Ook de slechte reviews beu?

10 september 2010
Ook de slechte reviews beu?

Èlegchos Hospitality Quality Management houdt zich al jaren bezig met onderzoek naar gastvrijheids-beleving in de horeca. Èlegchos doet dit door het uitvoeren van Mystery Audits. Tot verbazing van Robert Schouten en René van Zijp (eigenaren en ontwikkelaars) bestond er geen standaard om gastvrijheidsbeleving meetbaar en inzichtelijk te maken.

*Gastvrijheid is nu meetbaar*
Na grondig onderzoek en ruim een jaar R&D hebben ze een standaard ontwikkeld die gastvrijheidsbeleving op een objectieve manier weergeeft. Gastvrijheid is daardoor meetbaar en vergelijkbaar. En niet alleen over een bepaalde periode, maar ook tussen hotels onderling. U kunt uw gastvrijheid vergelijken met uw concurrent.

*De Èlegchos Hospitality Index (EHI)*
Met EHI beschikt de hospitalitymarkt over een internationale benchmark. Deze standaard zal de keuze van de gast beïnvloeden bij het zoeken naar een hotel, bed & breakfast, pension, resort of camping. Hoteliers kunnen de EHI als externe en interne benchmark gebruiken om doelgericht te sturen op resultaat. Dit gaat met minimale inspanning en een hoge mate van efficiëntie.

*Wat schrijven ze over mijn concurrent?*
EHI houdt bij wat er over uw hotel wordt geschreven op de relevante websites. Hoteliers hebben minimaal zes maanden toegang tot deze informatie. Ook de reviews van de concurrent kunnen worden bijgehouden. EHI vertelt u wat u kunt doen om uw concurrentiekracht te vergroten.

~Thijs Jacobs~


Overig nieuws