Bastion Hotels wint FD Gazellen Award 2018

24 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Bastion Hotels is in de prijzen gevallen. De hotelketen behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland en wint daarmee een FD Gazellen Award 2018. FD Gazellen viert een lustrumjaar en hanteert dit jaar extra scherpe criteria voor de prestigieuze awards, die worden uitgereikt door het Financieele Dagblad. “Het winnen van de Gazellen Award bewijst dat onze formule aansluit bij de behoefte van de huidige markt”, aldus Paul van Berkel, directeur van Bastion Hotels.

Erkenning

Bastion Hotels is winnaar van een FD Gazellen Award 2018! De hotelketen mag zich komend jaar met trots tot één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland rekenen. Om in aanmerking te komen voor de prestigieuze award moest Bastion Hotels voldoen aan een aantal criteria, waaronder een omzetgroei van minimaal 20% over een ononderbroken periode van drie jaar. Naast omzetgroei wordt dit jaar ook winstmarge en personeelsgroei in de rangschikking meegewogen. “Dat Bastion Hotels wordt erkend als één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland is voor ons een bevestiging dat we binnen de hotelbranche sneller groeien dan gemiddeld”, zegt Bastion Hotels directeur Paul van Berkel.

Het Financieele Dagblad reikt de FD Gazellen Awards jaarlijks uit aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. In 2018 viert FD Gazellen een lustrumjaar; de awards worden dit jaar voor de 15e keer uitgereikt. De criteria om in aanmerking te komen voor een prijs zijn extra aangescherpt. Het is voor het eerst dat de inspanningen van BastionHotels.com worden bekroond met een FD Gazellen Award. De prijzen worden op 13 november 2018 uitgereikt in Theater Orpheus in Apeldoorn tijdens een feestelijke avond voor winnende bedrijven uit regio Oost (Utrecht, Gelderland en Overijssel).

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening
The Hunfeld: On-Utrechts hip Boutiquehotel

On-Utrechts hip boutiquehotel The Hunfeld opent op vrijdag 22 november 2019 zijn deuren aan de prachtige Mariaplaats. Begin deze maand schitterde Utrecht al op de voorpagina van de Engelse Lonely Planet en weten steeds meer binnen- en buitenlandse toeristen het geliefde Utrecht te vinden. Utrech...

Awards Mensen
NH Collection Eindhoven Centre winnaar Brabantse Gastvrijheid Award 2019

Tijdens Das Leisure Ondernemers Festival op 19 november in De Koepel in Breda is de Brabantse Gastvrijheid Award 2019 uitgereikt. In het bijzijn van 400 Brabantse ondernemers uit de vrijetijdssector maakte gedeputeerde Economie, Kennis en Talentontwikkeling Martijn van Gruijthuijsen bekend dat NH Co...

Events Hoteltech
Verslag HotelTech 2019: live-interviews, colleges en keynotes

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG. Op het hoogtepunt had IHMG 14 hotels, maar het bedrijf bleek te snel gegroeid te zijn. Br...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Amsterdam Achtergronden
Rembrandt's Marten en Oopjen hingen jarenlang in het Pulitzer, Amsterdam

De huwelijksportretten van Marten Soolmans en Oopjen Coppit hingen vanaf 1798 jarenlang in het Saxenburg Huis op Keizersgracht 224, tegenwoordig onderdeel van Pulitzer Amsterdam. Op 30 november en 1 december wordt deze sfeer terug gebracht naar het Saxenburg Huis door de verkoopexpositie van meester...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: