Sheraton steekt 100 miljoen in Club Lounges

27 april 2011
Sheraton steekt 100 miljoen in Club Lounges

Hotelmerk Sheraton, onderdeel van Starwood Hotels & Resorts, steekt 100 miljoen dollar in het opknappen van zijn Club Lounges. Het moderniseren van de 120 lounges wereldwijd is het laatste hoofdstuk van een allesomvattend renovatieplan voor het hotelmerk waarvoor 6 miljard dollar is uitgetrokken.

*Renoveren*
De te renoveren lounges zitten onder meer in de hotels; Sheraton Waikiki, Sheraton Denver, Sheraton Centre Toronto, Sheraton Hong Kong, Sheraton Buenos Aires en Sheraton Edinburgh. De Club Lounge van het Sheraton Schiphol Hotel is onlangs al vernieuwd.

*Bepalend onderdeel*
De Club Lounge van Sheraton is een kenmerkend onderdeel van dit hotelmerk. Hotelgasten die lid zijn van het loyaliteitsprogramma Sheraton by Starwood Preferred Guest geven aan dat de Club Lounge een van de twee belangrijkste redenen is om voor een Sheraton hotel te kiezen.

*Altijd open*
Vanwege aanhoudende vraag van zowel leisure gasten als zakenreizigers is besloten om de Club Lounges wereldwijd vanaf nu zeven dagen per week open te houden.

*Iconische lift*
Meest recent onthulde nieuwe Club Lounge is die van het Sheraton Waikiki hotel. De verbouwing van de lounge koste 1 miljoen dollar en was onderdeel van een 188 miljoen dollar kostende opknapbeurt van het hele hotel. De Leahi Club Lounge is gevestigd op de dertigste verdieping en geeft een bijzonder uitzicht (zie foto). De lounge is te bereiken via de beroemde glazen lift die aan de buitenkant van het hotel zit.

~Frank Lindner~

Overig nieuws