Hotels kiezen voor deze oplossing om productiviteit en efficiëntie te verbeteren

5 december 2018 | redactie

Enkele van de grootste hotels ter wereld bewijzen de voordelen van het gebruik van Glory cash handling-oplossingen door hun productiviteit en efficiëntie te verbeteren

Bespaar tijd en middelen om de klantervaring te verbeteren dankzij de automatisering van contante processen

Wereldwijd helpen Glory-cashhandeling-oplossingen een aantal van de grootste hotels om hun cash management-activiteiten te verbeteren.

De resultaten van de procesverbetering van de huidige installaties laten zien dat, bij het automatiseren van de contant-geld taken, de tijdwinst voor een receptionist ongeveer 30 minuten per dag is en ongeveer 150 minuten per dag voor een manager.

Door hun personeel te ontlasten van de contant-geld afhandeling, hebben hotels hun zaken kunnen transformeren en waarde kunnen creëren voor hun klanten.

"Vooral op een maandag bespaart dit ons minstens een paar uur omdat we niet hoeven te tellen en betalen controleren."

"Het bespaart ‘Finance’ veel tijd - gewoonweg door niet dagelijks het geld te hoeven tellen (gemiddeld ongeveer 30 minuten tot een uur per dag."

"De tijd die we hebben bespaard door onze processen te automatiseren heeft ons in staat gesteld meer tijd met klanten door te brengen en hun ervaring over ons hotel en service te verbeteren. Simpelweg door een betere klantenservice te bieden!"

Alles in beweging neigt om in beweging te blijven. Cash inbegrepen.

Cash voegt waarde toe aan het bedrijf wanneer het ‘in beweging’ is, niet wanneer het ‘werkloos’ in een kassa of kluis ligt en het geverifieerd, geteld en opnieuw geteld moet worden. Door ervoor te zorgen dat het contante geld van de kassa’s zo snel mogelijk op de bankrekening staat, creëert Glory een virtuele cirkel waarin geld zich snel én veilig door het bedrijfsproces beweegt.

Geautomatiseerd cashmanagement zorgt dat contant geld veilig maar beschikbaar is wanneer en waar het nodig is – aan de verkoopkant, op de bankrekening, in de toekomst geïnvesteerd.

Laat je geld rouleren en bewegen

Glory CASHINFINITY ™ -oplossingen zijn ontwikkeld om contant geld snel te laten bewegen.

Onze geautomatiseerde technologie zorgt ervoor dat:

  • Contant geld verifiëren bij het verkooppunt (waardoor het risico van vals geld wordt geëlimineerd),
  • Het merendeel van de processtappen automatiseert (minder ‘touch points’ tussen geld en mensen en medewerkers vrijmaken voor focus op betere klantenservice),
  • Het geldverkeer versnelt door de keten (bespaar tijd en bezuiniging op de arbeidskosten),
  • Contanten bij elke stap beveiligd zijn (vermijd derving...

Door processtappen te versnellen door automatiseren, dragen Glory-oplossingen bij aan het efficiëntieverbetering en het stijgen van de winstgevendheid.

Wereldwijde leider in oplossingen voor cashtechnologieën

In de financiële, retail-, gaming- en CIT-industrie helpen wij onze klanten hun cashprocessen te automatiseren teneinde de efficiëntie te verhogen, de beveiliging te verbeteren en medewerkers vrij te maken om zich te focussen op de prestaties die zij willen leveren. Als we de specifieke uitdagingen van elke klant begrijpen, kunnen we op maat gemaakte oplossingen ontwerpen die daadwerkelijk verbeteringen in de bedrijfsprestaties opleveren.

We bieden klanten het vertrouwen dat hun contanten worden beschermd en werken altijd om een sterker bedrijf op te bouwen

Onze automatiseringstechnologieën en procesengineering diensten helpen bedrijven in meer dan 100 landen hun unieke uitdagingen en doelen te realiseren: de efficiëntie van het medewerkers verbeteren, de bedrijfskosten verlagen en een beter gewaardeerde customer experience mogelijk maken. We ontlasten onze klanten van handmatige geldverwerking, zodat zij zich kunnen focussen op hun klanten.

Innovatie vormt de kern van wat we doen

Door middel van technologieën, processen en onze mensen bieden wij echte innovatie aan onze klanten. Door deze innovaties veranderen we fundamenteel de manier waarop contant geld door verschillende operaties beweegt, de manier waarop medewerkers werken, hoe klanten zijn betrokken en hoe bedrijven hun cashmanagementsystemen met elkaar verbinden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam Opening
Conscious Hotel heropent op Museumplein

Het eerste hotel van de Amsterdamse hotelketen Conscious Hotels - dat bijna 10 jaar geleden opende – wordt na een uitvoerige verbouwing voorzien van het duurzaamste interieur en design. Conscious Hotel Museum Square, schuin tegenover het Concertgebouw, heropent in het eerste kwartaal van 2019 ...

Hotelbouwplannen Amsterdam Opening
CitizenM opent derde Amsterdamse hotel in april

CitizenM opent in april de derde Amsterdamse vestiging. In 2008 opende citizenM op Schiphol haar eerste hotel. Naast de opening van het derde hotel in onze hoofdstad wordt een groeiversnelling ingezet op internationaal gebied. De nieuwste telg in Amsterdam opent in april bij het Weesperplein. Het...

Interview Longread
Interview Boutique Hotel Straelman: "Ik doe alles zelf"

Goh, als dat ook bij de hotelgasten zo gaat, dan kom je hier als gast werkelijk in een gespreid bedje terecht. De allereerste ervaring bij Boutique Hotel Straelman in Nijmegen is er namelijk direct één om niet gauw te vergeten. De deur wordt er eigenhandig geopend door Tanja Seegers, d...

Hotel Achtergronden
Hotel Karsten in Norg heeft nieuwe exploitant

Hotel Karsten in Norg maakt een doorstart. Het is allemaal heel snel gegaan volgens curator Paulien Antons tegenover RTN Noord. Vorige week meldden we nog dat het hotel failliet ging, maar nu is bekend dat er overeenstemming is bereikt met de nieuwe exploitant, Daan Veen. Nieuwe exploitant Vee...

Achtergronden Den Haag
De Pier in 2018 zeer in trek als evenementen- en congreslocatie

De Pier in Scheveningen was in 2018 zeer in trek als evenementen- en congreslocatie. Ten opzichte van 2017 is het aantal evenementen dat op De Pier werd georganiseerd verdrievoudigd. Zo organiseerde het internationale bedrijf Directions EMEA een feest met Pier Proeverij voor 2500 Microsoft partners ...

Interview KHN Longread
Interview nieuwe directeur KHN: ''Meer zichtbaarheid in politiek Den Haag''

Afschaffing van de pariteitsclausules, minder macht voor de OTA’s, een eerlijk speelveld creëren en de problemen op de arbeidsmarkt aanpakken. Dirk Beljaarts is per 1 februari de nieuwe algemeen directeur van de Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en is ambitieus. “Met bijna 450.000 ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: