Meer omzet en service met WonderButler

30 januari 2019 | David Bakker

WonderButler is de nieuwe tool waarmee de hotelbranche omzet en servicegerichtheid aanzienlijk kan vergroten. Met het unieke plug & play-systeem kunnen hotelgasten via de hospitality tv of hun eigen mobiele telefoon of tablet direct chatten met de receptie, roomservice bestellen, informatie uit de omgeving bekijken of een fiets of scooter huren.

“De hotelgast anno nu mist de connectie met de receptie en een hotel mist de connectie met de gasten. WonderButler versterkt de band tussen gast en hotel, verbetert daarmee de gastervaring en helpt hotels de omzet te verhogen en betere reviews te verkrijgen”, aldus medeoprichter Karin Vaandrager.

Service tot in de puntjes

“Bij de ontwikkeling van Wonderbutler hebben we vanuit de gast en het hotel gedacht. Vaak zie je dat er een drempel is om de receptie te bellen met vragen of een klacht”, vertelt medeoprichter Sander Bolt. Een negatieve ervaring ziet het hotel terug in een negatieve review. Met WonderButler kunnen gasten direct een bericht sturen naar de receptie, waardoor er direct geanticipeerd kan worden. Het resultaat: een verhoogde service en een uitmuntende review. Sander Bolt: “Service tot in de puntjes, dat is WonderButler.”

Meer omzet

WonderButler is te bedienen via de smart tv in de hotelkamer, maar is ook eenvoudig op smartphones en tablets beschikbaar door het scannen van een QR-code. Gasten kunnen zo commerciële notificaties ontvangen. In de notificatie kan het laatste tafeltje in het restaurant worden gepromoot, een korting op het diner worden gegeven of een evenement onder de aandacht worden gebracht. Door groene opties aan te bieden zoals ‘maak mijn kamer niet schoon’ wil WonderButler het milieubewustzijn stimuleren en besparing mogelijk maken.

WonderButler genereert kortom meer omzet terwijl de gast meer service ontvangt. “De opties met WonderButler zijn eindeloos”, volgens medeoprichter Daniel van der Wallen. WonderButler is plug & play en kan zeer gemakkelijk worden geïmplementeerd op de hospitality tv en mobile devices. Bovendien kan het volledig worden ingericht volgens de huisstijl van het hotel.

www.wonderbutler.com 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Advertorial
Travel Suit Collection by NCF

Na een succesvolle entree van de Corporate Identity Concept Collectie hebben wij met de introductie van de Corporate Travel Suit Collectie het programma-aanbod bij Nieuwenhuis Corporate Fashion aanzienlijk uitgebreid. Met behoud van uniek ontwikkelde pasvormen vanuit onze bestaande concepten kara...

Economie Achtergronden
Horeca ziet personeelstekort oplopen: 23.000 openstaande vacatures

De omzet van de horeca steeg in het derde kwartaal van 2019 met 0,2 procent ten opzichte van het vorige kwartaal, meldt het CBS. Het volume nam echter met 0,3 procent af. De omzet van logiesverstrekking steeg met 0,1 procent, de omzet van eet- en drinkgelegenheden met 0,2 procent. Omzet logiesver...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: