Hotel koppelt gasten aan personeel

23 augustus 2013
Hotel koppelt gasten aan personeel

Holiday Inn Amsterdam introduceert het Experience Team. Hotelgasten die een passie, hobby of interesse delen met een hotelmedewerker worden aan elkaar gekoppeld. "Holiday Inn Amsterdam is
ervan overtuigd dat de interactie tussen twee personen met dezelfde interesses en passie bijdragen aan een oprecht persoonlijke en waardevolle communicatie", aldus Pascal Aartman, general manager van het hotel.

*Persoonlijke hobby*
De leden van het Experience Team zijn werkzaam binnen verschillende afdelingen van het hotel en beschikken over jarenlange hotelervaring op het gebied van service en gastvrijheid. De medewerkers hebben naast hun hotelervaring vaak ook een grote interesse en passie voor een persoonlijke hobby, zoals auto & motor, shopping, musea, golf, sport en kinderactiviteiten. Dit willen ze zo veel mogelijk persoonlijk delen met de hotelgasten.

*Intern nummer*
Wanneer de gast een vraag heeft of informatie wil met betrekking tot één van de onderwerpen, kan hij door middel van een centraal intern telefoonnummer direct worden gekoppeld aan de medewerker welke het betreffende thema vertegenwoordigt.

~Door~ "~Frank Lindner~":mailto:frank.lindner@uitgeverijps.nl

Overig nieuws