Je hebt gezocht op: NATM

“Zakelijk boeken via een willekeurige website is vloeken in de kerk”
31 januari 2025Nieuws

“Zakelijk boeken via een willekeurige website is vloeken in de kerk”

Zakelijke reizigers aantrekken kan via twee lijnen. Via de gast zelf, die zich graag laat verleiden met loyalty programma’s en goede voorziening...

De nieuwe Hospitality Management: Suite Hotel Pincoffs, NATM en jaaroverzicht
19 december 2024Nieuws

De nieuwe Hospitality Management: Suite Hotel Pincoffs, NATM en jaaroverzicht

De nieuwe, december-editie, van Hospitality Management valt begin volgende week bij alle hotels van Nederland op de deurmat. Op de cover vindt u deze...

CBS: Omzet horeca + 4,9 procent, maar sentiment is negatief
2 december 2024Nieuws

CBS: Omzet horeca + 4,9 procent, maar sentiment is negatief

De omzet van de horeca groeide in het derde kwartaal van 2024 met 4,9 procent ten opzichte van het derde kwartaal van 2023, meldt het CBS. De omzet...

Meer dan 10.000 hotelkamers erbij
5 juli 2013Nieuws

Meer dan 10.000 hotelkamers erbij

Halverwege 2013 lijkt het erop dat de groei van het aantal hotelbouwplannen stabiliseert. De cijfers van het eerste halfjaar wijken – gemiddeld genom...

Nieuwe hotelclasssifiactie komt eraan
13 februari 2003Nieuws

Nieuwe hotelclasssifiactie komt eraan

Onder de hoteliers heersten er al langere tijd veel vragen over het huidige Benelux Hotel classificatiesysteem en was er de wens om tot een moderner e...

Column: Geen idee wat het is, maar we willen niet zonder!
29 juni 2002Nieuws

Column: Geen idee wat het is, maar we willen niet zonder!

Het volk heeft gesproken: niemand weet wat de hotelclassificatie inhoudt, maar we kunnen en willen niet zonder. Alles en iedereen is erbij gehaald: de...

Classificatie
18 december 2001Nieuws

Classificatie

De Benelux Hotel Classificatie bestaat vanaf het begin van de jaren zeventig en wordt sindsdien uitgevoerd door het Bedrijfschap Horeca en Catering. A...

Guldens en gedienstigheid staan los van elkaar
9 september 1999Nieuws

Guldens en gedienstigheid staan los van elkaar

Geld en dienstverlening, daar draait het allemaal om in de relatie tussen travel managers en hotels. Volgens Ilja Dayles, voorzitter van de Nederlan...