Preston Palace Familiehotel van het Jaar

14 januari 2016 |
Preston Palace Familiehotel van het Jaar<

Het gaat goed bij Preston Palace. Tijdens de Kids Vakantieaanbieder van het Jaar Awards 2016 is het populaire all-inclusive hotel flink in
de prijzen gevallen. Het Twentse horecabedrijf is immers opnieuw verkozen tot 'Familiehotel van het Jaar'.

Award uitreiking op de Vakantiebeurs
De uitreiking van de 'Familiehotel van het Jaar Award' is onderdeel van de Kids Vakantieaanbieder van het Jaar Awards 2016 en worden georganiseerd door Kids Vakantiegids. Op woensdag 13 januari werd Preston Palace terecht gewaardeerd en in het zonnetje gezet met deze prachtige publieksprijs!

Preston Palace voldoet aan alle wensen
De jury beoordeelde de wijze waarop de ingeschreven reisorganisaties in de markt inspelen op de belevingswereld en vakantiewensen van kids tot en met 16 jaar en hun familie. Daarbij is onder andere gelet op het totale reisaanbod, de inrichting van accommodaties, de animatieprogramma’s gesegmenteerd naar leeftijd en thema, interactie met de doelgroep, duurzaamheid en innovatie. Het is dan ook geen verrassing dat Preston Palace heeft gewonnen. Het all-inclusive hotel en uitgaanscentrum voldoet ruim aan alle wensen van zowel kids als ouders. In de categorie familiehotels waren ook Familotel en Strandpark de Zeeuwse kust genomineerd.

Top vijf voor Preston en Alice
Bij familiehotel Preston Palace spelen de mascottes 'Preston & Alice' ook een belangrijke rol in het animatieprogramma en de algehele vakantiepret. Op de foto gaan met een mascotte, koekjes bakken, schminken of een dansje wagen tovert iedere vakantie weer een grote lach op duizenden kindergezichtjes. Na een stemmingsronde behoren de mascottes tot de top vijf leukste mascottes van Nederland en verzorgden Preston en Alice een spectaculaire dansshow voor de kinderjury. De schattige beertjes veroverden de hartjes van de kindjes.

Vernieuwen en uitbreiden
Preston Palace is haar all-inclusive aanbod aan het vernieuwen en uitbreiden om al haar gasten een perfecte en unieke vakantiebeleving te bieden. Onlangs is de renovatie van de hotelkamers hervat en medio 2016 start de vernieuwing en uitbreiding van het hotelrestaurant. Daarnaast zijn reviews van gasten een spiegel voor de hele organisatie en speelt social media een grote rol in het bedrijf. Tijden veranderen en Preston Palace gaat met haar tijd mee, het Almelose horecabedrijf is ondertussen één van de grootste hotels van Nederland en loopt zelfs voorop in bepaalde zaken maar hecht ook waarde aan 'ouderwets' belangrijke waarden zoals gezelligheid, gastvrijheid en aandacht voor elke gast! Dat levert niet alleen een prachtige prijs op en een top vijf-waardering voor de mascottes, maar ook zeer tevreden gasten.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: