Grote opkomst voor de Kimpton Wine Hour Workshop in Kimpton De Witt Amsterdam

24 juli 2017 | Roy Spijker

Tijdens de op 18 juli georganiseerde Wine Hour Workshop van Kimpton Hotels & Restaurant zijn wederom een groot aantal corporate boekers, meeting- & incentive planners en touroperators geinformeerd over de laatste ontwikkelingen binnen deze unieke boutique hotelketen die oorspronkelijk alleen in Amerika Hotels &a Restaurants had. De Wine Hour Workshop vond plaats in het recent geopende Kimpton De Witt Amsterdam, het eerste Kimpton hotel in Europa!

Vanuit diverse Amerikaanse steden waren Kristy Rooney, Director Sales Operations, en een aantal collega’s overgekomen om dit evenement bij te wonen en de gasten persoonlijk te informeren over de laatste noviteiten van bestaande en nieuwe hotels binnen het Kimpton portfolio.

Onveranderd en door de gasten zeer gewaardeerd zijn de “Kimpton signatures”, de USP’s. Denk aan, een gratis wijn uurtje elke dag om 5 uur in elk Kimpton Hotel, gratis yoga matjes in elke hotelkamer, gratis fietsen beschikbaar in vrijwel elk hotel. Maar ook het loyalty programma “Karma” met diverse voordelen voor de reiziger, behoort tot deze vaste unieke waarden van Kimpton.

Tegelijkertijd werd er kennisgemaakt met het eerste Kimpton Hotel in Europa, Kimpton De Witt Amsterdam. Alle gasten namen deel aan de rondleiding door het hotel, die onderdeel uitmaakte van de workshop. Tevens werd er volop genoten van een 7-gangen walking diner. Er volgden unaniem zeer positieve reacties op de look en feel van het hotel maar ook de service, de luxe hapjes en de het algehele sfeerbeeld werd zeer gewaardeerd.

Naast het Benelux Sales kantoor onder leiding van Tim & Désirée Diets, verantwoordelijk voor de organisatie van de workshop, waren ook Sales Managers van New York, Boston, Washington DC, Chicago, Florida & Carribean aanwezig om persoonlijk hun gasten te ontvangen en hen te informeren over recente ontwikkelingen binnen hun hotelportfolio.

Aan het eind van de avond gingen 4 gelukkige winnaars naar huis met een prachtige voucher voor overnachtingen in diverse Kimpton Hotels in de USA en Amsterdam. En voor 3 zeer sportieve gasten was er een verrassing in de vorm van een Kimpton yoga mat.

“We kijken terug op een zeer geslaagde avond en zijn onze relaties in de Benelux dankbaar voor hun loyaliteit. Wij komen volgende jaar zeker terug.“ Aldus een zeer tevreden Kristy Rooney.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Coronacrisis
citizenM lanceert nieuwe subscriptions als antwoord op veranderd consumentengedrag

citizenM zet twee subscriptions in de markt die zich richten op de digital nomads, de thuiswerkers en de bedrijven die op zoek zijn naar invulling van het nieuwe hybride werken. Dit aanbod wordt wereldwijd beschikbaar. Vanaf vandaag kunnen remote workers en digital nomads werken én ontspannen ...

Toerisme
46 procent meer herfstboekingen in Nederlandse vakantieparken 

Vakantieparken in Nederland zien deze herfstvakantie een boekingenstijging van 46 procent ten opzichte van vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van BungalowSpecials, waar grote parken van onder andere Landal, Roompot en Center Parcs bij zijn aangesloten. Het aantal boekingen voor de herfstvakantie ...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Nieuwbouw Van der Valk Hotel Venlo bereikt hoogste punt

Het is alweer ruim een jaar geleden dat er werd gestart met de sloop, maar nu heeft de nieuwbouw van het Van der Valk Hotel in Venlo het hoogste punt bereikt. De bestaande toren bleef staan en heeft zestig kamers, maar daarnaast wordt een compleet nieuwe hotelvleugel gebouwd. In de nieuwe vleugel ...

Awards Duurzaamheid
Bucuti haalt als eerste resort wereldwijd een perfecte score bij Green Globe

Bucuti & Tara Beach Resort heeft ’s werelds eerste perfecte score van 100 punten gehaald bij Green Globe, het wereldwijd erkende duurzaamheidslabel. Daarnaast heeft Bucuti & Tara wederom de certificering verkregen als CO2-neutraal resort en blijft het het eerste en enige energie-neutra ...

Hotelbouwplannen Internationaal
Louvre Hotels Group blijft uitbreiden: 10 nieuwe hotels

Ondanks de impact van COVID-19 op de internationale hotelindustrie, blijft Louvre Hotels Group (LHG) - de op één na grootste hotelgroep van Europa en een dochteronderneming van Jin Jiang International - haar netwerk in Europa ontwikkelen door tien '7 Days Premium’ hotels over ...

Columns
Column Tanja Seegers: Ik pas me aan

Ik fiets door prachtige groene wijngaarden en verlaten Franse dorpen. De wind waait door mijn haren. Heel even voel ik me zo vrij als een vogel. Een moment van geluk. Vrijheid; de mogelijkheid om naar eigen wil te handelen. In maatschappelijke zin behelst het de mogelijkheid van groepen en individue ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: