Meer omzet en service met WonderButler

30 januari 2019 | David Bakker

WonderButler is de nieuwe tool waarmee de hotelbranche omzet en servicegerichtheid aanzienlijk kan vergroten. Met het unieke plug & play-systeem kunnen hotelgasten via de hospitality tv of hun eigen mobiele telefoon of tablet direct chatten met de receptie, roomservice bestellen, informatie uit de omgeving bekijken of een fiets of scooter huren.

“De hotelgast anno nu mist de connectie met de receptie en een hotel mist de connectie met de gasten. WonderButler versterkt de band tussen gast en hotel, verbetert daarmee de gastervaring en helpt hotels de omzet te verhogen en betere reviews te verkrijgen”, aldus medeoprichter Karin Vaandrager.

Service tot in de puntjes

“Bij de ontwikkeling van Wonderbutler hebben we vanuit de gast en het hotel gedacht. Vaak zie je dat er een drempel is om de receptie te bellen met vragen of een klacht”, vertelt medeoprichter Sander Bolt. Een negatieve ervaring ziet het hotel terug in een negatieve review. Met WonderButler kunnen gasten direct een bericht sturen naar de receptie, waardoor er direct geanticipeerd kan worden. Het resultaat: een verhoogde service en een uitmuntende review. Sander Bolt: “Service tot in de puntjes, dat is WonderButler.”

Meer omzet

WonderButler is te bedienen via de smart tv in de hotelkamer, maar is ook eenvoudig op smartphones en tablets beschikbaar door het scannen van een QR-code. Gasten kunnen zo commerciële notificaties ontvangen. In de notificatie kan het laatste tafeltje in het restaurant worden gepromoot, een korting op het diner worden gegeven of een evenement onder de aandacht worden gebracht. Door groene opties aan te bieden zoals ‘maak mijn kamer niet schoon’ wil WonderButler het milieubewustzijn stimuleren en besparing mogelijk maken.

WonderButler genereert kortom meer omzet terwijl de gast meer service ontvangt. “De opties met WonderButler zijn eindeloos”, volgens medeoprichter Daniel van der Wallen. WonderButler is plug & play en kan zeer gemakkelijk worden geïmplementeerd op de hospitality tv en mobile devices. Bovendien kan het volledig worden ingericht volgens de huisstijl van het hotel.

www.wonderbutler.com 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: