Regardz lanceert OneMeeting: alle bijeenkomsten één app

8 maart 2018 | David Bakker
Regardz lanceert OneMeeting: alle bijeenkomsten één app<

Regardz Hospitality Group lanceert vandaag tijdens het jaarlijkse SMA Sales Event in Grand Hotel Huis ter Duin een eigen app: OneMeeting: alle bijeenkomsten, één app. Voor zakelijk Nederland is dit dé app om een locatie te zoeken en direct een offerte voor een bijeenkomst aan te vragen. Uniek binnen de branche is dat men in de app realtime kan chatten met Meeting Experts. De app is uitermate geschikt voor het opdoen van inspiratie. Meer dan 300 locaties zijn gecategoriseerd in verschillende thema’s zoals theater-, boerderij-, hotel-, outdoor- en stationslocaties.

“We hebben de app gebouwd om onze klanten volledig te ontzorgen. Met de OneMeeting app maken we het nog eenvoudiger om contact te hebben met onze Meeting Experts en offertes aan te vragen” aldus Luc van Bussel, CEO Regardz Hospitality Group. De Meeting Experts van Regardz beschikken over uitgebreide kennis in de vorm van locatie expertise met betrekking tot meer dan 300 locaties. 

Locaties zoeken & offertes aanvragen


In de app kan gezocht worden op locatie, postcode, plaats, type bijeenkomst gecombineerd met het aantal personen. Vervolgens kan er onder andere gefilterd worden op reviewscore, afstand en locatietype. Over elke locatie is uitgebreide informatie beschikbaar zoals USP’s, foto’s en adresgegevens. Op basis hiervan kan eenvoudig in vier stappen een offerte worden aangevraagd.

Regardz Hospitality Group B.V.


Persoonlijke ontmoetingen zijn vaak het begin van iets nieuws. “Ontmoeten we vaker doen” is onze boodschap. De missie van Regardz is om mensen samen te brengen die elkaar ‘buiten de deur’ willen ontmoeten voor een training, een opleiding, een vergadering, een feest of een andere bijeenkomst. In 2017 heeft het bedrijf voor 22.000 opdrachten de juiste oplossing gevonden. Naar aanleiding van deze opdrachten hebben 365.000 mensen diverse locaties in Nederland bezocht. Regardz onderscheidt zich door haar totaaloplossingen en biedt hoogstpersoonlijke service tot in ieder detail. Regardz brengt mensen samen.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Van der Valk Verbouwen
Nieuw gastvrijheidsconcept bij De Cantharel

Na een grondige verbouwing is de nieuwe entree van de hotelhoeve nu gesitueerd in het hart van het gebouw, als verbinding tussen de oude en de nieuwe vleugel van het hotel. De entree staat symbool voor het nieuwe gastvrijheidsconcept waarmee de Cantharel haar gasten nog meer kan verwennen en verrass...

Hotelketens Achtergronden
Hotel De 14 Sterren onderdeel van Hotel Groep Texel

Hotel De 14 Sterren aan de Smitsweg nabij Den Burg heeft zich aangesloten bij Hotel Groep Texel. Daarmee is dit het vierde hotel dat deel uitmaakt van dit samenwerkingsverband. Het hotel aan de bosrand werd in 1998 gebouwd door Alfons Griffioen en Wenny Steinmann, die enkele jaren daarvoor al het na...

Tech Advertorial
De Lindenhof Giethoorn kiest voor Micros en Suite8

De Lindenhof prijkt al jaren achtereen hoog op de ranglijsten van beste restaurants in Nederland. Maar de patron-cuisinier Martin Kruithof telt ook internationaal mee. Dat bewijzen de twee Michelinsterren die een kroon op zijn creatieve talent betekenen. Dat zijn naam als topkok stevig verankerd is,...

Hotelbouwplannen Bed&Breakfast
Voormalig hotel in Markelo wordt B&B

Voormalig hotel-restaurant 'In de Dennen' in Markelo wordt omgebouwd tot een bed and breakfast met wellnesscentrum en ook nog eens een kleine praktijk voor chirurgische ingrepen, zo lezen we op tubantia.nl Aantal kamers Julian Kuyumdzhiev is medisch specialist en van Bulgaarse afkoms...

Toerisme Airbnb
Dit is de top 10 Airbnb wish list van Nederlanders

De zomer is vandaag begonnen, dus hoog tijd voor het plannen van je vakantie! De grote vraag is natuurlijk: waarheen? Blijf je dit jaar in Europa, reis je af naar Azië, kies je voor Zuid-Amerika of toch liever Afrika? Voor iedereen die wel wat reisinspiratie kan gebruiken maakt Airbnb vandaag d...

Longread NHTV
"Het hotelmanagementcontract ... als u begrijpt wat ik bedoel"

We hebben het waarschijnlijk allemaal weleens meegemaakt: vragen wie de eigenaar is van een hotel en dan als antwoord iets krijgen als: “Ja, de stenen zijn van meneer/mevrouw X.” Doorvragen levert niet altijd meer duidelijkheid op over de precieze eigendomsstructuur, zéker niet al...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: