Adverteren?
Hospitality Management
Dutch
  • Nieuws
  • Dossiers
  • Agenda
  • Uitgaven
  • Whitepapers
  • Tools
  • Contact
  • HM Academy
Categorieën
  • Exclusieve interviews
  • HM+
  • Hotelovernames
  • HotelSummit
  • Jong & Ambitieus
  • Michelin
  • Nieuwe hotels
  • Personalia

Je hebt gezocht op: Price Waterhouse

Etiquette begint bij jezelf
5 oktober 2012 • Nieuws

Etiquette begint bij jezelf

Vrijdag 5 oktober vond een succesvolle Masterclass Etiquette & Hostmanship plaats in de Tuinzaal van het Intercontinental Amstel Amsterdam. *Etiqu...

The College Hotel, Amsterdam; Favoriete hotel in wording
12 september 2004 • Nieuws

The College Hotel, Amsterdam; Favoriete hotel in wording

De afspraak was per e-mail gemaakt: 15.00 uur bij de boom voor het hotel. Bij de boom? De afsluiting van het mailtje (‘With kind regards’...

Column Sander Allegro: Lifestylehotels
17 februari 2003 • Nieuws

Column Sander Allegro: Lifestylehotels

De hotelwereld houdt haar adem in. Een voorzichtig herstel van de markt in 2003 lijkt niet afhankelijk te zijn van economische factoren, maar van de A...

Sander Allegro: Lifestylehotels
6 januari 2003 • Nieuws

Sander Allegro: Lifestylehotels

De hotelwereld houdt haar adem in. Een voorzichtig herstel van de markt in 2003 lijkt niet afhankelijk te zijn van economische factoren, maar van de A...

Glamour rond zakenreizen verdwijnt
13 september 1997 • Nieuws

Glamour rond zakenreizen verdwijnt

De totale uitgaven aan reis- en representatiekosten (R&R) door het Amerikaanse bedrijfsleven hebben in 1996 een record bereikt van 156 miljard U...

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle updates

Meest gelezen deze maand

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel
Hotelketens 5 december 2025

Gemeente Purmerend koopt Van der Valk-hotel en verkoopt kavel

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan
Hotelketens Internationaal 25 november 2025

citizenM-eigenaar kiest nieuwe naam en kondigt herfinanciering van $685 miljoen aan

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel
Ondernemen 10 december 2025

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”
Interview HM+ Ondernemen 25 november 2025

Ramon van Veluw bouwt aan merk met zesde hotel: “Het is elke keer weer jezelf bewijzen”

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam
Hotelketens Opening 10 december 2025

Leonardo Hotels brengt NYX Hotels-label naar Amsterdam

Meest gelezen deze week

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start
Hotelketens Opening 17 december 2025

Bouw nieuw Fletcher Hotel-Restaurant met 77 kamers van start

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam
Opening Gastronomie 16 december 2025

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam

Sam Hilkens nieuwe hotelmanager van The Dylan Amsterdam
Personalia 16 december 2025

Sam Hilkens nieuwe hotelmanager van The Dylan Amsterdam

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel
Ondernemen 10 december 2025

Vastgoedondernemer in de knel na ‘per ongeluk’ bod van 23 miljoen op Hoofddorps hotel

“AI zorgt voor gemak bij de reiziger, maar kan hoteliers omzet kosten”
Technologie HM+ Interview 11 december 2025

“AI zorgt voor gemak bij de reiziger, maar kan hoteliers omzet kosten”

Uitgelicht

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 22 december 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

Kim Linse: Moderne bouwstenen
Columns Kim Linse HM+ 19 december 2025

Kim Linse: Moderne bouwstenen

Nu dacht ik, als we in Nederland nu eens de euro vergeten, maar met stenen gaan betalen. Onze kinderen hebben als startkapitaal hun eigen slaapkamer....

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument
Duurzaamheid HM+ 22 december 2025

Inzichten van The First Group Hospitality: maak duurzaamheid een verkoopargument

Duurzaamheid en ESG (Environmental, Social, and Governance) zijn allang geen vrijblijvende modewoorden meer in de horecasector; ze bepalen hoe hotels...

De sociale factor achter AI-adoptie in Total Revenue Management
Revenue Management HM+ 18 december 2025

De sociale factor achter AI-adoptie in Total Revenue Management

Na de eerdere artikelen over prestaties en gebruiksgemak van AI binnen revenue management richt dit derde deel zich op de sociale factoren die bepalen...

De laatste Hospitality Management van 2025: The Savoy, Martini Hotel Group & rondetafel personeel
Uitgave 17 december 2025

De laatste Hospitality Management van 2025: The Savoy, Martini Hotel Group & rondetafel personeel

In de komende week valt bij alle hotels van Nederland de decembereditie van Hospitality Management op de mat! In ons laatste nummer van het jaar vind...

Center Parcs De Eemhof opent compleet vernieuwd horeca-aanbod
F&B Recreatie 16 december 2025

Center Parcs De Eemhof opent compleet vernieuwd horeca-aanbod

Center Parcs De Eemhof heeft alle restaurants en bars volledig vernieuwd. Daarmee is Center Parcs De Eemhof het eerste Nederlandse park dat het comple...

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam
Opening Gastronomie 16 december 2025

Chef-kok Ottolenghi opent restaurant in Mandarin Oriental Conservatorium Amsterdam

Yotam Ottolenghi opent begin 2026 een restaurant in het Conservatorium Hotel in Amsterdam. Daarmee krijgt Nederland voor het eerst een restaurant van...

Video's

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

HotelSummit 2025 - hét jaarcongres voor de hotellerie

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Wat onderscheidt Odyssey Hotel Group van andere operators?

Maak kennis met de Hotek-app

Maak kennis met de Hotek-app

Bouwen met gevoel voor historie én functie

Bouwen met gevoel voor historie én functie

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

De Zeevaartschool: transformatie van rijksmonument tot viersterrenhotel

Hotel & Innovatie

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca
Branded Content productnieuws 22 december 2025

PUNE: Luxe geurlijn uit Maastricht voor de horeca

Steeds meer vooruitstrevende hotels en toprestaurants in de Benelux ontdekken PUNE als een onderscheidend element binnen hun hospitality-ervaring. Dez...

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids
Branded Content 16 december 2025

Hotelschool voor 12e keer uitgeroepen tot beste van Nederland door Keuzegids

Wanneer jongeren op het punt staan een studiekeuze te maken, breekt er een spannende periode aan. Voor veel ouders speelt de vraag: welke opleiding ge...

Vijf actuele risico’s in de hotellerie
Branded Content 11 december 2025

Vijf actuele risico’s in de hotellerie

De hotellerie verandert in hoog tempo. Gasten verwachten meer gemak, veiligheid en digitale service, terwijl hotels tegelijk worden geconfronteerd met...

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”
Branded Content 8 december 2025

“Het gaat niet om het aantal kamers, maar om service, kwaliteit, aandacht en samenwerking”

“Onze kennis ligt bij de Nederlandse markt; deze is nog lang niet uitgespeeld voor ons”, aldus oprichter Berry Buskens. SB Facility Servic...

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen
Branded Content 1 december 2025

Meer tijd voor gastbeleving met cash recyclesystemen

Hoe blijf je als hotel gastvrij en efficiënt in tijden van personeelstekort en stijgende kosten?  Bij PPHE Hotel Group doen slimme technolog...

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”
Branded Content 28 november 2025

“Zó besparen hoteliers op personeel zonder in te leveren op kwaliteit!”

Elke verloren schoonmaaklijst, elke door de technische dienst vergeten actie en elke negatieve review komt voort uit een probleem: operationele chaos!...

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”
Branded Content 25 november 2025

De nieuwe speler in front desk automatisering: “Meest bemoedigend is de verschuiving in gastreviews”

Automatisering is binnen de hospitality-sector uitgegroeid tot een heet hangijzer. Het gesprek balanceert tussen het oplossen van echte operationele p...

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?
Branded Content 16 oktober 2025

Wie is de werkelijke schuldige in de overtoerisme-twist?

Overtoerisme is een doorn in het oog bij veel inwoners van grote steden. Zij ondervinden steeds meer hinder van het groeiende aantal bezoekers. De ste...

Agenda

12 jan.

Horecava 2026

09 feb.

Gault&Millau

19 mrt.

Hotelbouwplannen bijeenkomst

22 apr.

Independent Hotel Show Amsterdam

04 jun.

Global Revenue Forum 2026

Bekijk alle data
Andere titels
  • Lunchroom
  • De RestaurantKrant
  • De CaféKrant
  • Bed & Breakfast
Informatie
  • Privacy Statement
  • Vragen
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
Account
  • Adverteren
Volg ons op...
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube

Schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

  • logo
  • © 2025-Uitgeverij PS
  • Privacy Statement
  • Website door Topsite