Advertorial: IHG werkt samen met Nonius

17 september 2015 |
Advertorial: IHG werkt samen met Nonius<

Nonius en IHG werken samen om state-of-the-art internetverbindingen en interactieve tv-systemen aan te bieden in het nieuwe
kamerconcept in Brugge.

Productief verblijf
The Intercontinental Hotels Group (IHG) heeft de gastenkamerbeleving in het Crowne Plaza Brugge, België, in samenwerking met Nonius een nieuwe dimensie gegeven. De accommodatie is 24/7 open en voorziet een groot aantal leisuregasten van alle gemakken om van een relaxt en productief verblijf te kunnen genieten.

Comfortabel werken
Vanaf nu kunnen de gasten in een unieke kamer verblijven, waarin allerhande technische snufjes van Nonius verwerkt zijn. Connectiviteit staat voorop, waarbij entertainment, aandacht een comfortabele 'workspace' en een goede nachtrust voorop staan.

Razendsnel internet en een ultieme tv-ervaring
NONIUS.TV is een ultieme hotelervaring met betrekking tot in-room entertainment en media. NONIUS.HSIA zorgt voor een razendsnelle internetverbinding. Dit gecombineerd met een 42 inch LG tv, maakt het verblijf voor de gast zeer aangenaam. De kamers zijn bovendien soundproof, zodat de gast ongehinderd kan werken of uitrusten.

Forse investering
Nonius timmert binnen de hotellerie flink aan de weg; onlangs kreeg het bedrijf een kapitaalinjectie van 11 miljoen euro. Het bedrijf verwacht in 2015 een niveau van 7 miljoen euro aan omzet te behalen. Inmiddels zijn wereldwijd zo'n 110.000 hotelkamers voorzien van de technologie van Nonius.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Achtergronden
Viervoeters welkom bij deze Eden Hotels

In Nederland worden ruim 1,5 miljoen honden als huisdier gehouden. En hoe gezellig is het om er samen met je trouwe viervoeter even tussenuit te gaan. Daarom bieden deze zomer het City Hotel Hengelo, Designhotel Maastricht, The ED Amsterdam, Oranje Hotel Leeuwarden en The Lancaster Hotel Amsterdam s...

Toerisme
Vakantie blijft belangrijk voor Nederlanders 

Ondanks de coronacrisis blijft vakantie nog altijd belangrijk voor Nederlanders. Een meerderheid wil daarom de komende jaren gewoon op vakantie blijven gaan. Zekerheid en flexibiliteit zijn daarbij belangrijke keuzecriteria. Dit blijkt uit consumentenonderzoek dat Trends & Tourism half juni - na...

Personalia Hotelketens Internationaal
Marcel van Aelst benoemd tot chairman van Okura

Dat de eeuwenoude handelsrelatie die in Deshima ontstond tussen Japan en Nederland onverminderd sterk is en doorsijpelt in hedendaagse betrekkingen, blijkt uit veranderingen binnen de top van de Japanse Okura-groep. Met de benoeming van Marcel van Aelst als Chairman van Okura Nikko Hotel Management ...

Fletcher Hotelketens
Fletcher Hotels krijgt kansen te groeien in de huidige coronacrisis

De grootste hotelketen van Nederland, Fletcher Hotels, krijgt vele kansen om door te groeien in de huidige coronacrisis; vooral door het overnemen van hotels die failliet zijn gegaan vanwege de coronacrisis. Het bekende Arc Hotel in Renesse heeft per 15 maart de deuren moeten sluiten in verband met ...

Accor Hotelketens
Accor tekent voor TRIBE hotel in Nederland en een nieuw Mercure hotel

Accor heeft samen met WIN Hotels een franchiseovereenkomst getekend voor de komst van het allereerste TRIBE hotel en een Mercure hotel in Amsterdam. De hotels zijn gevestigd in twee torens van het nieuw te ontwikkelen gebied ‘Gare du Nord’ in Amsterdam-Noord, naast metrostation Noord (No...

F&B
Dutch Cuisine: Juist nu is een kortere keten belangrijk

Dutch Cuisine zal steeds breder gekend en gewaardeerd worden, denken Monique Mulder en Marjan Pijnenburg, bestuursleden van de stichting die de Nederlandse eetcultuur weer op de kaart zet. “Zeker nu is het belangrijker dan ooit om gezonde gerechten met een bekende herkomst aan te bieden. Korte...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: