Amsterdam ID Aparthotel wint World Travel Award

4 juli 2018 | Thijs Jacobs

Amsterdam ID Aparthotel heeft voor het zesde achtereenvolgende jaar de World Travel Award gewonnen in de categorie ‘Netherlands’ Leading Serviced Apartments'. De World Travel Awards worden gezien als de meest prestigieuze prijzen in de toeristische sector. Dit zijn de Oscars van de reiswereld voor organisaties die een uitstekende klantenervaring bieden op het gebied van reizen en toerisme.

Trots

In Athene, Griekenland, namen Revenue & Reservations Manager Remco Roozeboom en Sales Executive Sander Visser de award tijdens een bijzondere galashow in ontvangst. Het is een enorme eer dat Amsterdam ID Aparthotel voor de zesde keer op rij deze internationale erkenning in ontvangst mocht nemen. Remco Roozeboom: "hospitality en servicegerichtheid staan bij Amsterdam ID Aparthotel hoog in het vaandel en deze erkenning vanuit de branche ­én vanuit de gast zorgt ervoor dat wij met veel plezier doorgaan om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden."

Amsterdam ID Aparthotel

Op loopafstand van Amsterdam Sloterdijk bevindt zich het Amsterdam ID Aparthotel, een uniek en modern 3 sterren appartementenhotel. Zowel zakelijke als leisure gasten kunnen overnachten in één van de 127 ruime en moderne appartementen met de faciliteiten van een full service hotel. Het karakter van Amsterdam komt terug in het design waardoor de beleving van Amsterdam als bijzondere en inspirerende stad niet ophoudt wanneer onze gasten naar hun kamers gaan.

Daarnaast biedt Amsterdam ID Aparthotel een fitness & sauna en restaurant ADAM’s ID. Voor het derde kwartaal van 2018 staan ook ruimte voor werk- en vergaderfaciliteiten op de planning. Het hotel wordt bij gasten zeer goed gewaardeerd, met als gemiddeld cijfer een 8,7.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?

Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de kamerprijzen verlagen. Wees daar heel voorzichtig mee. Het verlagen van kamerprijzen is echt onwenselijk, ook al kan het helaas wel eens onvermij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: