Dit blijft er allemaal achter in de hotelkamer

5 januari 2018 | Roy Spijker

Gasten willen nog wel eens wat vergeten in de hotelkamer. Dat daar ook bizarre objecten tussen zitten bewijst de Britse hotelketen Travelodge. De keten heeft een lijst gepubliceerd met de opmerkelijkste achtergebleven spullen die vorig jaar in hotelkamers zijn teruggevonden. Het meest opmerkelijke: antieke urn met as, een bad vol aardappelen en een schoonmoeder.

Dit werd er allemaal teruggevonden in de hotelkamers van Travelodge:

- Een vijftig jaar oude teddybeer met de naam Rupert
- Een gouden ketting met Boeddha van 24 karaat
- Liefst 84 paar bouwvakkersschoenen
- Een scootmobiel
- Een trouwkleed bezet met Swarovski-diamanten met een waarde van 60.000 euro
- Een kano
- Een ingenieursdiploma
- Een persoonlijk dagboek dat vier decennia overspant
- Een wekker die meer dan honderd jaar oud is
- Een bad vol aardappelen
- Een pilotenlicentie
- Ticketjes voor de Orient Express
- Levensechte kartonnen borden van Brad Pitt en Ryan Gosling
- Een script voor een film
- Een drone
- Een konijn met de naam Bugs Bunny
- Een set tarotkaarten van Hèrmes
- Een pen van Montblanc van 9.000 euro
- Een horloge van Hublot
- Acht manden vol houten lepels
- Een skipak van Moncler
- Certificaten ter waarde van 600.000 euro
- Een vintage koffer van Louis Vuitton vol galajurken
- Een modelraket van acht meter hoog
- Een boek vol cocktailrecepten
- Een winnend lotje van Euromillions van 110 euro
- Een standbeeld gemaakt van vijzen
- Een zwarte Range Rover, inclusief de sleutels
- Een gouden medaille voor heldenmoed uit WO II
- Acht koffers vol designerkleren
- Een volledig gedecoreerde kerstboom van bijna twee meter
- Een Mechelse herder met de naam Betsy
- Een kat met de naam Baskin en een terriër met de naam Robbins
- Een antieken urne met assen
- Twee goudvissen
- Een schoonmoeder

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: