Makro doet een Rondje Horeca

30 september 2014 |
Makro doet een Rondje Horeca<

Makro gaat ook in 2015 weer horecaondernemers in Nederland effectief bereiken. Dat doen zij met het 'Rondje Horeca', waarbij de vakbladen, websites
en nieuwsbrieven van Uitgeverij PS: bv worden ingezet om zeker te zijn van een optimaal bereik bij de horecaondernemers.

Eigen vakblad
Iedere titel van Uitgeverij PS: bereikt de gehele doelgroep; zo gaat De RestaurantKrant naar alle restaurants in Nederland en Lunchroom naar alle lunchrooms. Iedere horecaondernemer ontvangt een vakblad dat inhoudelijk helemaal op zijn of haar lijf geschreven is. En het werkt.

Need to know
De horecavakbladen en -websites van Uitgeverij PS: bieden praktische 'need to know' en 'nice to know' informatie die horecaondernemers helpt beter te ondernemen. De vakbladen richten zich specifiek op de eigenaren en managers, en dus op de beslissingsbevoegden. Redactioneel wordt daarom gekozen voor relevante informatie omtrent regelgeving, inkoop, opleiding, et cetera...

Horeca verdient aandacht
Makro past bij Uitgeverij PS: en andersom. Beide partijen zetten zich in om de ondernemer het beste uit zichzelf te laten halen en de bedrijfsvoering zo soepel mogelijk te laten verlopen. Beide partijen hebben kennis van de markt en zijn vooruitstrevend in de branche. Met de continuering van de afspraken in 2015 laten beide partijen zien dat de horeca de aandacht verdient die het op deze wijze krijgt.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019

12.16  Powertalk André Wiringa André Wiringa spreekt de hoteliers bij over de nieuwe marketing: beleving. Hoe zorg je er als hotelier voor dat een gast van een tevreden naar een loyale gast transformeerd? Wiringa adviseert iedere hotelier om andersom te denken: welke reviews wil ik dat gas...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Louvre Hotels Group lanceert wereldwijd nieuwe kamer voor Golden Tulip in Nederlandse stijl

De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de hotelketen een geheel nieuwe merkstrategie en -uitstraling voor het hotelmerk en recent is besloten om de Nederlandse roots wereldwijd te benadrukken in d...

Amsterdam Opening
Groot feest voor toekomstige werknemers nhow Amsterdam RAI

In het eerste kwartaal van 2020 opent nhow Amsterdam RAI haar deuren. Dit spraakmakende hotel gelegen naast RAI Amsterdam beschikt over 650 kamers en is daarmee het grootste nieuwbouwhotel in de Benelux. Dit vraagt om hospitality toptalenten die een essentiële bijdrage leveren aan het verb...

Advertorial
Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche?

Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche? Daar heeft HÜPPE een aantal praktische oplossingen voor. Zodat de warmte beter in de doucheruimte blijft hangen en er minder water op de vloer komt. Tevens zijn de oplossingen ook toepasbaar op andere merken. Vast of beweegbaar segment voor in...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: