Advertorial: maatwerk in ligbaden, douchebakken en wastafels

8 september 2016 | Thijs Jacobs

Om optimaal gebruik te maken van de beschikbare ruimte, kan fabrikant BETTE badkamerobjecten op maat maken. Dan past het object precies, het is veel mooier om te zien en het bespaart op kosten en tijd.

Perfect op maat: bespaart op bouwkundige kosten en tijd

De Duitse designfabrikant BETTE kan zowel ligbaden als douchebakken op maat vervaardigen. Een speciale service die BETTE onderscheidt van anderen. Hierdoor past het badkamerobject altijd en hoeft het ontwerp niet aangepast te worden aan de maten van het standaard assortiment. Bij renovatie is dan het grote voordeel dat bouwkundige aanpassingen niet nodig zijn. Dat bespaart niet alleen kosten, de verbouwingstijd wordt daardoor aanzienlijk verkort.

Comfort paneel

Verschillende douchebakken en baden kunnen op wens direct met een naadloos aangevormd paneel geleverd worden. Hierdoor is het integelen van bad of douchebak verleden tijd en kan deze direct geplaatst worden op de afgewerkte vloer. Bette levert het comfort paneel niet alleen voor nis inbouw maar ook voor hoekoplossingen. Indien de afvoer toegankelijk moet blijven kan naar keuze een losse plint worden aangebracht.

Afgeschuinde hoek

Afhankelijk van het bouwplan kan aan ligbaden en douchebakken ook een afgeschuinde hoek aangebracht worden. Hierdoor kunnen ruimtes maximaal ingedeeld worden om een doorloop te vergemakkelijken van de ruimte.

Robuust en duurzaam

Alle maatwerk oplossingen van BETTE zijn van duurzaam geëmailleerd titaniumstaal. In vergelijking met kunststof heeft het robuuste BETTEGLAZUUR® vele voordelen: het is heel hygiënisch, bestand tegen cosmetica en verzorgingsproducten (geen vlekken van nagellak), kras- en slagvast, hittebestendig (bestand tegen heet kaarsvet) en warmtegeleidend. Al deze voordelen zorgen ervoor, dat het oppervlak zijn briljante glans en kleurechtheid behoudt, zelfs na vele jaren van intens gebruik. Zo blijft elke hotelgast genieten van een comfortabel bad of heerlijke douche.

Bette Gmbh & Co. KG NL
(010) 442 33 44
info@bette.nl
www.bette.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: