Tweede HotelWeek, hoteliers omarmen initiatief

22 oktober 2009 |
Tweede HotelWeek, hoteliers omarmen initiatief<

Na een succesvolle introductie vorig jaar start HotelSpecials.nl op 3 november met de tweede editie van de HotelWeek. Tijdens de HotelWeek kunnen consumenten luxe overnachten tegen een vaste lage prijs. De prijs voor een overnachting in een viersterren hotel is 25 euro per persoon en voor een vijfsterrenhotel betaalt men 35 euro. Deze prijzen zijn inclusief ontbijt en zonder bijkomende kosten. De overnachting kan worden genoten in de week van 1 t/m 10 januari, de ideale periode om even bij te komen van de feestdagen.

“Wij zijn zeer trots dat we dit jaar een tweede editie kunnen lanceren. We hopen hiermee zoveel mogelijk consumenten een kans te geven om tegen een laag tarief te overnachten in zijn of haar favoriete luxe hotel. Ook de hoteliers wilden graag meedoen aan de actie omdat januari, de periode waarin het overnachten plaatsvindt, over het algemeen een vrij rustige maand is. Bovendien introduceren we de HotelWeek dit jaar ook in België. Wij hopen dat ze daar net zo enthousiast zijn over de actie als in Nederland”, aldus R. Hofstede, managing partner van Hotel Booker B.V.

Ruim 200 hotels in Nederland, België en Duitsland hebben zich inmiddels aangemeld. Tophotels zoals Landgoed Duin & Kruidberg, Crowne Plaza Den Haag - Promenade, Château du Lac en Park Plaza Victoria Amsterdam zijn slechts enkele voorbeelden van het royale vier- en vijfsterrenaanbod. Hofstede geeft aan: “De hotels hebben dit jaar meer beschikbare kamers vrijgegeven dan vorig jaar. Hierdoor kunnen wij de consument een leuk en gevarieerd aanbod bieden onder meer in populaire steden als Amsterdam, Antwerpen, Den Haag, Düsseldorf, Maastricht en Groningen.”

Reserveren kan uitsluitend via HotelWeek.nl vanaf 3 november om 9.00 uur tot 12 november om 18.00 uur.
Hospitality Management, Frank Lindner


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam Culinair
Taiko, in het Conservatorium Hotel, heropent en serveert Hiramasa Kingfish

Taiko, het bekroonde restaurant van Executive Chef Schilo van Coevorden, heropent op 30 september haar deuren voor hotelgasten en bezoekers. Na het succes van de Red King Crab, Wagyu, Wasabi en Soja menu’s, heeft het veelgeprezen modern-Aziatische restaurant van het Conservatorium hotel in Ams...

Economie Interview
Barbara Baarsma: "Amsterdamse hotels moeten serieus nadenken over transformatie"

Barbara Baarsma is econome en directievoorzitter van Rabobank Amsterdam. Bovendien is zij hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam. Naast haar werk bij de Rabobank is Barbara Baarsma hoogleraar toegepaste economie aan de Universiteit van Amsterdam. Ook is zij voorzitter van de Bankraad ...

Internationaal Coronacrisis
Coronacrisis: 5 grootste hotelketens ter wereld verloren 25 miljard aan waarde

De uitbraak van het coronavirus heeft elke sector over de hele wereld getroffen, maar de hotelindustrie behoort tot de zwaarst getroffen sectoren. Hoewel de hotels verhoogde veiligheids- en hygiënemaatregelen hebben genomen, en voorzichtig zijn heropend voor het zomerse reisseizoen, kan het her...

Branded Content
The Slaak Rotterdam strak beveiligd

The Slaak Rotterdam is gevestigd in een oud monumentaal pand waar vroeger Rotterdam’s grootste krant “Het Vrije Volk” gehuisvest was. Na een flinke verbouwing opende het hotel in 2019 haar deuren met alle glorie en sfeer die ook op het hoogtepunt midden jaren 50 daar aanwezig was. ...

Amsterdam Achtergronden
Sir Hotels ruilt luxe bedden in voor bureaus

Vanaf vandaag biedt hotel collectie Sir Hotels flexibele werkplekken aan. Waar de vraag naar bedden voor de zakelijke markt drastisch afgenomen is, stijgt de vraag naar rustige werkplekken. Meer kantoren zoals Nike en Google houden hun kantoren tot zeker het einde van het jaar gesloten. Sir Hotels s...

Personeel
Preston Palace lanceert nieuwe werkcampagne

In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven. Van fulltime, parttime tot bijbaantje. Zelfs een combinatie van diverse afdelingen binnen in één functie is mogelijk. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: