Amstel Hotel in lichtjes en prijzen

2 december 2009 |
Amstel Hotel in lichtjes en prijzen<

Sinds 2005 viert het prestigieuze Amstel Hotel jaarlijks het begin van de decembermaand met de feestelijke Tree Lighting Celebration. Het ontsteken van de kerstboomverlichting op woensdag 2 december wordt dit jaar extra feestelijk. In samenwerking met de firma Avontuur worden de gevel, het dak en de lobby van het hotel op een spectaculaire manier door 50.000 led lichtjes feeëriek verlicht.

Director of Sales & Marketing Jeroen Sirag: “Naast 50.000 led lichtjes en de Tree Lighting Celebration, is het Amstel Hotel vandaag internationaal erkend met de Gouden Green Key; het keurmerk voor verantwoord ondernemen. In de afgelopen twee jaar heeft het hotel veel aandacht en zorg besteed om dit keurmerk te behalen. Gezien de 142 jaar geschiedenis van de Grand Dame zijn wij bijzonder trots met deze internationale erkenning. Tijdens de Tree Lighting Celebration vanmiddag heffen wij het glas met onze gasten, relaties en klanten op het “groene en duurzame resultaat”.

De GREEN KEY (voorheen Milieubarometer) is hét internationale keurmerk voor bedrijven in de toerisme- en recreatiebranche die serieus en controleerbaar bezig zijn met de milieuzorg op het bedrijf. De Green Key staat garant voor de inzet van de ondernemer om meer aan het milieu te doen dan de wet- en regelgeving van hem verlangt.
Bezoek www.amsterdam.intercontinental.com voor een compleet overzicht van het kerstprogramma 2009.

Hospitality Management, Sanny Visser

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening
Charme Hotels breidt uit met Hotel Karsten in Norg

Grand Café Hotel Karsten in Norg ligt in de kop van Drenthe, te midden van prachtige fiets- en wandelroutes. Vanuit het hotel heeft u een prachtig uitzicht op de Kerkbrink en de 13e-eeuwse Romaanse kerk. In het hotel vindt u een ruime, gezellige lounge met een imposante openhaard en een sf...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019 [gesloten]

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG, maar uit zijn zetel werd geduwd door Alex Mulder van Amerborgh.  Op het hoogtepunt had I...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Louvre Hotels Group lanceert wereldwijd nieuwe kamer voor Golden Tulip in Nederlandse stijl

De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de hotelketen een geheel nieuwe merkstrategie en -uitstraling voor het hotelmerk en recent is besloten om de Nederlandse roots wereldwijd te benadrukken in d...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: