Kaplock wint 15e editie van Columbus Trophy

8 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Kaplock wint de 15e editie van de Columbus Trophy onder grote belangstelling van meer dan 100 hospitality professionals op BBB Maastricht In de BBB Academy op Place des Amis; het centrale netwerkplein van BBB Maastricht, werd de winnaar van de vijftiende editie van de Columbus Trophy bekendgemaakt.

Ondernemers


De ondernemers achter Kaplock zijn Dhargya?l van Oorschot & Willem Pennings. Zij zijn enorm blij met de winst van de aanmoedigingsprijs. Kaplock is de? oplossing tegen jassendiefstal. Kaplock is de eerste onbemande ‘doe het zelf’ garderobekapstok. De Kaplock geeft gasten de mogelijkheid om voor een klein bedrag zelf hun jas beveiligd op te hangen. De heren zelf geven aan: “Nadat een jas gestolen was, zijn wij op het idee gekomen om jassendiefstal op te lossen.” Wil je weten hoe Kaplock precies werkt? Bezoek ze dan op Place des Amis en ondervind hoe je Kaplock in jouw organisatie kunt gebruiken!

“Het spreekwoordelijke duwtje in de rug”

Vergeleken met andere prijzen voor innovatieve horeca concepten in Europa, richt de Columbus Trophy zich niet alleen op het product of dienst maar ook op de ondernemer. Veel jonge ondernemers hebben grote ambities en veel potentie, maar vinden het lastig om door te zetten als ze tegenslag ervaren. De Columbus Trophy geeft deze ondernemers het spreekwoordelijke duwtje in de rug. De Columbus Trophy is een aanmoedigingsprijs voor succesvolle startende entrepreneurs die leverancier zijn aan de hospitality en/of een innovatief hospitalityconcept ontwikkeld hebben. Uiteraard werd er naast de eerste prijs, ook een tweede en derde prijs uitgereikt. De tweede prijs ging naar ondernemers: Melle Schellekens & Sander de Klerk van The Good Roll. De derde prijs werd ontvangen door Rob Hermans van Zwamburg. 

Alle ondernemers hebben zich gepresenteerd aan een dertigkoppige jury, bestaande uit professionals, in hun eigen vakgebied, werkzaam als leverancier aan de gastvrijheidsbranche of zelf ondernemer. Tijdens de beslissende finale bijeenkomst spraken de juryleden positief over deze enthousiaste winnende ondernemers. Kaplock is een concept waar de juryleden veel toekomst in zien en waarvan ze gehoopt hadden dat ze het zelf bedacht hadden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Charme Hotels breidt uit met Kasteel Solhof en Hotel Ter Elst in België

Charme Hotels heeft het hotel Ter Elst te Edegem en het kasteel Solhof te Aartselaar aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel Ter Elst is gelegen aan de rand van de stad Antwerpen, heeft 53 ruime kamers, voorzien van gratis koffie en thee, airconditioning en wifi. ’s Ochtends kan de gast geni...

Hotelketens Achtergronden
Pulitzer maakt customer journey compleet met webshop

De Pulitzer ervaring maar dan thuis. Het is vanaf nu mogelijk met de lancering van de nieuwe Pulitzer Home collection van Pulitzer Amsterdam. Het populaire vijfsterrenhotel lanceert deze week een eigen online shop waarin typische Pulitzer producten worden verkocht. Online Shop Het idee van de ...

Awards Amsterdam
PRESSROOM Amsterdam wint drie World Luxury Restaurant Awards

PRESSROOM Amsterdam, het restaurant van INK Hotel Amsterdam - MGallery, valt in de prijzen en wint maar liefst drie World Luxury Restaurant Awards. Het restaurant staat onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, vorig jaar door de vakjury van AF&BM benoemd tot 'F&B profession...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Hotel Parkview Amsterdam gesloten door burgemeester vanwege incidenten met handgranaten

Gisteren is op last van burgemeester Halsema Hotel Parkview aan de Korte Van Eeghenstraat in Amsterdam gesloten. De sluiting is voor onbepaalde tijd en op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). In de nacht van 5 op 6 juli is er een explosie geweest in de Korte Van Eeghenstraat. Het...

Achtergronden Tech
Gen Z: sociale media belangrijkste inspiratiebron voor vakantiebestemming

Er wordt veel gespeculeerd over Generatie Z en het gebruik van sociale media. Zijn Gen Z’ers het al zat? Delen ze nog steeds content? Zijn ze echt zo afhankelijk van influencers? Nieuw onderzoek van Booking.com wijst uit dat, alhoewel Gen Z-reizigers visueel ingesteld zijn, hun vakantiekeuzes ...

Amsterdam Interview Longread
Afscheidsinterview Hans Vugts, Hotel Casa Amsterdam

Het begrip ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ is dusdanig ingeburgerd dat de afkorting MVO telkens opduikt in allerlei marketingstrategieën. Veel bedrijven gaan kort door de bocht om zich dat predicaat toe te eigenen. Dus laten we maar eens kijken naar een hotel dat niet enkel...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: