Kaplock wint 15e editie van Columbus Trophy

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Kaplock wint de 15e editie van de Columbus Trophy onder grote belangstelling van meer dan 100 hospitality professionals op BBB Maastricht In de BBB Academy op Place des Amis; het centrale netwerkplein van BBB Maastricht, werd de winnaar van de vijftiende editie van de Columbus Trophy bekendgemaakt.

Ondernemers


De ondernemers achter Kaplock zijn Dhargya?l van Oorschot & Willem Pennings. Zij zijn enorm blij met de winst van de aanmoedigingsprijs. Kaplock is de? oplossing tegen jassendiefstal. Kaplock is de eerste onbemande ‘doe het zelf’ garderobekapstok. De Kaplock geeft gasten de mogelijkheid om voor een klein bedrag zelf hun jas beveiligd op te hangen. De heren zelf geven aan: “Nadat een jas gestolen was, zijn wij op het idee gekomen om jassendiefstal op te lossen.” Wil je weten hoe Kaplock precies werkt? Bezoek ze dan op Place des Amis en ondervind hoe je Kaplock in jouw organisatie kunt gebruiken!

“Het spreekwoordelijke duwtje in de rug”

Vergeleken met andere prijzen voor innovatieve horeca concepten in Europa, richt de Columbus Trophy zich niet alleen op het product of dienst maar ook op de ondernemer. Veel jonge ondernemers hebben grote ambities en veel potentie, maar vinden het lastig om door te zetten als ze tegenslag ervaren. De Columbus Trophy geeft deze ondernemers het spreekwoordelijke duwtje in de rug. De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor succesvolle startende entrepreneurs die leverancier zijn aan de hospitality en/of een innovatief hospitalityconcept ontwikkeld hebben. Uiteraard werd er naast de eerste prijs, ook een tweede en derde prijs uitgereikt. De tweede prijs ging naar ondernemers: Melle Schellekens & Sander de Klerk van The Good Roll. De derde prijs werd ontvangen door Rob Hermans van Zwamburg. 

Alle ondernemers hebben zich gepresenteerd aan een dertigkoppige jury, bestaande uit professionals, in hun eigen vakgebied, werkzaam als leverancier aan de gastvrijheidsbranche of zelf ondernemer. Tijdens de beslissende finale bijeenkomst spraken de juryleden positief over deze enthousiaste winnende ondernemers. Kaplock is een concept waar de juryleden veel toekomst in zien en waarvan ze gehoopt hadden dat ze het zelf bedacht hadden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Toerisme Airbnb
Airbnb: Maastricht bij 20 topbestemmingen voor volgend jaar

Nog op zoek naar een unieke reisbestemming voor 2020? Airbnb onthult op basis van de huidige reserveringsgegevens 20 verrassende bestemmingen en verborgen parels wereldwijd. Van postindustriële cultuursteden als Milwaukee en Guadalajara tot nieuwe bestemmingen die meeliften op de groei van het ...

Awards Amsterdam
Sofitel Legend The Grand Amsterdam wint World Luxury Hotel Award

Sofitel Legend The Grand Amsterdam viel zaterdag 12 oktober in de prijzen tijdens de uitreiking van de World Luxury Hotel Awards 2019. In de categorie Luxury Gourmet Hotel mocht het Amsterdamse hotel de award in ontvangst nemen. De prestigieuze World Luxury Hotel Awards onderscheiden elk jaar toonaa...

Hotelbouwplannen Opening
[FOTO'S] Curaçao Marriott Beach Resort opent begin november

Binnenkort opent het compleet vernieuwde Curaçao Marriott Beach Resort officieel zijn deuren. Het resort is 3 jaar dicht geweest en voor 37 miljoen dollar volledig gerenoveerd en opnieuw ingericht. De heropening geeft dit icoon van Curaçaose gastvrijheid weer de positie als meest luxue...

Awards Internationaal
Kruisherenhotel Maastricht wint Grand Prix Best Charming Hotel in Europe

Gisteravond werd tijdens een feestelijke ceremonie in Château de Ferrières, nabij Parijs, bekendgemaakt dat Kruisherenhotel Maastricht de award 'Grand Prix Best Charming Hotel in Europe' heeft gewonnen. Award 'Grand Prix Best Charming Hotel in Europe' voor Kruisherenh...

Koffie & thee Internationaal
Wist je dat we vandaag in koffiestaking zijn?

Tik de gast die een koffie bestelt vandaag maar op de vingers, want de Eerlijke Koffiestaling is een feit. Op het werk en in de horeca drinken we dagelijks veel kopjes koffie. Weinig mensen zijn zich echter bewust van de problematiek die schuilgaat achter de koffie. Om bewustwording ten aanzien van ...

Booking.com OTA's
Booking.com: iedere seconde checken er gemiddeld 7 gasten in bij een verblijf

Tijdens de internationale Vacation Rental Management Association (VRMA) conferentie in New Orleans (VS) maakt Booking.com bekend dat er per seconde gemiddeld 7 gasten inchecken bij een woning, appartement of ander uniek verblijf. De mededeling komt op hetzelfde moment als de introductie van nieuwe t...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: