U heeft gezocht op : Swissôtel Amsterdam

5 maart 2020 Personalia
Wencke Bolsius nieuwe General Manager Swissôtel Amsterdam

Vanaf 1 maart zal Wencke Bolsius starten als General Manager bij Swissôtel Amsterdam. Na bijna tien jaar te hebben gewerkt als Head of Revenue voor het Hotel Okura Amsterdam neemt zij het stokje over van voormalig General Manager van Swissôtel Amsterdam, Harold Kluit. Wencke heeft ruim ...

11 juli 2018 Awards Amsterdam
Swissôtel Amsterdam valt in de prijzen

Swissôtel Amsterdam is tijdens de uitreiking van de jaarlijkse World Travel Awards bekroond tot het Leading Boutique Hotel van Nederland. Het luxe viersterrenhotel met uitzicht op de Dam won de award voor de derde keer, daarvoor won het hotel vier jaar op rij de award voor Leading Business Hot ...

27 januari 2015
Selfie Stick als amenity in hotel

Badjassen, paraplu’ s en slippers zijn nuttige en uitstekende amenities om aan te bieden in een hotel, maar wel een beetje achterhaald. Swissôtel Amsterdam leent binnenkort Selfie Sticks uit aan zijn gasten om hun mooie, amusante of romantische momenten vast te leggen in Amsterdam. Rekbare m ...

5 augustus 2014
Swissôtel Amsterdam beste zakenhotel 2014

Swissôtel Amsterdam is voor het vierde achtereenvolgende jaar de winnaar van 'The Netherlands’ Leading Business Hotel' geworden. Sales & marketing manager Raoul Fokké mocht de prijs in ontvangst nemen tijdens de Europese galaceremonie in het Griekse Athene. Kwaliteit & service General manag ...

25 maart 2014
Gasten doen fitness op hotelkamer

Twee jaar geleden werd het startsein gegeven voor het Vitality-programma van Swissôtel. Zoals de naam al verraadt, draait het in het activiteitenprogramma van Swissôtel Hotels & Resorts om vitaliteit. Vitality omvat een scala aan activiteiten die gasten kunnen ondernemen in hun kamer, in de fitn ...

8 oktober 2012
Swissôtel A'dam herhaalt huzarenstukje

Na zes nominaties en het behalen van de winst van een felbegeerde World Travel Award in 2011 in de categorie The Netherlands’ Leading Business Hotel, is Swissôtel Amsterdam opnieuw de winnaar. Vorig jaar sprak general manager Harold Kluit de woorden: ”Het zou mooi zijn als wij dit huzarenstuk ...

5 augustus 2011
Jubileum Swissôtel Amsterdam gevierd

Op maandag 1 augustus, de Nationale Feestdag van Zwitserland, vierde Swissôtel Amsterdam haar 25-jarig bestaan met een openluchtevenement voor de ingang van het hotel aan het Damrak. op en top Zwitserland in Amsterdam Voorop stond dat zoveel mogelijk mensen het jubileum zouden kunnen meevieren. ...

22 juli 2011

Swissôtel Amsterdam laat weten dat het op 1 augustus haar 25-jarig bestaan viert. De officiële opening van Swissôtel Amsterdam aan het Damrak vond plaats op 1 augustus 1986. Destijds is voor deze datum gekozen, omdat het de nationale feestdag van Zwitserland is en het hotel hiermee de verbondenhe ...

23 juni 2010

Swissôtel Amsterdam beschikt vanaf deze maand over vier unieke hotelfietsen welke te huur zullen worden aangeboden aan de gasten. De rijwielen zijn exclusief voor het hotel in Turkije vervaardigd. Het hotel heeft de fietsen besteld nadat uit onderzoek onder hotelgasten was gebleken dat er een grote ...

10 mei 2010
Hotels pakken zelf straatvuil aan

Twee 4-sterren hotels aan het Damrak hebben de krachten gebundeld in de strijd tegen het zich almaar ophopende straatvuil, direct gevolg van de staking van de reinigingsdiensten. General managers Harold Kluit en René Wildeman van respectievelijk Swissôtel Amsterdam en het naastgelegen Hotel Amster ...

22 oktober 2009

Op zaterdag 24 oktober vindt voor de vijfde maal de Nacht van de Nacht plaats. In heel Nederland gaan duizenden lichten uit en vinden er diverse nachtactiviteiten plaats. Swissôtel Amsterdam vind het milieu zeer belangrijk en heeft diverse milieuvriendelijke en energiebesparende programma’s in he ...

6 november 2008
Stappenplan voor relatiebeheer

Een nieuwe aanpak van relatiebeheer voor Het Swissôtel Amsterdam. CRM-7-18 Model for Hospitality is een 18-stappenplan kunnen hotels gastenrelaties zo optimaal en efficiënt mogelijk onderhouden, waarbij alle afdelingen van het hotel betrokken zijn. De nadruk ligt op verpersoonlijking van het conta ...

18 juli 2008
Restaurant Dam Plaza krijgt facelift

Het bargedeelte van Restaurant Dam Plaza in het Swissôtel Amsterdam heeft een renovatie ondergaan. De ooit rechthoekige bar is nu rond en uitgebreid naar het achterste gedeelte van het restaurant. Deze schaalvergroting heeft gezorgd voor een groter aantal zitplaatsen aan de bar en aanzienlijk meer ...

22 mei 2008
Swissôtel Amsterdam wint Expedia award

Tijdens de Expedia Partner Summit 2008, die dit jaar in Artis werd gehouden, is de Best Customer Selection Award 2007 uitgereikt aan Swissôtel Amsterdam. Bij het bepalen van de winnaar werd gekeken naar de afzonderlijke hotelrecensies op de websites van Tripadvisor, Expedia.com en Hotels.com, en de ...

Laad meer resultaten

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: