Makro doet een Rondje Horeca

30 september 2014 |
Makro doet een Rondje Horeca<

Makro gaat ook in 2015 weer horecaondernemers in Nederland effectief bereiken. Dat doen zij met het 'Rondje Horeca', waarbij de vakbladen, websites
en nieuwsbrieven van Uitgeverij PS: bv worden ingezet om zeker te zijn van een optimaal bereik bij de horecaondernemers.

Eigen vakblad
Iedere titel van Uitgeverij PS: bereikt de gehele doelgroep; zo gaat De RestaurantKrant naar alle restaurants in Nederland en Lunchroom naar alle lunchrooms. Iedere horecaondernemer ontvangt een vakblad dat inhoudelijk helemaal op zijn of haar lijf geschreven is. En het werkt.

Need to know
De horecavakbladen en -websites van Uitgeverij PS: bieden praktische 'need to know' en 'nice to know' informatie die horecaondernemers helpt beter te ondernemen. De vakbladen richten zich specifiek op de eigenaren en managers, en dus op de beslissingsbevoegden. Redactioneel wordt daarom gekozen voor relevante informatie omtrent regelgeving, inkoop, opleiding, et cetera...

Horeca verdient aandacht
Makro past bij Uitgeverij PS: en andersom. Beide partijen zetten zich in om de ondernemer het beste uit zichzelf te laten halen en de bedrijfsvoering zo soepel mogelijk te laten verlopen. Beide partijen hebben kennis van de markt en zijn vooruitstrevend in de branche. Met de continuering van de afspraken in 2015 laten beide partijen zien dat de horeca de aandacht verdient die het op deze wijze krijgt.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Toerisme Coronacrisis
Boekingen in Nederland overtreffen het wereldgemiddelde

Nu overheden over de hele wereld hun beperkingen verder versoepelen, blijkt uit gegevens van SiteMinder, een platform voor het verwerven van gasten in de wereldwijde hotelindustrie, dat hoteliers niet langer hoeven te voorspellen hoe snel consumenten zullen handelen om te reizen na de COVID-19-pande...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Branded Content
Vind de route naar jouw gasten

Eindelijk, de restaurants gaan binnenkort weer open. Dat geldt ook voor veel hotels. Langzaam komt de Nederlandse gastvrijheidsindustrie weer tot leven. Wij zien ook weer een stijgende lijn in reserveringen, met name voor hotels buiten de grote steden. Voor alle hotels geldt dat slimme marketing een...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: