AF&BM op weg naar Trento

17 juni 2011 |
AF&BM op weg naar Trento<

Op vrijdagochtend 17 juni verzamelden de haast honderd deelnemers aan het AF&BM Social event van 2011 zich op Schiphol. Na het inchecken van de bagage en een gastvrije ontvangst door voorzitter van de AF&BM Richard Francke, en Ron Beenhakker en Jan Willem Hilbron van HMS Host kon de groep op weg naar Trento.


Ontvangst door Richard Francke


Ron Beenhakker van HMS Host heette de groep welkom

Gastvrijheid en passie
In het Meetings & Conference Center ruimte van HMS Host kregen de aanwezigen, nadat AF&BM-bestuurslid Pieter van Opheusden de namen van alle ‘passagiers’ had opgelezen, een lezing van Hilbron over de werkzaamheden en visie van HMS Host op Schiphol. De belangrijkste missie: wees eerst gastvrij, heb daarbij passie voor het product, en dan volgt het resultaat vanzelf.


Jan Willem Hilbron aan het woord


De zaal luisterde aandachtig

Wijnhuis
Voordat de vlucht vertrok werd er op het Panoramadek van de luchthaven getoast met een eerste glas mousserende wijn van het Italiaanse wijnhuis Ferrari. Een bezoek aan dit legendarische merk, niet te verwarren met de rode sportwagens, staat later dit weekeinde op het programma.


Bernard Lensink en Suzanne de Zwaan toasten op de trip

"
Onderweg met de bus langs de prachtige bergen van de Alto Adige

Volg deze trendreis van de AF&BM via de website van Hospitality Management of via twitter: @horecatotaal.

Lees en zie alle artikelen en fotoverslagen in het dossier.
Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: