Booking.com wint Reisgraag award

14 januari 2015 |
Booking.com wint Reisgraag award<

Booking.com, marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accomodaties, heeft de Reisgraag award ontvangen.
De Reisgraag award is een publieksaward voor reisorganisaties gebaseerd op ruim 5000 reviews van Nederlandse klanten in het jaar 2014. De award werd tijdens een feestelijke bijeenkomst van Reisgraag.nl op de Vakantiebeurs in Utrecht uitgereikt.

Feedback van klanten
"Wij zijn natuurlijk heel blij met de Reisgraag award voor Booking.com, met name omdat het een erkenning is op basis van feedback van klanten. Daar zijn we trots op want ook voor Booking.com staat de klant op de eerste plaats en al onze ruim 8,000 Booking.com medewerkers zijn iedere dag bezig om de beleving van onze klanten verder te optimaliseren. Een award als deze is een erkenning hiervan en voor ons de perfecte motivatie om nog beter te worden", aldus Gillian Tans, Chief Operating Officer van Booking.com.

De Reisgraag award wordt dit jaar voor de vierde achtereenvolgende keer uitgereikt, op basis van reviews van klanten.

Over Booking.com:
Booking.com is wereldwijd marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accommodaties. Booking.com garandeert de beste prijs voor elke accommodatie -- van kleine onafhankelijke accommodaties tot vijfsterrenluxe. Gasten hebben altijd en overal via hun computer, mobiele telefoon of tablet toegang tot de website van Booking.com en betalen nooit boekingskosten. Booking.com is beschikbaar in 42 talen en heeft een aanbod van meer dan 580.000 hotels en accommodaties in 205 landen. Op de website staan ruim 40 miljoen beoordelingen die door gasten na hun verblijf zijn geschreven. Booking.com trekt online bezoekers van over de hele wereld, zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Booking.com heeft meer dan 17 jaar ervaring en werkt met ruim 8.300 toegewijde medewerkers in meer dan 115 kantoren wereldwijd. Het in-house klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar, helpt gasten in hun eigen taal en biedt klanten een uitzonderlijke ervaring.

Booking.com B.V. (opgericht in 1996) bezit en beheert Booking.com(tm) en is onderdeel van de Priceline Group (NASDAQ: PCLN).

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Dit kost een overnachting tijdens carnaval

Het grootste feest van het jaar in het zuiden komt er weer aan. Dat betekent carnavalskleding scoren, kaarten kopen voor de plaatselijke kroeg of natuurlijk buiten genieten van de muziek met een biertje. Maar wat als je nou in de stad zou willen overnachten? Ben je dan duurder uit dan normaal? HomeT...

NH Hotels Internationaal
NH Hotels opent haar eerste hotel in Noord-Amerika

Het NH Collection New York Madison Avenue gaat weldra open. In april opent het eerste hotel van NH in de VS, zo lezen we op zakenreis.nl. Het statige gebouw in het hart van Manhattan stamt uit 1920 en weerspiegelt het 'gouden tijdperk van de reclame', zo meldt NH in een verklaring. In Eur...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: