Kaplock wint 15e editie van Columbus Trophy

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Kaplock wint de 15e editie van de Columbus Trophy onder grote belangstelling van meer dan 100 hospitality professionals op BBB Maastricht In de BBB Academy op Place des Amis; het centrale netwerkplein van BBB Maastricht, werd de winnaar van de vijftiende editie van de Columbus Trophy bekendgemaakt.

Ondernemers


De ondernemers achter Kaplock zijn Dhargya?l van Oorschot & Willem Pennings. Zij zijn enorm blij met de winst van de aanmoedigingsprijs. Kaplock is de? oplossing tegen jassendiefstal. Kaplock is de eerste onbemande ‘doe het zelf’ garderobekapstok. De Kaplock geeft gasten de mogelijkheid om voor een klein bedrag zelf hun jas beveiligd op te hangen. De heren zelf geven aan: “Nadat een jas gestolen was, zijn wij op het idee gekomen om jassendiefstal op te lossen.” Wil je weten hoe Kaplock precies werkt? Bezoek ze dan op Place des Amis en ondervind hoe je Kaplock in jouw organisatie kunt gebruiken!

“Het spreekwoordelijke duwtje in de rug”

Vergeleken met andere prijzen voor innovatieve horeca concepten in Europa, richt de Columbus Trophy zich niet alleen op het product of dienst maar ook op de ondernemer. Veel jonge ondernemers hebben grote ambities en veel potentie, maar vinden het lastig om door te zetten als ze tegenslag ervaren. De Columbus Trophy geeft deze ondernemers het spreekwoordelijke duwtje in de rug. De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor succesvolle startende entrepreneurs die leverancier zijn aan de hospitality en/of een innovatief hospitalityconcept ontwikkeld hebben. Uiteraard werd er naast de eerste prijs, ook een tweede en derde prijs uitgereikt. De tweede prijs ging naar ondernemers: Melle Schellekens & Sander de Klerk van The Good Roll. De derde prijs werd ontvangen door Rob Hermans van Zwamburg. 

Alle ondernemers hebben zich gepresenteerd aan een dertigkoppige jury, bestaande uit professionals, in hun eigen vakgebied, werkzaam als leverancier aan de gastvrijheidsbranche of zelf ondernemer. Tijdens de beslissende finale bijeenkomst spraken de juryleden positief over deze enthousiaste winnende ondernemers. Kaplock is een concept waar de juryleden veel toekomst in zien en waarvan ze gehoopt hadden dat ze het zelf bedacht hadden.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards Hotelketens
Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnaars Hotel of the Year 2018

Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich voor het tweede jaar op rij ‘Hotel of the Year’ noemen. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, u...

Interview Longread
Interview: welke rol speelt de hotelkamer nog?

Rotterdam ontwikkelt zich tot een geweldige hotelstad. De Maasstad is meer en meer ‘in the picture’. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij zakelijke gasten, expats en studenten. We bezochten twee hoteliers in deze stad; zij runnen hotels met een sterke focus op de gemeenschappelijke ru...

Opening Internationaal
Courtyard by Marriott introduceert nieuw design in hartje Parijs

Courtyard by Marriott heeft een nieuw hotel in het centrum van Parijs geopend, tegenover het Gare de Lyon-treinstation, dat als zowel nationaal als internationaal knooppunt jaarlijks miljoenen reizigers ziet. De ligging in de dynamische wijk met een groot aantal flexwerkplekken en start-up incubator...

OTA's Tech
Ga de strijd aan met OTA's: 11 tips

Tijdens de afgelopen editie van HotelTech, georganiseerd door Hospitality Management, heeft Mike Roefs van Hoteliers.com een presentatie gegeven over de strijd met OTA's. Vanwege de overweldigende belangstelling voor deze presentatie, waarin Mike 11 bruikbare tips heeft gegeven, vatten wij de be...

Achtergronden Den Haag
Hotel Des Indes treedt toe tot de wereldtop van exclusieve hotels

Hotel Des Indes is geselecteerd om vanaf 10 december 2018 onderdeel uit te maken van de prestigieuze portfolio van The Leading Hotels of the World. Het vermaarde Haagse hotel komt hiermee in het gezelschap van meer dan 400 bijzondere en exclusieve hotels in 80 landen. The Leading Hotels of the World...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Fattal Hotel Group opent Leonardo Royal Hotel Amsterdam in Amstelkwartier

18 verdiepingen, 490 kamers en een balzaal van 900m2 met uitzicht over het water. Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is de volgende stap in de groeistrategie van de internationale Fattal Hotel Group. De groep is sinds 2007 actief op de Europese markt waar het merk Leonardo gevoerd wordt. Het nieuwe ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: