Dit blijft er allemaal achter in de hotelkamer

5 januari 2018 | Roy Spijker

Gasten willen nog wel eens wat vergeten in de hotelkamer. Dat daar ook bizarre objecten tussen zitten bewijst de Britse hotelketen Travelodge. De keten heeft een lijst gepubliceerd met de opmerkelijkste achtergebleven spullen die vorig jaar in hotelkamers zijn teruggevonden. Het meest opmerkelijke: antieke urn met as, een bad vol aardappelen en een schoonmoeder.

Dit werd er allemaal teruggevonden in de hotelkamers van Travelodge:

- Een vijftig jaar oude teddybeer met de naam Rupert
- Een gouden ketting met Boeddha van 24 karaat
- Liefst 84 paar bouwvakkersschoenen
- Een scootmobiel
- Een trouwkleed bezet met Swarovski-diamanten met een waarde van 60.000 euro
- Een kano
- Een ingenieursdiploma
- Een persoonlijk dagboek dat vier decennia overspant
- Een wekker die meer dan honderd jaar oud is
- Een bad vol aardappelen
- Een pilotenlicentie
- Ticketjes voor de Orient Express
- Levensechte kartonnen borden van Brad Pitt en Ryan Gosling
- Een script voor een film
- Een drone
- Een konijn met de naam Bugs Bunny
- Een set tarotkaarten van Hèrmes
- Een pen van Montblanc van 9.000 euro
- Een horloge van Hublot
- Acht manden vol houten lepels
- Een skipak van Moncler
- Certificaten ter waarde van 600.000 euro
- Een vintage koffer van Louis Vuitton vol galajurken
- Een modelraket van acht meter hoog
- Een boek vol cocktailrecepten
- Een winnend lotje van Euromillions van 110 euro
- Een standbeeld gemaakt van vijzen
- Een zwarte Range Rover, inclusief de sleutels
- Een gouden medaille voor heldenmoed uit WO II
- Acht koffers vol designerkleren
- Een volledig gedecoreerde kerstboom van bijna twee meter
- Een Mechelse herder met de naam Betsy
- Een kat met de naam Baskin en een terriër met de naam Robbins
- Een antieken urne met assen
- Twee goudvissen
- Een schoonmoeder

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: