225.000 Facebook likes voor Preston Palace

20 december 2017 | Thijs Jacobs

225.000 Facebookvrienden voor Preston Palace. Dat is niet niks. Omdat het Twentse all-in hotel geen onderdeel is van een keten en geheel op 'eigen kracht' deze mijlpaal heeft behaald maakt dit het heel bijzonder.

Groei


In januari 2017 had Preston Palace 159.000 likes en maakte binnen een jaar een mega groei door van maar liefst 41,5%. Op 19 december 2017 werd de teller van 225.000 likes gepasseerd. Diverse posts hadden een bereik van meer dan 2 miljoen views. Met deze indrukwekkende cijfers nadert Preston Palace bekende lijsten zoals de Social Travel Top 30 van Emerce.

Service en cijfers


Indrukwekkende cijfers. Het populaire hotel is geen onderdeel van een keten en kan dus niet meeliften op het succes van haar 'broertjes en zusjes'. Tevens is de marketingafdeling in verhouding tot deze fantastische resultaten betrekkelijk klein te noemen. Hoe kregen ze dat voor elkaar bij Preston Palace? ''Omdat het ons niet alleen om de cijfers, maar bovenal om de service en loyaliteit gaat. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in wat onze Facebookvrienden bezighoudt. Zijn er vragen, dan worden ze binnen no-time beantwoord. Zijn er acties, dan sluiten deze naadloos aan op de wensen en dromen van onze gasten en volgers. Dat werkt overigens goed in alles wat wij doen bij Preston Palace", aldus Agnes Pots van de marketingafdeling.

Toekomst


De toekomst ziet er ook veelbelovend uit. Wederom staan loyaliteit, uitmuntende service, groei op bestaande en nieuwe markten centraal. Daarnaast worden er veel mogelijkheden gespot voor samenwerkingen met andere grote spelers, nieuwe platforms getest en ontwikkelingen gevolgd. 

Nieuwsgierig


Bent u benieuwd hoe Preston Palace dit gaat aanpakken in 2018? Blijf ze volgen via https://www.facebook.com/prestonpalace.

Meer over Preston Palace


Preston Palace viert in 2017 haar 25-jarig bestaan. In een kwart eeuw is het Twentse horecabedrijf, met jaarlijks ruim 200.000 gastnachten en een bezettingspercentage van boven de 86%, het grootste all-inclusive hotel van Nederland en van groot belang voor de regio. Dankzij de vele vernieuwingen van de afgelopen jaren, het unieke concept en de gastvrije service is Preston Palace een populaire bestemming voor gasten uit binnen- en buitenland.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Alles over legionella en dode leidingen

Legionella… Veteranen onder de hoteliers zullen zich herinneren hoe deze ziekteverwekker naam en ‘faam’ kreeg dankzij een congres van het American Legion (Philadelphia, 1976). Dat was nog ver weg, maar in 1999 sloeg de bacterie hard toe in Nederland: 32 mensen overleden door de zi...

Ewout Hoogendoorn spreekt zich uit

Op het Van Hessen relatie event van 6 juni komen een aantal interessante sprekers. Onder wie Ronnie Hinrichs (directeur Van Hessen), Ronald Huiskamp (eigenaar van H-Hospitality en restaurant Arles) en Ewout Hoogendoorn. Ewout is managing eigenaar en managing director van Horwarth HTL Benelux en ...

Interview Utrecht Longread
Interview: BUNK Hotels geeft het Nederlandse hotellandschap extra glans

Robin Hagedoorn (links op de openingsfoto) en Joachim de Looij stralen van oor tot oor. Hun BUNK Hotel in Utrecht opent op 20 juni de deuren voor de allereerste gasten en wij mochten alvast een kijkje nemen in de Westerkerk die omgetoverd wordt tot hotel. Eenmaal binnen, blijken de bouwvakkers nog d...

Achtergronden
Op deze manier houd je je aan de privacyregels in je hotel

Ben jij bang om ongastvrij te zijn als je je aan privacyregels houdt? Denk jij dat het een enorme rompslomp is om de privacy in je hotel op orde te krijgen? Heb je geen idee waar en hoe je moet beginnen? Lees dan vooral even verder, want we hebben een aantal bruikbare tips voor je. Het zorgvuldi...

Hotel
Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam lanceren We are Amsterdam

Gelegen aan de Prins Hendrikkade, direct tegenover het Centraal Station, is een uniek aanbod van twee fantastische hotels: Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam, die samen alle voordelen van een complete ervaring bieden. Een schat aan verbonden faciliteiten op één loc...

Advertorial
Walk-In met accessoires: een design met veel toegevoegde waarde

De veelzijdige accessoires van HÜPPE Select+ vullen nu elke moderne Walk-In douche perfect aan. Één design met veel toegevoegde waarde, esthetisch, tijdloos mooi en functioneel. De veelzijdige accessoires zijn niet alleen nuttig voor uw gasten, ze zorgen ook voor veel extra comfor...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: