The Hague Marriott 'beste hotel van Nederland'

29 januari 2019 | Thijs Jacobs

The Hague Marriott is uitgeroepen tot “Het beste hotel van Nederland” door klanten van HotelSpecials. Jaarlijks worden de Awards van HotelSpecials uitgereikt aan de beste hotels in Nederland, België en Duitsland.

Ligging en gastvriendelijkheid zorgen voor winst

The Hague Marriott heeft de winst van deze mooie Award vooral te danken aan de ligging en de gastvriendelijkheid. Zo vertelt één van de gasten: “Zeer vriendelijk personeel, heel behulpzaam en kort bij het openbaar vervoer. Je neemt tram 16 en je bent zo in hartje Den Haag.” HotelSpecials ging op pad om deze mooie Award uit te reiken.

“Wij zijn super trots dat wij deze prijs in ontvangst mogen nemen. Deze prijs is een echte teamprestatie en een beloning voor iedere medewerker in het hotel. Iedere medewerker voor of achter de schermen heeft als belangrijkste doel iedere gast een 9+ ervaring te geven en door onze medewerkers worden kosten nog moeite bespaard om dit te bereiken. We zien deze award als een bekroning van onze inspanning, ik ben super trots op het team", aldus Vincent Pahlplatz, General Manager The Hague Marriott

Beste hotel van België

In België is Park Inn by Radisson Leuven het beste hotel van België geworden. Gasten waarderen de ligging, vriendelijkheid en mogelijkheid om te parkeren. Zo vertelt een gast: “Zeer goede ligging aan het station, directe toegang vanuit de parking Station P1, directe toegang tot winkelstraten en centrum, busstation. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.”

Nieuwkomers vallen in de prijzen 

Dit jaar reikt HotelSpecials ook prijzen aan nieuwkomers uit. Hiermee geeft HotelSpecials ook nieuwe hotels de kans om een Award te winnen. Hotel Antwerpen Zuid sleept de Award “Beste nieuwkomer in 2018” binnen. En bij zusteronderneming BungalowSpecials gaat de Award “Beste nieuwkomer in Frankrijk” naar Pierre & Vacances Village Normandy Garden. Buitenhof De Leistert wint daar voor 2e jaar op rij de Award “Beste vakantiepark van Nederland”.

Voor 100% een publieksprijs

Ook dit jaar is HotelSpecials in de reviews van 2018 gedoken om te zien welk hotel door klanten van HotelSpecials het best beoordeeld wordt. HotelSpecials kiest er bewust voor om naar de reviews van afgelopen jaar te kijken zodat elk jaar een nieuw hotel kans maakt om te winnen. Dit jaar zijn er voor BookerZzz (Holding van HotelSpecials en BungalowSpecials) maar liefst 87 Awards uitgereikt. Kijk voor alle Award-winnaars van HotelSpecials op https://www.hotelspecials.nl/awards.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: