Je hebt gezocht op: Mihaly Laszlo
B2B in de lift in de hotellerie; zo vind je nieuwe klanten [Video]
De B2B-markt zit in de lift in de hotellerie. De markt roert zich. Nu is het zaak om, na twee moeizame jaren, nieuwe klanten aan je te binden en...

Schrijf je in voor de training Fundamentals in B2B sales
Het is tijd voor een reset in sales, terug naar de essentie, naar hechte relaties en interactie tussen mensen. Veel hotels hebben de afgelopen jaren i...

HotelSummit 2021; het volledige programma
HotelSummit is hét jaarcongres voor het hoge hotelmanagement met een inhoudelijk, informatief en inspirerend programma. Het congres heeft ie...

Het college: sales in een post-coronatijdperk
Nu de hotellerie uit het dal kruipt en ook de zakelijke markt een vorm van herstel laat zien, vragen veel hoteliers zich af hoe ze hun B2B-sales afdel...

"Sales is oprecht nieuwsgierig zijn"
De essentie van sales. In het jaar dat de hotellerie ondersteboven werd gekegeld, zijn veel hotels anders naar hun salesprocessen gaan kijken. Van zwa...

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker
Stan Josephi (rechtsonder), Judith Huizing (linksonder), Marjorie Kentie (rechtsboven) en Mihaly Laszlo (linksboven...

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker
Stan Josephi (rechtsonder), Judith Huizing (linksonder), Marjorie Kentie (rechtsboven) en Mihaly Laszlo (linksboven); allen salesexperts binnen d...

Dit lees je in de decemberuitgave van Hospitality Management
Deze week valt de decemberuitgave van Hospitality Management bij alle hoteliers in Nederland op de mat. We warmen je alvast op met een voorproefje van...

Drie experts over banquet sales: "Volop kansen"
In de crisis werd er niet naar omgekeken, maar in tijden van economische voorspoed is het onomstreden: de banquetingafdeling is in beweging. En hoe. D...

Congresdag restaurants en internet succes
Maandag 28 februari vond de congresdag ÂRestaurants en internet: Love @ First Site? plaats. Deze speciale dag over restaurants en internet kende ee...

Informatiedag hotelrestaurants en internet
Op maandag 28 februari aanstaande vindt er in het Meeting Plaza Maarssen een speciale congresdag plaats voor hotelrestaurants. Op het programma van 'R...

Talloze tieners gingen u voor: Chat!
Steeds meer moeite om door te dringen tot de juiste contactpersonen... Relaties die steeds moeilijker te onderhouden zijn door toenemende digitaliseri...

www.hotelblog.com
Een weblog als marketinginstrument voor de hotellerie. Zinvol of niet? De meningen over weblogs zijn verdeeld. De ene marketeer ziet weblogs (of blogs...

Personeel is niet zomaar inwisselbaar
Zodra de vier P's naar voren komen, in willekeurig welke marketingpresentatie, kun je er vergif op innemen dat iemand roept: 'En de P van pers...

Laat de gast een handje helpen
Laatst beklaagde de manager van een bekend hotel zich over het feit dat hij - zonder resultaat - enorm veel tijd en energie had gestoken in het benade...

Etnomarketing
Anno 2006 leven we in Nederland met ongeveer 3 miljoen medelanders: mensen die geen Nederlandse achtergrond hebben. In ons land leeft een grote groep...

Goede-doelen-marketing
Wie kent zulke foto's niet? Een directeur of manager van een bedrijf overhandigt een cheque aan iemand van de stichting Doe een Wens, aan Warchild...

Kidsmarketing
'Bij Scarlet One een kindermobieltje gratis...' TV-reclames in kinderblokken; kidsmarketing is 'hot'. Wat opvalt is, dat er nog nauwel...

'Art of Hospitality' neemt hoge vlucht
Themarestaurants, eigenzinnige kleuren en typische accessoires. De tijd van uniekleuren en sober ingerichte restaurants is voorbij. Het mag allemaal g...

Hotelmarketing: de concurrentie de baas
Een markt waarin de concurrentie moordend is, levert weinig op. Hyperconcurrentie leidt immers maar tot één ding: verlaging van de prijz...

De zin en onzin van salestraining
Opvallend is, dat juist in sales de meningen over het al dan niet zinvol zijn van training heel uitgesproken zijn. Grofweg heb je twee kampen: 'Zo...

Het failliet van accountmanagement
Iemand die binnen zijn bedrijf veel met inkoop te maken heeft, verzuchtte onlangs: ‘Iedereen die tegenwoordig iets te verkopen heeft, wil met mi...

Wie zit op de bok?
Gesprekken aan de gesponsorde coffeecorner: bombardement op Bagdad; de aandelenportefeuille; macro-economische donderwolken... Niet bepaald positieve...

Doelgroepen zijn niet relevant
Terugvallende omzetten, winstwaarschuwingen... Als we elkaar moeten geloven, hebben we in ieder geval te maken met economische tegenwind. Als dat zo i...

Hoe breng je een boodschap?
‘Wil jij een presentatie houden over…?’ Bij velen roept die vraag lichte nervositeit of zelfs pure paniek op. Of het nu gaat om een...