NH Hotel Group in de prijzen

18 april 2014
NH Hotel Group in de prijzen

Wacht eens even. Nu weten zelfs wij het niet meer. De NH Hotel Group is door de 'Nederlandse consument' verkozen tot 'Beste Hotelketen van Nederland'. Eerder vandaag meldden we dat Fletcher
volgens Zoover de 'Populairste Hotelketen van Nederland' is. We vermoeden dat vandaag iedere hotelier een prijs ontvangt; voor beste wc, beste toiletrolhouder, beste kapsel, et cetera. Maar dat terzijde. Met een gewogen gemiddeld rapportcijfer
van 8.91 zijn de 36 hotels van NH Hotel Group in Nederland het hoogst gewaardeerd door de bezoekers van Zoover.nl.

*In ontvangst*
Maarten Markus, Managing Director van Business Unit Benelux, UK Frankrijk Afrika & USA nam donderdagmiddag de prestigieuze Zoover Award in ontvangst. Hiermee draagt NH Hotel Group een jaar lang de titel van Beste Hotelketen van Nederland.

*Gastvrijheid*
De bezoekers van Zoover.nl, de grootste onafhankelijke vakantiebeoordelingssite van de Benelux, waarderen de hotels van NH Hotel Group met riante cijfers. Er zijn ruim 175.000 stemmen uitgebracht en de gastvrijheid van de NH hotels is op verschillende punten beoordeeld. Met een 9.1 voor gastvrijheid, een 9.0 voor hygiëne en een 8.8 voor de faciliteiten komt NH Hotel Group als winnaar uit de bus. Ook de kwaliteit van het eten (8.9) en de kamers (8.8) dragen bij aan de hoge klantwaardering. Voor de ruim 2000 medewerkers van NH Hotel Group in Nederland is de Zoover Award een bekroning op het feit dat zij elke dag voor hun gasten klaar staan en net dat stapje extra zetten. Managing Director Maarten Markus vindt deze prijs dan ook bijzonder: ”Intern zeggen we vaak dat NH staat voor Natural Hosts. Dat streven hebben we met een ruime 9 voor gastvrijheid zeker kunnen waarmaken.”

*NH, that’s me*
Onlangs lanceerde NH Hotel Group een strategisch plan om in de komende 5 jaar de gastvrijheid naar een nog hoger niveau te tillen. Deze boodschap komt terug in de wereldwijde NH, that’s me campagne, die in Nederland onder meer te zien is op TV, in bladen en op billboards.
“We zijn nog maar net begonnen met onze nieuwe koers. Het winnen van de Zoover Award voor Beste Hotelketen van Nederland geeft ons een extra boost om op de ingeslagen weg verder te gaan. Plannen en campagnes helpen om onze doelen te bereiken, maar uiteindelijk maken onze medewerkers het verschil voor onze gasten. Deze Zoover Award is daarom vooral hun verdienste, ik ben trots op ze!” aldus Markus.

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws