Vernieuwing mobiele kanalen bij Accor

8 februari 2013
Vernieuwing mobiele kanalen bij Accor

Accor Hotels verbetert haar apps en mobiele boekingssite accorhotels.com, en introduceert een speciale applicatie voor hotelmerk ibis. Dit moet resulteren in makkelijker zoeken en boeken.

*Hotel via GPS*
Voor de ibis-merkfamilie is een nieuwe app ontwikkeld waarmee gebruikers hun verblijf kunnen boeken in de 1.600 hotels van de ibis familie (ibis, ibis Styles en ibis budget). Praktische functies die gebruik maken van GPS-locaties en het tonen van hotelimpressies maken het boeken van hotelkamers eenvoudig en efficiënt.

Deze app past bij de modernisering en vernieuwing van het merk. Doelstelling van ibis is om in 2015 de benchmark voor digitale boekingen voor economy-hotels te worden.

*Mobiele strategie*
“De introductie van onze nieuwe app en mobiele site is de eerste fase van onze effectieve mobiele strategie, die ons zal helpen om de relatie met onze klanten te verstevigen”, aldus Isabelle Birem, senior vice-president direct sales & loyalty program van Accor. “Met de app en site kan de klant in alle omstandigheden een hotel voor de beste prijs vinden. Zowel app als site zijn volledig beveiligd, en geeft de snelste routes naar het hotel”.

~Frank Lindner~

Overig nieuws