Van Hessen brengt PMS en mobiele oplossingen naar hotels

24 februari 2016 |
Van Hessen brengt PMS en mobiele oplossingen naar hotels<

StayNTouch, een innovator op het gebied van mobiele technologie en Property Management Systemen (PMS)
voor hotels, heeft bekendgemaakt dat hun cloudbased PMS en mobiele oplossingen integraal deel uit gaan maken van Van Hessens hotelautomatiseringssystemen, waarbij de StayNTouch oplossingen worden aangeboden binnen de Benelux.

Toekomst van de hotelautomatisering
"Wij zijn trots om deze samenwerking aan te kondigen en kijken er naar uit om de innovatieve oplossingen van StayNTouch bij onze klanten aan te bieden", zegt Ruud Clements, managing director bij Van Hessen. "StayNTouch biedt ons mogelijkheden om één van de grootste hedendaagse uitdagingen aan te gaan die zich voordoen in de hotel sector, namelijk gebruikmaken van de technologie op het gebied van mobiliteit om hotelmedewerkers met de gasten te verbinden, de gastervaring te verbeteren en de omzet te verhogen. Dit bezorgt onze hotels een voorsprong. Wij zijn ervan overtuigd dat de producten van StayNTouch een bijdrage leveren aan de toekomst van de hotelautomatisering en we zijn verheugd om dit aan onze klanten beschikbaar te stellen."

Gepersonaliseerde service
"Wij zijn blij met de samenwerking met Van Hessen, een vooraanstaande speler binnen de horeca en een begrip in de Benelux", zegt Jos Schaap, CEO en oprichter van StayNTouch. "Klanten vragen vandaag meer dan ooit, efficiënte en gepersonaliseerde service via mobiele apparaten en hotels worstelen met gedateerde property management systemen die geen rekening houden met specifieke voorkeuren van de gast. Tegelijkertijd dienen hotels te moderniseren via geavanceerde cloud applicaties. StayNTouch assisteert met het stroomlijnen van de operationele zaken, met het vergroten van marges en is behulpzaam bij het verbinden naar allerlei externe kanalen. Wij kijken uit naar de samenwerking met Van Hessen en haar hotels om hun systemen naar een hoger niveau van efficiency en andere voordelen te tillen."



In-en uitchecken via smartphone
De Rover-oplossing van StayNTouch’s staat toe om functionaliteiten via tablets en mobiele apparaten te sturen. Met de voordelen van deze mobiele operaties en de optionele keuzemogelijkheid laat de Zest-oplossing toe dat gasten zelf kunnen in- en uitchecken, hun hotelfactuur kunnen bekijken en upgradepromoties kunnen ontvangen. Dit alles vanaf hun eigen smartphone. Sinds de oprichting in 2013, is StayNTouch in veel hooggekwalificeerde organisaties geïmplementeerd en is goed vertegenwoordigd in de VS. In Nederland heeft StayNTouch inmiddels twee installaties operationeel in Yotel Schiphol en Zoku Amsterdam.

Kijk voor meer informatie op www.vanhessen.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: