Brienen is aangesteld als general manager van het Tulip Inn Heerlen City Centre en het zusterhotel Amrâth Grand Hotel Heerlen. De uit Braba...

Nieuwe gm voor Postillion Utrecht Bunnik
4 januari 2012 • Nieuws

Nieuwe gm voor Postillion Utrecht Bunnik

Op 1 januari 2012 startte Erik-Jan Ginjaar als nieuwe general manager bij Postillion Hotel Utrecht Bunnik. Ginjaar was voorheen werkzaam als General M...

Tulip Inn Heerlen decor regionale tv serie
14 januari 2011 • Nieuws

Tulip Inn Heerlen decor regionale tv serie

Het Tulip Inn Heerlen City Centre dient binnenkort als decor voor een nieuwe TV serie. De serie is genaamd Hotel Szarkowicz, en wordt vanaf 13 mei uit...

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle updates

Meest gelezen deze maand

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel
Hotelketens 5 december 2025

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel
Ondernemen 10 december 2025

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam
Hotelketens Opening 10 december 2025

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start
Hotelketens Opening 17 december 2025

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection
Hotelketens 23 december 2025

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection

Meest gelezen deze week

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection
Hotelketens 23 december 2025

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”
Interview Internationaal HM+ 23 december 2025

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”

Dit staat er te gebeuren met Hotel & Residences van Oranje in 2026
Ondernemen 22 december 2025

Dit staat er te gebeuren met Hotel & Residences van Oranje in 2026

Duitse rechter veroordeelt Booking tot schadevergoeding aan meer dan 1.000 hotels
Wet- en regelgeving OTA's 18 december 2025

Duitse rechter veroordeelt Booking tot schadevergoeding aan meer dan 1.000 hotels

Dit zijn de best gelezen hotelverhalen van 2025
HM+ 22 december 2025

Dit zijn de best gelezen hotelverhalen van 2025

Uitgelicht

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 23 december 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument
Duurzaamheid HM+ 22 december 2025

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument

Duurzaamheid en ESG (Environmental, Social, and Governance) zijn allang geen vrijblijvende modewoorden meer in de horecasector; ze bepalen hoe hotels...

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”
Interview Internationaal HM+ 23 december 2025

Rob van Eyck, hotelmanager The Savoy: “De komende 5 à 10 jaar worden heel spannend”

Hotel The Savoy is al meer dan 135 jaar een instituut in de Londense hotellerie en verwelkomde in het verleden illustere gasten als Frank Sinatra, Osc...

Dit staat er te gebeuren met Hotel & Residences van Oranje in 2026
Ondernemen 22 december 2025

Dit staat er te gebeuren met Hotel & Residences van Oranje in 2026

Goed nieuws voor Noordwijk: de bouw van Hotel & Residences van Oranje, met onder andere twee exclusieve woongebouwen direct aan de Koningin Wilhel...

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection
Hotelketens 23 december 2025

Hoogste punt bereikt van Hotel Riet, het twaalfde hotel van Kloeg Collection

Vlak voor de feestdagen, op woensdag 17 december, werd het hoogste punt bereikt van Hotel Riet in Koudekerke. Het wordt het twaalfde hotel van Kloeg C...

Video's

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Maak kennis met de Hotek-app

Maak kennis met de Hotek-app

Bouwen met gevoel voor historie én functie

Bouwen met gevoel voor historie én functie

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

Hotel & Innovatie

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 23 december 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 22 december 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids
Branded Content 16 december 2025

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids

Wanneer jongeren op het punt staan een studiekeuze te maken, breekt er een spannende periode aan. Voor veel ouders speelt de vraag: welke opleiding ge...

Vijf actuele risico’s in de hotellerie
Branded Content 11 december 2025

Vijf actuele risico’s in de hotellerie

De hotellerie verandert in hoog tempo. Gasten verwachten meer gemak, veiligheid en digitale service, terwijl hotels tegelijk worden geconfronteerd met...

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”
Branded Content 8 december 2025

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”

“Onze kennis ligt bij de Nederlandse markt; deze is nog lang niet uitgespeeld voor ons”, aldus oprichter Berry Buskens. SB Facility Servic...

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen
Branded Content 1 december 2025

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen

Hoe blijf je als hotel gastvrij en efficiënt in tijden van personeelstekort en stijgende kosten?  Bij PPHE Hotel Group doen slimme technolog...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?
Branded Content 16 oktober 2025

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?

Overtoerisme is een doorn in het oog bij veel inwoners van grote steden. Zij ondervinden steeds meer hinder van het groeiende aantal bezoekers. De ste...

Agenda

12 jan.

Horecava 2026

09 feb.

Gault&Millau

19 mrt.

Hotelbouwplannen bijeenkomst

22 apr.

Independent Hotel Show Amsterdam

04 jun.

Global Revenue Forum 2026

Bekijk alle data
Andere titels
  • Lunchroom
  • De RestaurantKrant
  • De CaféKrant
  • Bed & Breakfast
Informatie
  • Privacy Statement
  • Vragen
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
Account
  • Adverteren
Volg ons op...
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

  • logo
  • © 2025-Uitgeverij PS
  • Privacy Statement
  • Website door Topsite