Fontana Resort Bad Nieuweschans is Het Leukste Uitje van Groningen

10 januari 2018 | Thijs Jacobs

Fontana Resort Bad Nieuweschans mag zich net als vorig jaar het ‘Leukste uitje van Groningen’ noemen. Dat blijkt uit de ANWB-verkiezing van het ‘Leukste uitje’. Jos Keizer van Fontana Resort Bad Nieuweschans ontving gistermiddag de gouden award uit handen van Frits van Bruggen, hoofddirecteur van de ANWB, op de Vakantiebeurs in de Jaarbeurs in Utrecht.

Tijdens de verkiezing brachten ANWB-leden massaal hun stem uit op het uitje dat zij het meest waarderen, zowel op landelijk niveau als per provincie. Nieuw dit jaar was de categorie ‘Leukste uitje over de grens’. In totaal werden ruim 100.000 stemmen uitgebracht.

Winnaar

Fontana Resort Bad Nieuweschans scoort, naast heel veel stemmen, op bijna alle onderdelen (prijs/kwaliteit, sfeer, personeel, faciliteiten en het aanbod) de hoogste cijfers en is daarmee de winnaar van 2018. Een greep uit de reacties van de leden over het winnende uitje: “Alles is perfect. Je kan er heerlijk verblijven met vriendelijk personeel”

"Niet te geloven!", aldus directeur Jos Keizer. "Wat een spannende middag was het. Vorig jaar mochten we de titel dragen en je hoopt, dat je dat nog een jaar mag doen. De leden van de ANWB bepalen de leukste uitjes. Dus dat je door de bezoekers wederom als leukste uitje wordt bestempeld is echt een enorme eer."
De kleding van de afgevaardigden van Vesting Bourtange, ook een van de genomineerden, verraste Keizer. Keizer: "Zij kwamen allen in vol ornaat naar de uitreiking. Een mooie en waardige vertegenwoordiging van de provincie."

Succesvol jaar

Fontana heeft een succesvol jaar achter de rug. In 2017 mocht het wellnessresort 215.000 bezoekers ontvangen: een record.

"We hebben het afgelopen jaar veel geïnvesteerd en ook in 2018 zullen we de faciliteiten uitbreiden. Maar met alleen faciliteiten ben je er niet. Het is het Fontana team, dat de gasten een warm welkom heet en het elke gast naar de zin probeert te maken. Voor het gehele Fontana team is dit dan ook een kroon op het harde werk!"

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: