Amsterdam ID Aparthotel wint World Travel Award

4 juli 2018 | Thijs Jacobs

Amsterdam ID Aparthotel heeft voor het zesde achtereenvolgende jaar de World Travel Award gewonnen in de categorie ‘Netherlands’ Leading Serviced Apartments'. De World Travel Awards worden gezien als de meest prestigieuze prijzen in de toeristische sector. Dit zijn de Oscars van de reiswereld voor organisaties die een uitstekende klantenervaring bieden op het gebied van reizen en toerisme.

Trots

In Athene, Griekenland, namen Revenue & Reservations Manager Remco Roozeboom en Sales Executive Sander Visser de award tijdens een bijzondere galashow in ontvangst. Het is een enorme eer dat Amsterdam ID Aparthotel voor de zesde keer op rij deze internationale erkenning in ontvangst mocht nemen. Remco Roozeboom: "hospitality en servicegerichtheid staan bij Amsterdam ID Aparthotel hoog in het vaandel en deze erkenning vanuit de branche ­én vanuit de gast zorgt ervoor dat wij met veel plezier doorgaan om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden."

Amsterdam ID Aparthotel

Op loopafstand van Amsterdam Sloterdijk bevindt zich het Amsterdam ID Aparthotel, een uniek en modern 3 sterren appartementenhotel. Zowel zakelijke als leisure gasten kunnen overnachten in één van de 127 ruime en moderne appartementen met de faciliteiten van een full service hotel. Het karakter van Amsterdam komt terug in het design waardoor de beleving van Amsterdam als bijzondere en inspirerende stad niet ophoudt wanneer onze gasten naar hun kamers gaan.

Daarnaast biedt Amsterdam ID Aparthotel een fitness & sauna en restaurant ADAM’s ID. Voor het derde kwartaal van 2018 staan ook ruimte voor werk- en vergaderfaciliteiten op de planning. Het hotel wordt bij gasten zeer goed gewaardeerd, met als gemiddeld cijfer een 8,7.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden Coronacrisis
Leegstaande hotelkamers worden verhuurd aan thuiswerkers

Door de coronacrisis werken veel Nederlanders vanuit huis. Met spelende kinderen, huilende baby's en bellende partners is dat een soms een flinke uitdaging. Tegelijkertijd staan er veel hotelkamers leeg door het het wegvallen van toerisme. Olivier Kruger en Seffie Treistman willen beide probleme...

Coronacrisis
80% Nederlanders wil in toekomst meer schoonmaak van openbare ruimtes

Schoonmakers doen belangrijk werk, juist nu meer dan ooit. Premier Mark Rutte noemde schoonmakers in zijn speeches de afgelopen weken in één adem met verpleegkundigen en artsen als een cruciaal beroep in de coronacrisis. 91 procent van de Nederlanders deelt de mening van Rutte en noemt...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Een faillissement kan worden voorkomen

In 2019 brak de Nederlandse hotelmarkt nog alle records. Nu hebben hotels massaal de deuren gesloten vanwege het coronavirus. Als dit maanden gaat duren, komen hotels onverminderd in zwaar weer. De NOW-regeling is slechts een tijdelijke en beperkte oplossing. De Wet homologatie onderhands akkoord (W...

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

Toerisme Coronacrisis
NBTC: Boek- en zoekgedrag met 85 procent gedaald

NBTC, het marketingplatform voor toerisme in en naar Nederland, monitort de komende tijd relevante indicatoren die inzicht kunnen geven in het effect van de coronacrisis op het gedrag van bezoekers. Denk daarbij aan het zoek- en boekgedrag, maar ook het sentiment onder potentiële reizigers. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: