Apollo Breda verwelkomt eerste gast in de nieuwbouw

14 augustus 2009 |
Apollo Breda verwelkomt eerste gast in de nieuwbouw<

Het Apollo Hotel Breda City Centre heeft deze week haar eerste gast in de nieuwbouw ontvangen. Met een grote bos bloemen en een fles champagne stond Natasja Visser, de trotse manager van het hotel, bij de entree haar eerste gast voor de nieuwe kamers op te wachten. De heer Koffeman, een trouwe vaste gast van het hotel, was de gelukkige. De laatste dagen voor de opening is er hard gewerkt om alles klaar te hebben om de gasten te ontvangen.

Het Apollo Hotel Breda City Centre heeft de afgelopen maanden een metamorfose ondergaan. Het hotel beschikt na de uitbreiding van 48 designkamers en vijf splinternieuwe vergaderzalen over totaal 88 hotelkamers en maar liefst 13 vergaderzalen. Tevens zijn de bar, restaurant en lobby gerestyled. De renovatie van het huidige pand heeft de afgelopen maand plaatsgevonden, het was vooral nog even spannend of de doorgang tussen de beide panden, welke afgelopen maandag is gerealiseerd, op tijd klaar zou zijn.

Glimlachend vertelt Visser: "We hebben tijdens de renovatie van de lobby veel van onze gasten verlangd, maar doordat het bouwteam het project in zeer korte tijd heeft weten te realiseren en de tomeloze inzet van onze medewerkers, hebben wij de overlast tot een minimum kunnen beperken. De gasten die wij de afgelopen dagen al hebben ontvangen in de bar en restaurant zijn allen heel erg enthousiast over het eindresultaat."

Om alle huidige klanten van Apollo Hotel Breda City kennis te laten maken met de nieuwe kamers van het hotel is een een speciale aanbieding gelanceerd: "We ontvangen onze gasten in de maanden augustus en september voor een speciaal openingstarief van 85 euro inclusief uitgebreid ontbijtbuffet."

Hospitality Management, Frank Lindner


:mailto:?SUBJECT=Abonneren%20op%20de%20gratis%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20de%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl,%20de%20gratis%20nieuwsdienst%20van%20Hospitality%20Management.nl.%20Schrijf%20u%20nu%20in%20via%20deze%20link.%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: