NH Hotel Group in de prijzen

18 april 2014 |
NH Hotel Group in de prijzen<

Wacht eens even. Nu weten zelfs wij het niet meer. De NH Hotel Group is door de 'Nederlandse consument' verkozen tot 'Beste Hotelketen van Nederland'. Eerder vandaag meldden we dat Fletcher
volgens Zoover de 'Populairste Hotelketen van Nederland' is. We vermoeden dat vandaag iedere hotelier een prijs ontvangt; voor beste wc, beste toiletrolhouder, beste kapsel, et cetera. Maar dat terzijde. Met een gewogen gemiddeld rapportcijfer
van 8.91 zijn de 36 hotels van NH Hotel Group in Nederland het hoogst gewaardeerd door de bezoekers van Zoover.nl.

In ontvangst
Maarten Markus, Managing Director van Business Unit Benelux, UK Frankrijk Afrika & USA nam donderdagmiddag de prestigieuze Zoover Award in ontvangst. Hiermee draagt NH Hotel Group een jaar lang de titel van Beste Hotelketen van Nederland.

Gastvrijheid
De bezoekers van Zoover.nl, de grootste onafhankelijke vakantiebeoordelingssite van de Benelux, waarderen de hotels van NH Hotel Group met riante cijfers. Er zijn ruim 175.000 stemmen uitgebracht en de gastvrijheid van de NH hotels is op verschillende punten beoordeeld. Met een 9.1 voor gastvrijheid, een 9.0 voor hygiëne en een 8.8 voor de faciliteiten komt NH Hotel Group als winnaar uit de bus. Ook de kwaliteit van het eten (8.9) en de kamers (8.8) dragen bij aan de hoge klantwaardering. Voor de ruim 2000 medewerkers van NH Hotel Group in Nederland is de Zoover Award een bekroning op het feit dat zij elke dag voor hun gasten klaar staan en net dat stapje extra zetten. Managing Director Maarten Markus vindt deze prijs dan ook bijzonder: ”Intern zeggen we vaak dat NH staat voor Natural Hosts. Dat streven hebben we met een ruime 9 voor gastvrijheid zeker kunnen waarmaken.”

NH, that’s me
Onlangs lanceerde NH Hotel Group een strategisch plan om in de komende 5 jaar de gastvrijheid naar een nog hoger niveau te tillen. Deze boodschap komt terug in de wereldwijde NH, that’s me campagne, die in Nederland onder meer te zien is op TV, in bladen en op billboards.
“We zijn nog maar net begonnen met onze nieuwe koers. Het winnen van de Zoover Award voor Beste Hotelketen van Nederland geeft ons een extra boost om op de ingeslagen weg verder te gaan. Plannen en campagnes helpen om onze doelen te bereiken, maar uiteindelijk maken onze medewerkers het verschil voor onze gasten. Deze Zoover Award is daarom vooral hun verdienste, ik ben trots op ze!” aldus Markus.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: