Meer omzet en service met WonderButler

30 januari 2019 | David Bakker

WonderButler is de nieuwe tool waarmee de hotelbranche omzet en servicegerichtheid aanzienlijk kan vergroten. Met het unieke plug & play-systeem kunnen hotelgasten via de hospitality tv of hun eigen mobiele telefoon of tablet direct chatten met de receptie, roomservice bestellen, informatie uit de omgeving bekijken of een fiets of scooter huren.

“De hotelgast anno nu mist de connectie met de receptie en een hotel mist de connectie met de gasten. WonderButler versterkt de band tussen gast en hotel, verbetert daarmee de gastervaring en helpt hotels de omzet te verhogen en betere reviews te verkrijgen”, aldus medeoprichter Karin Vaandrager.

Service tot in de puntjes

“Bij de ontwikkeling van Wonderbutler hebben we vanuit de gast en het hotel gedacht. Vaak zie je dat er een drempel is om de receptie te bellen met vragen of een klacht”, vertelt medeoprichter Sander Bolt. Een negatieve ervaring ziet het hotel terug in een negatieve review. Met WonderButler kunnen gasten direct een bericht sturen naar de receptie, waardoor er direct geanticipeerd kan worden. Het resultaat: een verhoogde service en een uitmuntende review. Sander Bolt: “Service tot in de puntjes, dat is WonderButler.”

Meer omzet

WonderButler is te bedienen via de smart tv in de hotelkamer, maar is ook eenvoudig op smartphones en tablets beschikbaar door het scannen van een QR-code. Gasten kunnen zo commerciële notificaties ontvangen. In de notificatie kan het laatste tafeltje in het restaurant worden gepromoot, een korting op het diner worden gegeven of een evenement onder de aandacht worden gebracht. Door groene opties aan te bieden zoals ‘maak mijn kamer niet schoon’ wil WonderButler het milieubewustzijn stimuleren en besparing mogelijk maken.

WonderButler genereert kortom meer omzet terwijl de gast meer service ontvangt. “De opties met WonderButler zijn eindeloos”, volgens medeoprichter Daniel van der Wallen. WonderButler is plug & play en kan zeer gemakkelijk worden geïmplementeerd op de hospitality tv en mobile devices. Bovendien kan het volledig worden ingericht volgens de huisstijl van het hotel.

www.wonderbutler.com 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Hoezo teveel?

Ongeveer 15.000 kamers waren er in Amsterdam en Schiphol bij elkaar in 1996. Ook toen al werd er geroepen ‘teveel!’ Nu, 22 jaar later, zijn er bijna 3 keer zoveel kamers in dit gebied, zijn er plannen voor nog duizenden kamers, en roepen we nog steeds ‘teveel!’ En dat terwijl...

Opening Internationaal Marriott
Mariott International opent 7000ste hotel in Hong Kong

Marriott International vierde onlangs de opening van zijn zevenduizendste hotel – het St. Regis Hong Kong. Dit schitterende, 27 verdiepingen tellende luxe hotel met butlerservice en meerdere restaurants staat symbool voor Marriotts wereldwijde expansiestrategie met een buitensporige focus op h...

Events KHN
SVH officieel partner eerste editie Nationale Horecadag

Dinsdag 21 mei vindt voor het eerst de Nationale Horecadag plaats. Stichting Vakbekwaamheid Horeca is officieel partner geworden van dit evenement. Samen met initiatiefnemer Lennart Maas, manager van hotel Park Plaza Victoria Amsterdam, organiseren Koninklijke Horeca Nederland en SVH deze grootste o...

Hotel Opening
Eerste Leonardo Royal Hotel opent in Nederland

Op maandag 15 april, de geboortedag van Leonardo da Vinci, heeft het Leonardo Royal Hotel Amsterdam, met als afkorting LRHA, haar deuren geopend. Het allereerste Leonardo Royal Hotel in Nederland is gevestigd in een nieuw gebouw van 18 verdiepingen in het Amstelkwartier met maar liefst 490 kamers. ...

Interview Longread
Zo ga je om met bedrijfskleding in je hotel

Binnen de hotellerie is het dragen van bedrijfskleding zeer gebruikelijk. Het verhoogt de herkenbaarheid van de medewerkers en straalt professionalisme uit. Maar dan moeten de kleding en de uiterlijke verzorging wel helemaal in balans zijn. Anne-Marie van Leggelo is etiquette-expert en legt uit waar...

Achtergronden
Download de nieuwe uitgave van Hospitality Management

De aprileditie van Hospitality Management is weer uit. Dit keer aandacht voor de hotelkamer en interieur, waarbij Carlo Slag, eigenaar van Preston Palace hotel, en Debbie Zeeuw van der Laan, designer bij Valk Design, ons bijpraten over recente verbouwingen, hotelkamertrends en investeringen. Tapijt ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: