225.000 Facebook likes voor Preston Palace

20 december 2017 | Thijs Jacobs

225.000 Facebookvrienden voor Preston Palace. Dat is niet niks. Omdat het Twentse all-in hotel geen onderdeel is van een keten en geheel op 'eigen kracht' deze mijlpaal heeft behaald maakt dit het heel bijzonder.

Groei


In januari 2017 had Preston Palace 159.000 likes en maakte binnen een jaar een mega groei door van maar liefst 41,5%. Op 19 december 2017 werd de teller van 225.000 likes gepasseerd. Diverse posts hadden een bereik van meer dan 2 miljoen views. Met deze indrukwekkende cijfers nadert Preston Palace bekende lijsten zoals de Social Travel Top 30 van Emerce.

Service en cijfers


Indrukwekkende cijfers. Het populaire hotel is geen onderdeel van een keten en kan dus niet meeliften op het succes van haar 'broertjes en zusjes'. Tevens is de marketingafdeling in verhouding tot deze fantastische resultaten betrekkelijk klein te noemen. Hoe kregen ze dat voor elkaar bij Preston Palace? ''Omdat het ons niet alleen om de cijfers, maar bovenal om de service en loyaliteit gaat. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in wat onze Facebookvrienden bezighoudt. Zijn er vragen, dan worden ze binnen no-time beantwoord. Zijn er acties, dan sluiten deze naadloos aan op de wensen en dromen van onze gasten en volgers. Dat werkt overigens goed in alles wat wij doen bij Preston Palace", aldus Agnes Pots van de marketingafdeling.

Toekomst


De toekomst ziet er ook veelbelovend uit. Wederom staan loyaliteit, uitmuntende service, groei op bestaande en nieuwe markten centraal. Daarnaast worden er veel mogelijkheden gespot voor samenwerkingen met andere grote spelers, nieuwe platforms getest en ontwikkelingen gevolgd. 

Nieuwsgierig


Bent u benieuwd hoe Preston Palace dit gaat aanpakken in 2018? Blijf ze volgen via https://www.facebook.com/prestonpalace.

Meer over Preston Palace


Preston Palace viert in 2017 haar 25-jarig bestaan. In een kwart eeuw is het Twentse horecabedrijf, met jaarlijks ruim 200.000 gastnachten en een bezettingspercentage van boven de 86%, het grootste all-inclusive hotel van Nederland en van groot belang voor de regio. Dankzij de vele vernieuwingen van de afgelopen jaren, het unieke concept en de gastvrije service is Preston Palace een populaire bestemming voor gasten uit binnen- en buitenland.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Marriott verwijdert plastic rietjes wereldwijd

Marriott International heeft vandaag het plan aangekondigd om plastic wegwerprietjes en roerstaafjes te verwijderen in alle 6.500+ hotels wereldwijd, verspreid over dertig merken. Zodra dit volgend jaar volledig geïmplementeerd is heeft het bedrijf meer dan 1 miljard plastic rietjes per jaar e...

Interieur Advertorial
Auping introduceert hotelbed Revive

Auping introduceert begin september een duurzaam en modulair opgebouwd bed dat speciaal voor de hotelwereld is ontwikkeld. De Auping Revive is ontworpen op basis van resultaten uit onderzoeken naar de wensen van zowel hotelgasten als hotelpersoneel. Het hotelbed heeft de looks en het slaapcomfort va...

Hotelketens
Restaurant INK Hotel in de prijzen

Het restaurant en de cocktailbar van INK Hotel Amsterdam - heeft tijdens de uitreiking van de World Luxury Restaurant Awards maar liefst drie prijzen gewonnen. Het restaurant, onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, werd benoemd tot het beste 'Luxury Boutique Hotel Restaurant'...

Hotelketens
Le Club AccorHotels lanceert Seeker en pioniert met het gebruik van biometrie

Het bekroonde loyaliteitsprogramma van AccorHotels – Le CLub AccorHotels – introduceert het revolutionaire Seeker, een online test die aan de hand van je resultaten met een uiterst accuraat algoritme jou een persoonlijk reisprofiel creëert. Zo wil de hotelketen het reis-DNA van haar...

IJsblokjes kunnen voedselvergiftiging veroorzaken

Met de heerlijke zomerse temperaturen draaien ijsblokjesmachines in de horeca overuren. Niet zo gek natuurlijk, ijsblokjes zijn een welkome én koele toevoeging aan ieder drankje. Niets zo onschuldig als ijsblokjes, toch? Dat is niet helemaal waar. IJs is namelijk het vergeten voedsel als h...

Fletcher
Fletcher ziet bezettingsgraad gigantisch stijgen door zomerweer

Nederland heeft er al een hele lange periode met heerlijk zomerweer opzitten. Fletcher Hotels ziet dat daardoor de vraag naar vakanties in Nederland ongekend hoog is. Er is altijd een belangrijke relatie tussen het weer en het boeken van vakanties in eigen land. Hoe lekkerder het weer, hoe groter...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: