HMSHost Schiphol Airport in de prijzen

13 maart 2015 |
HMSHost Schiphol Airport in de prijzen<

HMSHost Schiphol Airport heeft de Growth Award en de Guestfriendliness Award gewonnen. Deze prijs maken deel uit van de Schiphol
Consumers Awards, die Amsterdam Airport Schiphol jaarlijks uitreikt aan business partners die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd.

Erkenning van inspanningen
Jan Willem Hilbron, general manager van HMSHost Schiphol Airport: "Gedurende het hele jaar wordt door onderzoek en mystery bezoeken het gastvriendelijkheids-, service- en kwaliteitsniveau van al onze verkooppunten gecontroleerd om ze op een topniveau te kunnen brengen en houden. We zijn dan ook erg trots op de erkenning van Amsterdam Airport Schiphol voor onze inspanningen."

Growth Award
De Growth Award moedigt ondernemers aan om ieder jaar nog meer groei te realiseren. Amsterdam Airport Schiphol reikte de Growth Award dit jaar uit aan HMSHost vanwege haar drive en ondernemerschap. "Mede door de samenwerking met Amsterdam Airport Schiphol, hebben we in 2014 verschillende verbouwingen gerealiseerd, die samen met de inzet en gastvrijheid van het team hebben geleid tot extra sales", licht Jan Willem Hilbron toe.

Guestfriendliness Award
In de categorie horeca beloonden reizigers Balcony Bar op Schiphol Plaza en Park Café in Lounge 1 voor hun gastvrijheid met een Guestfriendliness Award. Het team van GrabandFly op de D-Pier was de ‘runner up’, en mocht de 2e prijs in ontvangst nemen.

Meer lezen over HMSHost Schiphol? Klik hier!
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: