Van Hessen brengt PMS en mobiele oplossingen naar hotels

24 februari 2016 |
Van Hessen brengt PMS en mobiele oplossingen naar hotels<

StayNTouch, een innovator op het gebied van mobiele technologie en Property Management Systemen (PMS)
voor hotels, heeft bekendgemaakt dat hun cloudbased PMS en mobiele oplossingen integraal deel uit gaan maken van Van Hessens hotelautomatiseringssystemen, waarbij de StayNTouch oplossingen worden aangeboden binnen de Benelux.

Toekomst van de hotelautomatisering
"Wij zijn trots om deze samenwerking aan te kondigen en kijken er naar uit om de innovatieve oplossingen van StayNTouch bij onze klanten aan te bieden", zegt Ruud Clements, managing director bij Van Hessen. "StayNTouch biedt ons mogelijkheden om één van de grootste hedendaagse uitdagingen aan te gaan die zich voordoen in de hotel sector, namelijk gebruikmaken van de technologie op het gebied van mobiliteit om hotelmedewerkers met de gasten te verbinden, de gastervaring te verbeteren en de omzet te verhogen. Dit bezorgt onze hotels een voorsprong. Wij zijn ervan overtuigd dat de producten van StayNTouch een bijdrage leveren aan de toekomst van de hotelautomatisering en we zijn verheugd om dit aan onze klanten beschikbaar te stellen."

Gepersonaliseerde service
"Wij zijn blij met de samenwerking met Van Hessen, een vooraanstaande speler binnen de horeca en een begrip in de Benelux", zegt Jos Schaap, CEO en oprichter van StayNTouch. "Klanten vragen vandaag meer dan ooit, efficiënte en gepersonaliseerde service via mobiele apparaten en hotels worstelen met gedateerde property management systemen die geen rekening houden met specifieke voorkeuren van de gast. Tegelijkertijd dienen hotels te moderniseren via geavanceerde cloud applicaties. StayNTouch assisteert met het stroomlijnen van de operationele zaken, met het vergroten van marges en is behulpzaam bij het verbinden naar allerlei externe kanalen. Wij kijken uit naar de samenwerking met Van Hessen en haar hotels om hun systemen naar een hoger niveau van efficiency en andere voordelen te tillen."



In-en uitchecken via smartphone
De Rover-oplossing van StayNTouch’s staat toe om functionaliteiten via tablets en mobiele apparaten te sturen. Met de voordelen van deze mobiele operaties en de optionele keuzemogelijkheid laat de Zest-oplossing toe dat gasten zelf kunnen in- en uitchecken, hun hotelfactuur kunnen bekijken en upgradepromoties kunnen ontvangen. Dit alles vanaf hun eigen smartphone. Sinds de oprichting in 2013, is StayNTouch in veel hooggekwalificeerde organisaties geïmplementeerd en is goed vertegenwoordigd in de VS. In Nederland heeft StayNTouch inmiddels twee installaties operationeel in Yotel Schiphol en Zoku Amsterdam.

Kijk voor meer informatie op www.vanhessen.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Fletcher
De Wageningsche Berg door Fletcher uitgeroepen tot hotel van het jaar

Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg is door Fletcher uitgeroepen tot hotel van het jaar, daarvoor wordt het team uiteraard beloond. Daarom neemt het hoofdkantoor in Nieuwegein op zondag 24 maart 2019 het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in Wageningen voor é&...

Awards Hotel Mensen
Grand Hotel Huis ter Duin: ‘Partner Independent Hotel of the Year 2018’

Na de benoeming van managing director Stephan Stokkermans tot Hotelier of the Year 2019 van Preferred Hotels & Resorts en een finaleplaats bij de M&IT Awards in Londen was het nu de beurt aan Coen van Veen om twee awards mee naar huis te nemen. De Director of Sales was tijdens de HelmsBrisco...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Economie Internationaal
Stijgend aantal hotelovernachtingen in Nederland, Groningen is opvallende stijger

Herkomst gasten In 2012 waren 48,79% van alle overnachtingen in hotels in Nederland afkomstig van een buitenlandse gast. Gedurende de afgelopen jaren is dit percentage gegroeid tot 54,12% in 2018. De meeste buitenlandse overnachtingen komen van gasten uit Duitsland, UK, USA, België en Frankrijk....

Amsterdam Personalia
Emmy Stoel nieuwe General Manager Sofitel Legend The Grand Amsterdam

Het kon niet uitblijven. Zojuist publiceerden we het persbericht waarin aangekondigd werd dat Michiel Roelfsema de nieuwe general manager van Hotel Okura Amsterdam wordt, en nog geen uur later volgt er een 'ping' in de mailbox. Het blijkt het persbericht te zijn dat meldt dat Emmy Stoel, de ...

Amsterdam Personalia
Michiel Roelfsema nieuwe general manager Hotel Okura Amsterdam

Michiel Roelfsema (35) volgt per 17 mei 2019 Emmy Stoel op als general manager van Hotel Okura Amsterdam. Dit is door Marcel P. van Aelst, president en CEO van Okura Nikko Hotel Management Co. Ltd Japan, bekendgemaakt. Als stagiair maakte Michiel in 2002 voor het eerst kennis met Hotel Okura Amst...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: