Beste Best Western in Oss

3 februari 2012 |
Beste Best Western in Oss<

Bob en Riekie Vink van BEST WESTERN Hotel De Naaldhof in Oss hebben de ‘Best Western Quality Award’ in ontvangst mogen nemen. BEST WESTERN Hotel De Vassy eindigde op de tweede plaats en
BEST WESTERN Hotel Hof van Putten is uitgekomen op een derde plaats. De winnende hotels scoorden uitzonderlijk hoog op onderhoud, schoonmaak en gastenfeedback.

Ieder jaar gecontroleerd
Jaarlijks worden alle Best Western Hotels in Nederland gecontroleerd op de internationale eisen die Best Western stelt op het gebied van onderhoud, kwaliteit, service, personeel, schoonmaak en branding. Het hotel dat de beste resultaten behaalt, ontvangt de ‘Best Western Quality Award’. De feedback van gasten maakt een belangrijk onderdeel uit van de score. Naast de Quality Award, worden ook prijzen uitgereikt voor ‘Best Investment’, ‘Best Rewards performance’, ‘Best Revenue performance’ en dit jaar voor het eerst ook voor de
I Care Challenge.

Investeren in kwaliteit
BEST WESTERN Hotel De Naaldhof in Oss scoorde op zowel onderhoud, schoonmaak, kwaliteit en service en daarnaast op gastenfeedback uitzonderlijk hoog en mag zich een jaar lang Quality Award winnaar 2011/2012 noemen. Afgelopen jaar ontving het hotel na een grootscheepse verbouwing al de Best Investment award voor hun investeringen in de renovatie van bestaande kamers, de realisatie van nieuwe kamers, een professioneel fitnesscentrum en health club. Wytze van den Berg, directeur Best Western Nederland: ‘Het waarborgen van kwaliteit is essentieel in onze hotels. Het is fantastisch om te zien dat hotels ook in deze tijden investeringen doen die de gastervaringen en productkwaliteit ten goede komen.’

Best Investment
BEST WESTERN Hotel De Vassy in Egmond aan Zee ontving de prijs voor ‘Best Investment’ voor de investeringen die zij hebben gedaan om de kwaliteit van hun hotel verder te verbeteren. De Vassy verbouwde afgelopen jaar de entree en front office en realiseerde een aantal extra kamers. BEST WESTERN Hotel Spaander in Volendam ontving de onderscheiding ‘Best Rewards Performance’ vanwege een vervijfvoudiging van de omzet, gerealiseerd door middel van het loyaliteitsprogramma Best Western Rewards. De ‘Best Revenue Performance’ ging naar BEST WESTERN PREMIER ART Hotel Eindhoven, omdat zij het Best Western reserveringssysteem beter zijn gaan inzetten en daardoor een omzetstijging hebben gerealiseerd van 260%.

I Care Award
In 2010 is Best Western van start gegaan met het I Care programma dat de hotels stimuleert om nog beter in te spelen op de wensen en behoeften van gasten door superieure service en dienstverlening te bieden.
Dit jaar heeft Best Western Hotels de eerste I Care award uitgereikt aan BEST WESTERN Amsterdam Airport Hotel Uithoorn. Wytze van den Berg overhandigde eigenaar Sjoerd Jonker een cheque ter waarde van € 2.500. Dit bedrag wordt gebruikt om een investering te doen die bijdraagt aan het verhogen van de gastbeleving in het hotel.

Over Best Western International
Best Western International is ’s werelds grootste hotelketen en biedt marketing, reserveringen en operationele ondersteuning aan 4.300 onafhankelijke hotels in 91 verschillende landen en streken in de wereld. In Nederland zijn momenteel 45 zelfstandige hotels aangesloten bij het samenwerkingsverband. De hotelketen werd opgericht in 1946 en biedt elke nacht onderdak aan ongeveer 400.000 gasten over de hele wereld. Best Western is een pionier in de hotelindustrie en wordt erkend voor haar kenmerkend bedrijfsmodel en een uitgebreide hotelportefeuille. Best Western onderscheidt drie typen hotels: BEST WESTERN Hotels, BEST WESTERN PLUS Hotels en BEST WESTERN PREMIER Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Ondernemen
Creatief ondernemerschap hielp deze hoteliers de zomer door

In mei van dit jaar, in het hart van de crisis, voorspelde het NBTC-NIPO dat 1,8 miljoen Nederlanders de vakantie in eigen land zouden vieren. Terwijl veel hotels de deuren dicht hadden, werd achter die gesloten deuren een plan gesmeed om het hotel vol te krijgen na de lockdown. Want het moest vo...

Economie
De stad, de kust en landelijk, werelden van verschil

Het zijn roerige tijden voor hoteliers, dat is bekend. Maar toch zijn de gevolgen van de Covid-19 crisis heel verschillend, sommige landelijke hotels en hotels aan de kust draaien in 2020 zelfs een beter jaar in vergelijking met vorig jaar. En een ding is duidelijk, de stadshotels die jarenlang mooi...

Economie
Horeca 22.00 uur dicht, maximaal dertig gasten binnen

De horeca is verplicht om vanaf dinsdag 29 september de deuren om 22.00 uur te sluiten. Vanaf 21.00 uur mag er niemand meer naar binnen. In publieke ruimtes mogen nog maar maximaal 30 mensen samenkomen. In de buitenruimte gaat landelijk een maximum van 40 personen gelden voor bijeenkomsten. Daarbij ...

Economie Amsterdam Interview
Hoe komt Amsterdam uit de crisis? Reinier van Dantzig (D66) zoekt kwaliteitstoerist

Het contrast kán niet groter. Van een overvolle stad in 2019 naar een angstvallig stil Amsterdam in de zomer van 2020. Het massatoerisme verdween en de hotels in de hoofdstad blijven leeg. Terwijl het COVID-19 virus de hotellerie in zijn greep houdt, worden er plannen gesmeed om Amsterdam in ...

Economie KHN
KHN pleit voor extra steunmaatregelen

De snelle toename in het aantal besmettingen was de aanleiding voor een extra persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge vanavond. Het aantal coronabesmettingen blijft stijgen, het kabinet grijpt daarom landelijk keihard in. Opnieuw krijgt de horeca harde klappen. Aanvullend op de maa...

Achtergronden Tech
Horeca gebruikt relatief vaak online platformen

Circa 8 procent van de Nederlandse bedrijven met twee of meer werkzame personen gaf aan in 2018 online platformen te hebben gebruikt om hun goederen en diensten af te zetten. De belangrijkste redenen waren de toegang tot een grotere afzetmarkt (83 procent) en gemak (75 procent). Dit blijkt uit het o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: