Booking.com wint Reisgraag award

14 januari 2015 |
Booking.com wint Reisgraag award<

Booking.com, marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accomodaties, heeft de Reisgraag award ontvangen.
De Reisgraag award is een publieksaward voor reisorganisaties gebaseerd op ruim 5000 reviews van Nederlandse klanten in het jaar 2014. De award werd tijdens een feestelijke bijeenkomst van Reisgraag.nl op de Vakantiebeurs in Utrecht uitgereikt.

Feedback van klanten
"Wij zijn natuurlijk heel blij met de Reisgraag award voor Booking.com, met name omdat het een erkenning is op basis van feedback van klanten. Daar zijn we trots op want ook voor Booking.com staat de klant op de eerste plaats en al onze ruim 8,000 Booking.com medewerkers zijn iedere dag bezig om de beleving van onze klanten verder te optimaliseren. Een award als deze is een erkenning hiervan en voor ons de perfecte motivatie om nog beter te worden", aldus Gillian Tans, Chief Operating Officer van Booking.com.

De Reisgraag award wordt dit jaar voor de vierde achtereenvolgende keer uitgereikt, op basis van reviews van klanten.

Over Booking.com:
Booking.com is wereldwijd marktleider op het gebied van online reserveringen van hotels en andere accommodaties. Booking.com garandeert de beste prijs voor elke accommodatie -- van kleine onafhankelijke accommodaties tot vijfsterrenluxe. Gasten hebben altijd en overal via hun computer, mobiele telefoon of tablet toegang tot de website van Booking.com en betalen nooit boekingskosten. Booking.com is beschikbaar in 42 talen en heeft een aanbod van meer dan 580.000 hotels en accommodaties in 205 landen. Op de website staan ruim 40 miljoen beoordelingen die door gasten na hun verblijf zijn geschreven. Booking.com trekt online bezoekers van over de hele wereld, zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Booking.com heeft meer dan 17 jaar ervaring en werkt met ruim 8.300 toegewijde medewerkers in meer dan 115 kantoren wereldwijd. Het in-house klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar, helpt gasten in hun eigen taal en biedt klanten een uitzonderlijke ervaring.

Booking.com B.V. (opgericht in 1996) bezit en beheert Booking.com(tm) en is onderdeel van de Priceline Group (NASDAQ: PCLN).

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam Culinair
Taiko, in het Conservatorium Hotel, heropent en serveert Hiramasa Kingfish

Taiko, het bekroonde restaurant van Executive Chef Schilo van Coevorden, heropent op 30 september haar deuren voor hotelgasten en bezoekers. Na het succes van de Red King Crab, Wagyu, Wasabi en Soja menu’s, heeft het veelgeprezen modern-Aziatische restaurant van het Conservatorium hotel in Ams...

Economie Interview
Barbara Baarsma: "Amsterdamse hotels moeten serieus nadenken over transformatie"

Barbara Baarsma is econome en directievoorzitter van Rabobank Amsterdam. Bovendien is zij hoogleraar economie aan de Universiteit van Amsterdam. Naast haar werk bij de Rabobank is Barbara Baarsma hoogleraar toegepaste economie aan de Universiteit van Amsterdam. Ook is zij voorzitter van de Bankraad ...

Internationaal Coronacrisis
Coronacrisis: 5 grootste hotelketens ter wereld verloren 25 miljard aan waarde

De uitbraak van het coronavirus heeft elke sector over de hele wereld getroffen, maar de hotelindustrie behoort tot de zwaarst getroffen sectoren. Hoewel de hotels verhoogde veiligheids- en hygiënemaatregelen hebben genomen, en voorzichtig zijn heropend voor het zomerse reisseizoen, kan het her...

Branded Content
The Slaak Rotterdam strak beveiligd

The Slaak Rotterdam is gevestigd in een oud monumentaal pand waar vroeger Rotterdam’s grootste krant “Het Vrije Volk” gehuisvest was. Na een flinke verbouwing opende het hotel in 2019 haar deuren met alle glorie en sfeer die ook op het hoogtepunt midden jaren 50 daar aanwezig was. ...

Amsterdam Achtergronden
Sir Hotels ruilt luxe bedden in voor bureaus

Vanaf vandaag biedt hotel collectie Sir Hotels flexibele werkplekken aan. Waar de vraag naar bedden voor de zakelijke markt drastisch afgenomen is, stijgt de vraag naar rustige werkplekken. Meer kantoren zoals Nike en Google houden hun kantoren tot zeker het einde van het jaar gesloten. Sir Hotels s...

Personeel
Preston Palace lanceert nieuwe werkcampagne

In tijden waarin werkgevers noodgedwongen hun gewaardeerde werknemers moeten laten gaan, lanceert Preston Palace juist een campagne om nieuwe collega's te werven. Van fulltime, parttime tot bijbaantje. Zelfs een combinatie van diverse afdelingen binnen in één functie is mogelijk. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: