225.000 Facebook likes voor Preston Palace

20 december 2017 | Thijs Jacobs

225.000 Facebookvrienden voor Preston Palace. Dat is niet niks. Omdat het Twentse all-in hotel geen onderdeel is van een keten en geheel op 'eigen kracht' deze mijlpaal heeft behaald maakt dit het heel bijzonder.

Groei


In januari 2017 had Preston Palace 159.000 likes en maakte binnen een jaar een mega groei door van maar liefst 41,5%. Op 19 december 2017 werd de teller van 225.000 likes gepasseerd. Diverse posts hadden een bereik van meer dan 2 miljoen views. Met deze indrukwekkende cijfers nadert Preston Palace bekende lijsten zoals de Social Travel Top 30 van Emerce.

Service en cijfers


Indrukwekkende cijfers. Het populaire hotel is geen onderdeel van een keten en kan dus niet meeliften op het succes van haar 'broertjes en zusjes'. Tevens is de marketingafdeling in verhouding tot deze fantastische resultaten betrekkelijk klein te noemen. Hoe kregen ze dat voor elkaar bij Preston Palace? ''Omdat het ons niet alleen om de cijfers, maar bovenal om de service en loyaliteit gaat. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in wat onze Facebookvrienden bezighoudt. Zijn er vragen, dan worden ze binnen no-time beantwoord. Zijn er acties, dan sluiten deze naadloos aan op de wensen en dromen van onze gasten en volgers. Dat werkt overigens goed in alles wat wij doen bij Preston Palace", aldus Agnes Pots van de marketingafdeling.

Toekomst


De toekomst ziet er ook veelbelovend uit. Wederom staan loyaliteit, uitmuntende service, groei op bestaande en nieuwe markten centraal. Daarnaast worden er veel mogelijkheden gespot voor samenwerkingen met andere grote spelers, nieuwe platforms getest en ontwikkelingen gevolgd. 

Nieuwsgierig


Bent u benieuwd hoe Preston Palace dit gaat aanpakken in 2018? Blijf ze volgen via https://www.facebook.com/prestonpalace.

Meer over Preston Palace


Preston Palace viert in 2017 haar 25-jarig bestaan. In een kwart eeuw is het Twentse horecabedrijf, met jaarlijks ruim 200.000 gastnachten en een bezettingspercentage van boven de 86%, het grootste all-inclusive hotel van Nederland en van groot belang voor de regio. Dankzij de vele vernieuwingen van de afgelopen jaren, het unieke concept en de gastvrije service is Preston Palace een populaire bestemming voor gasten uit binnen- en buitenland.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Charme Hotels breidt uit met Kasteel Solhof en Hotel Ter Elst in België

Charme Hotels heeft het hotel Ter Elst te Edegem en het kasteel Solhof te Aartselaar aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel Ter Elst is gelegen aan de rand van de stad Antwerpen, heeft 53 ruime kamers, voorzien van gratis koffie en thee, airconditioning en wifi. ’s Ochtends kan de gast geni...

Hotelketens Achtergronden
Pulitzer maakt customer journey compleet met webshop

De Pulitzer ervaring maar dan thuis. Het is vanaf nu mogelijk met de lancering van de nieuwe Pulitzer Home collection van Pulitzer Amsterdam. Het populaire vijfsterrenhotel lanceert deze week een eigen online shop waarin typische Pulitzer producten worden verkocht. Online Shop Het idee van de ...

Awards Amsterdam
PRESSROOM Amsterdam wint drie World Luxury Restaurant Awards

PRESSROOM Amsterdam, het restaurant van INK Hotel Amsterdam - MGallery, valt in de prijzen en wint maar liefst drie World Luxury Restaurant Awards. Het restaurant staat onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, vorig jaar door de vakjury van AF&BM benoemd tot 'F&B profession...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Hotel Parkview Amsterdam gesloten door burgemeester vanwege incidenten met handgranaten

Gisteren is op last van burgemeester Halsema Hotel Parkview aan de Korte Van Eeghenstraat in Amsterdam gesloten. De sluiting is voor onbepaalde tijd en op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). In de nacht van 5 op 6 juli is er een explosie geweest in de Korte Van Eeghenstraat. Het...

Achtergronden Tech
Gen Z: sociale media belangrijkste inspiratiebron voor vakantiebestemming

Er wordt veel gespeculeerd over Generatie Z en het gebruik van sociale media. Zijn Gen Z’ers het al zat? Delen ze nog steeds content? Zijn ze echt zo afhankelijk van influencers? Nieuw onderzoek van Booking.com wijst uit dat, alhoewel Gen Z-reizigers visueel ingesteld zijn, hun vakantiekeuzes ...

Amsterdam Interview Longread
Afscheidsinterview Hans Vugts, Hotel Casa Amsterdam

Het begrip ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ is dusdanig ingeburgerd dat de afkorting MVO telkens opduikt in allerlei marketingstrategieën. Veel bedrijven gaan kort door de bocht om zich dat predicaat toe te eigenen. Dus laten we maar eens kijken naar een hotel dat niet enkel...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: