Kaplock wint 15e editie van Columbus Trophy

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Kaplock wint de 15e editie van de Columbus Trophy onder grote belangstelling van meer dan 100 hospitality professionals op BBB Maastricht In de BBB Academy op Place des Amis; het centrale netwerkplein van BBB Maastricht, werd de winnaar van de vijftiende editie van de Columbus Trophy bekendgemaakt.

Ondernemers


De ondernemers achter Kaplock zijn Dhargya?l van Oorschot & Willem Pennings. Zij zijn enorm blij met de winst van de aanmoedigingsprijs. Kaplock is de? oplossing tegen jassendiefstal. Kaplock is de eerste onbemande ‘doe het zelf’ garderobekapstok. De Kaplock geeft gasten de mogelijkheid om voor een klein bedrag zelf hun jas beveiligd op te hangen. De heren zelf geven aan: “Nadat een jas gestolen was, zijn wij op het idee gekomen om jassendiefstal op te lossen.” Wil je weten hoe Kaplock precies werkt? Bezoek ze dan op Place des Amis en ondervind hoe je Kaplock in jouw organisatie kunt gebruiken!

“Het spreekwoordelijke duwtje in de rug”

Vergeleken met andere prijzen voor innovatieve horeca concepten in Europa, richt de Columbus Trophy zich niet alleen op het product of dienst maar ook op de ondernemer. Veel jonge ondernemers hebben grote ambities en veel potentie, maar vinden het lastig om door te zetten als ze tegenslag ervaren. De Columbus Trophy geeft deze ondernemers het spreekwoordelijke duwtje in de rug. De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor succesvolle startende entrepreneurs die leverancier zijn aan de hospitality en/of een innovatief hospitalityconcept ontwikkeld hebben. Uiteraard werd er naast de eerste prijs, ook een tweede en derde prijs uitgereikt. De tweede prijs ging naar ondernemers: Melle Schellekens & Sander de Klerk van The Good Roll. De derde prijs werd ontvangen door Rob Hermans van Zwamburg. 

Alle ondernemers hebben zich gepresenteerd aan een dertigkoppige jury, bestaande uit professionals, in hun eigen vakgebied, werkzaam als leverancier aan de gastvrijheidsbranche of zelf ondernemer. Tijdens de beslissende finale bijeenkomst spraken de juryleden positief over deze enthousiaste winnende ondernemers. Kaplock is een concept waar de juryleden veel toekomst in zien en waarvan ze gehoopt hadden dat ze het zelf bedacht hadden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Agnes Raggers F&B Professional of the Year 2020

Tijdens het AF&BM-jaargala in Hotel Okura Amsterdam heeft Agnes Raggers, F&B Manager van Mooirivier Hotel & Congres in Dalfsen, de F&B Professional of the Year Award 2020 uitgereikt gekregen. De finalestrijd ging dit jaar tussen Agnes Raggers, Bart Vanderstukken (Kruisherenhotel M...

Interview Longread
Leo Hollman: ''Al die nieuwe hotelkamers zijn funest voor de bezettingsgraad''

Grand Hotel Karel V is het meest iconische hotel van Utrecht, alhoewel pas in 1992 werd begonnen aan de grondige renovatie van het Rijksmonument dat daarvoor nog een in verval geraakt - en gekraakt - complex was. Hoe anders is het nu: alle 121 kamers worden dadelijk grondig gerenoveerd en qua statuu...

Personalia
Eric van der Heijden nieuwe General Manager resort Hof van Saksen

Bij resort Hof van Saksen in Drenthe, onderdeel van Landal GreenParks, is Eric van der Heijden benoemd tot General Manager. Hij volgt Roland Rozenbroek op, die zich per 1 mei a.s. gaat richten op hospitality-ondersteuning van nieuwe projecten en op uitbreiding van Hof van Saksen. Eric van der Hei...

Hotelbouwplannen
Nieuwbouw van hotel met 349 kamers in Hoofddorp

Voor een locatie op bedrijventerrein De President te Hoofddorp is door Trae Architect een duurzaam hotel ontworpen. Naast 349 kamers van wisselende grootte omvat het complex onder andere een receptie met lobby, ontbijtzaal, restaurant, bar, keukens, vergaderruimten, fitnessruimte en amusementsruimte...

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: