Hotels.nl wint Zoover awards

28 maart 2018 | David Bakker

Het was een spannende strijd, maar boekingswebsite Hotels.nl uit Groningen heeft de Zoover Award voor zowel Beste als Populairste Hotelaanbieder gewonnen. Dat maakte Zoover dinsdagavond 27 maart bekend tijdens een feestelijk awarduitreiking in Hotel Arena in Amsterdam. In totaal zijn meer dan 102.000 stemmen uitgebracht.

Henriëtte IJzelenberg en Kees Eldering startten de website in 2001 in een Groningse achterkamer. De onderneming die toen nog bestond uit één laptop en één telefoon, is nu de nummer 1 voor hotelaanbiedingen in Nederland. Hier vind je deals met nét dat beetje extra; mooie bubbelbaden, unieke suites en ongewone hotelkamers tegen extra scherpe aanbiedingsprijzen.

Hotels.nl: ‘Goede service en eigenwijze aanpak’

Chris Corpier en Natasja Baas van Hotels.nl namen de prijzen in ontvangst. Zij zeiden ontzettend trots te zijn en daarnaast de prijzen te zien als een duidelijke waardering van hun gasten voor de service die verleend wordt en de eigenwijze aanpak. ‘Het is voor ons een aanmoediging Hotels.nl op de kaart te houden als de nummer 1 voor hotelaanbiedingen. Mede dankzij een goede samenwerking met de hoteliers kunnen wij dit waarmaken.’ De site kreeg de meeste stemmen en het hoogste waarderingscijfer (9.1), hiermee wisten ze de concurrenten Hotelmoment, Voordeeluitjes.nl en Goedverblijf.nl op de valreep achter zich te houden.

Zoover Awards

De Zoover Awards zijn jaarlijkse publieksprijzen voor gezichtsbepalende reisorganisaties. Consumenten kunnen stemmen op hun favoriete reisorganisaties in verschillende categorieën. Hierbij is onderscheid gemaakt tussen de populairste (meeste stemmen) en de beste (hoogste waarderingscijfer) reisorganisatie. In totaal waren er 23 winnaars.

Foto Hotels.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: