The Hague Marriott 'beste hotel van Nederland'

29 januari 2019 | Thijs Jacobs

The Hague Marriott is uitgeroepen tot “Het beste hotel van Nederland” door klanten van HotelSpecials. Jaarlijks worden de Awards van HotelSpecials uitgereikt aan de beste hotels in Nederland, België en Duitsland.

Ligging en gastvriendelijkheid zorgen voor winst

The Hague Marriott heeft de winst van deze mooie Award vooral te danken aan de ligging en de gastvriendelijkheid. Zo vertelt één van de gasten: “Zeer vriendelijk personeel, heel behulpzaam en kort bij het openbaar vervoer. Je neemt tram 16 en je bent zo in hartje Den Haag.” HotelSpecials ging op pad om deze mooie Award uit te reiken.

“Wij zijn super trots dat wij deze prijs in ontvangst mogen nemen. Deze prijs is een echte teamprestatie en een beloning voor iedere medewerker in het hotel. Iedere medewerker voor of achter de schermen heeft als belangrijkste doel iedere gast een 9+ ervaring te geven en door onze medewerkers worden kosten nog moeite bespaard om dit te bereiken. We zien deze award als een bekroning van onze inspanning, ik ben super trots op het team", aldus Vincent Pahlplatz, General Manager The Hague Marriott

Beste hotel van België

In België is Park Inn by Radisson Leuven het beste hotel van België geworden. Gasten waarderen de ligging, vriendelijkheid en mogelijkheid om te parkeren. Zo vertelt een gast: “Zeer goede ligging aan het station, directe toegang vanuit de parking Station P1, directe toegang tot winkelstraten en centrum, busstation. Zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.”

Nieuwkomers vallen in de prijzen 

Dit jaar reikt HotelSpecials ook prijzen aan nieuwkomers uit. Hiermee geeft HotelSpecials ook nieuwe hotels de kans om een Award te winnen. Hotel Antwerpen Zuid sleept de Award “Beste nieuwkomer in 2018” binnen. En bij zusteronderneming BungalowSpecials gaat de Award “Beste nieuwkomer in Frankrijk” naar Pierre & Vacances Village Normandy Garden. Buitenhof De Leistert wint daar voor 2e jaar op rij de Award “Beste vakantiepark van Nederland”.

Voor 100% een publieksprijs

Ook dit jaar is HotelSpecials in de reviews van 2018 gedoken om te zien welk hotel door klanten van HotelSpecials het best beoordeeld wordt. HotelSpecials kiest er bewust voor om naar de reviews van afgelopen jaar te kijken zodat elk jaar een nieuw hotel kans maakt om te winnen. Dit jaar zijn er voor BookerZzz (Holding van HotelSpecials en BungalowSpecials) maar liefst 87 Awards uitgereikt. Kijk voor alle Award-winnaars van HotelSpecials op https://www.hotelspecials.nl/awards.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Hoezo teveel?

Ongeveer 15.000 kamers waren er in Amsterdam en Schiphol bij elkaar in 1996. Ook toen al werd er geroepen ‘teveel!’ Nu, 22 jaar later, zijn er bijna 3 keer zoveel kamers in dit gebied, zijn er plannen voor nog duizenden kamers, en roepen we nog steeds ‘teveel!’ En dat terwijl...

Opening Internationaal Marriott
Mariott International opent 7000ste hotel in Hong Kong

Marriott International vierde onlangs de opening van zijn zevenduizendste hotel – het St. Regis Hong Kong. Dit schitterende, 27 verdiepingen tellende luxe hotel met butlerservice en meerdere restaurants staat symbool voor Marriotts wereldwijde expansiestrategie met een buitensporige focus op h...

Events KHN
SVH officieel partner eerste editie Nationale Horecadag

Dinsdag 21 mei vindt voor het eerst de Nationale Horecadag plaats. Stichting Vakbekwaamheid Horeca is officieel partner geworden van dit evenement. Samen met initiatiefnemer Lennart Maas, manager van hotel Park Plaza Victoria Amsterdam, organiseren Koninklijke Horeca Nederland en SVH deze grootste o...

Hotel Opening
Eerste Leonardo Royal Hotel opent in Nederland

Op maandag 15 april, de geboortedag van Leonardo da Vinci, heeft het Leonardo Royal Hotel Amsterdam, met als afkorting LRHA, haar deuren geopend. Het allereerste Leonardo Royal Hotel in Nederland is gevestigd in een nieuw gebouw van 18 verdiepingen in het Amstelkwartier met maar liefst 490 kamers. ...

Interview Longread
Zo ga je om met bedrijfskleding in je hotel

Binnen de hotellerie is het dragen van bedrijfskleding zeer gebruikelijk. Het verhoogt de herkenbaarheid van de medewerkers en straalt professionalisme uit. Maar dan moeten de kleding en de uiterlijke verzorging wel helemaal in balans zijn. Anne-Marie van Leggelo is etiquette-expert en legt uit waar...

Achtergronden
Download de nieuwe uitgave van Hospitality Management

De aprileditie van Hospitality Management is weer uit. Dit keer aandacht voor de hotelkamer en interieur, waarbij Carlo Slag, eigenaar van Preston Palace hotel, en Debbie Zeeuw van der Laan, designer bij Valk Design, ons bijpraten over recente verbouwingen, hotelkamertrends en investeringen. Tapijt ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: