Panesco wordt PANESCOFOOD.COM

14 augustus 2012 |
Panesco wordt PANESCOFOOD.COM<

Panesco laat weten dat de huisstijl een grote verandering zal ondergaan per 1 september. Het bedrijf staat bekend als topleverancier van authentieke en zeer aantrekkelijke diepvriesproducten voor de horeca.

Vernieuwing
Het bedrijf zorgt er regelmatig voor dat het assortiment wordt vernieuwd en aangepast. Maar nu is het de beurt aan de uitstraling. Al ruim 20 jaar is Panesco dé leverancier voor bake-off diepvriesproducten. Of het nu gaat om grote of kleine broden, fijne patisserie of kleine hartige hapjes voor een feest, Panesco zoekt al jaren naar de beste en aantrekkelijkste producten van Europa en brengt deze samen in een breed assortiment. Authentiek en artisanaal, innovatief en hoge kwaliteit zijn daarbij dé kernwoorden. In al die jaren is het assortiment steeds aangepast en gewijzigd, producten zijn toegevoegd, maar ook weer verwijderd. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een zeer uitgebreid en afwisselende collectie lekkere producten. Minder aandacht is er echter geweest voor de uitstraling naar de buitenwereld. De huisstijl is in al die jaren niet veranderd. Tot nu!

Groen, strak en eigentijds logo
In deze tijd van een constant veranderende markt is het belangrijk zichtbaar te blijven. Daarbij is het van belang goede producten te kunnen presenteren. Maar het kan geen kwaad af en toe eens een facelift toe te passen. En wat voor een facelift! Van een vrij traditioneel logo stapt het bedrijf over op een groen, strak en hip imago met veel aandacht voor de mensen die iedere keer weer worden verrast door de producten van Panesco.
De facelift vindt plaats tegelijkertijd met de introductie van een serie nieuwe en verrassende producten en het geheel is wederom samengebracht in een compleet nieuwe catalogus. Een inspirerend boekwerk met een 40-tal nieuwe en innovatieve producten waarvan de geuren en smaken, maar ook de verrassende textuur wederom mensen zullen gaan verleiden.

En last but not least, al deze producten zijn vanaf nu verkrijgbaar onder de nieuwe brandname PANESCOFOOD.COM.
Voordien kunt u via de website van Panesco reeds inlichtingen inwinnen.
Panesco maakt met deze complete facelift duidelijk dat zij zich niet laten afschrikken door enige vorm van recessie. Zij laten zich niet bang maken door alle negatieve berichten over faillissementen binnen de horeca. Nee, het is juist tijd voor vernieuwing, een positieve impuls naar buiten toe. Een fris en hip uiterlijk met daarbij de juiste producten maakt van Panesco een partner voor de toekomst.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: