800 gasten bezoeken Hilton Haringparty

16 juni 2016 | Christel Tuin
800 gasten bezoeken Hilton Haringparty<

Meer dan 800 gasten van Hilton Amsterdam en Versvishandel Jan van As bezochten gisteren de Hilton Haringparty. De nieuwe haring kwam dit keer tussen dansende parels uit een reusachtige oester. Een nieuwe groeiwijze? Ze smaakten in elk geval voortreffelijk. Gastheren Roberto Payer, cluster general manager Hilton Amsterdam en Waldorf Astoria Amsterdam, en Eric van As (r), commercieel manager Versvishandel Jan van As, konden dat als eersten beamen. “De nieuwe haring is nu al fantastisch op smaak”, aldus Van As.

2000 nieuwe haringen
Daarna konden de gasten aanvallen op de 2.000 beschikbare nieuwe haringen. Er werd zo gretig gegeten van de super kwaliteit Hollandse Nieuwe, met dik meer dan 20% vetpercentage, dat er nog eens 500 extra werden aangevoerd. Traditiegetrouw waren er voor de aanvullende trek stevige stamppotten en à la minute bereide BBQ gerechten en sushi. Ook konden de gasten dankzij verschillende sponsors kiezen uit een keur aan desserts en drankjes.

 

 

Tot laat in de avond bleef het druk en gezellig op de 24e editie van de Hilton Haringparty, destijds door de toen nieuw benoemde directeur Roberto Payer in het leven geroepen. Hij beloofde ook de jubileumeditie volgend jaar van de partij te zijn.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: