Nieuw Van der Valk hotel in Zaltbommel

4 april 2016 |
Nieuw Van der Valk hotel in Zaltbommel<

Afgelopen woensdag hebben Marijke Van der Valk en haar man Harry Heinrichs met succes de onderhandelingen afgerond voor een nieuwe
vestiging van de familie langs de A2 in Zaltbommel.

Hotel Uden Veghel
In 2013 openden zij het succesvolle Hotel Uden Veghel dat recentelijk, door de reserveringssite Hotels.nl werd uitgeroepen tot het beste hotel van Nederland. Van der Valk Zaltbommel zal bestaan uit 130 moderne en stijlvolle hotelkamers, meetingpoint met 16 multifunctionele vergaderruimten en een auditorium. Daarnaast krijgt het hotel een eigen fitnessruimte, een sfeervol restaurant, lounge en bar.

Restaurantconcept
Met deze vestiging breidt het Van der Valk concern het netwerk uit met een ideale locatie midden in het land. Het hotel zal goed zichtbaar zijn vanaf de A2 en gemakkelijk te bereiken.
Hotel Zaltbommel richt zich vooral op de behoefte aan hotelkamers van bedrijven in de directe omgeving, vergaderingen, grote bijeenkomsten en toeristen. Het bekende Van der Valk restaurantconcept zal ook voor Zaltbommel en omgeving een aanvulling zijn op het bestaande aanbod.

Marijke Van der Valk: “Deze omgeving is ideaal om een aantal dagen te verblijven: mooie fietsroutes langs de Waal en een prachtige oude vestingsstad. Samen met een goed hotelaanbod gaat dat zeker toeristen aantrekken.”
Mede door een efficiënte planning is de opening van het hotel gepland vóór het einde van dit jaar.

Gemeente
De gemeente Zaltbommel is blij met de komst van Van der Valk. Albert van den Bosch, burgemeester van Zaltbommel:” We zijn trots op de komst van dit familiebedrijf. Een Van der Valk Hotel aan de rand van de stad en langs de A2 is een mooi visitekaartje voor onze gemeente en levert een noodzakelijke bijdrage aan onze doelstellingen op het gebied van vrije tijdseconomie en werkgelegenheid.”

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: