Campanile op pad voor naamsbekendheid

29 maart 2011 |
Campanile op pad voor naamsbekendheid<

Campanile hotels gaat voor het eerst in het bestaan van het bedrijf met de salesteams van alle hotels op pad om het hotelbedrijf beter bekend te maken bij potentiële boekers. Het is uniek voor de keten die nooit eerder investeerde in grote verkoopacties. Het bedrijf is op zoek naar meer zakelijke gasten uit de bouw, infrastructuur en industrie.

Voucher
De 35-jarige keten, die met 22 hotels in de Benelux deel uitmaakt van Louvre Hotels, zal op dinsdag 29 en woensdag 30 maart een tour maken langs bedrijven door heel Nederland die actief zijn in de genoemde branches. De bezochte bedrijven krijgen een leuke attentie en een kadovoucher die recht geeft op 25% korting.

No-nonsense
"Want", zo zegt Mariëlle van Loon, Head of Operations Louvre Hotels Benelux, "onze hotels zijn ideaal voor alle medewerkers en gasten van deze branches. Wij zijn no-nonsense hotels, maar met alle juiste voorzieningen. De laagdrempeligheid spreekt medewerkers uit deze sectoren aan en de flexibele houding van ons personeel zorgt voor huiselijke gezelligheid."

Tijd voor actie
Met het verschijnen van meer laag-geclassificeerde hotels en het aantrekken van de markt werd het tijd om aan de naamsbekendheid van Campanile te gaan bouwen. Bovendien is het merk volop in beweging. Zo heeft de van origine Franse hotelketen onder de naam ‘Campanile Next Generation’ een nieuwe visie ontwikkeld op het gebied van comfort. Deze nieuwe generatie hotel-restaurants van Campanile zijn volledig gerenoveerd van slaapkamer tot restaurant om nog meer comfort en ontspanning te bieden. In de toekomst zullen ook in de Benelux ‘Next Generation hotels’ worden geïntroduceerd.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Ondernemen
Creatief ondernemerschap hielp deze hoteliers de zomer door

In mei van dit jaar, in het hart van de crisis, voorspelde het NBTC-NIPO dat 1,8 miljoen Nederlanders de vakantie in eigen land zouden vieren. Terwijl veel hotels de deuren dicht hadden, werd achter die gesloten deuren een plan gesmeed om het hotel vol te krijgen na de lockdown. Want het moest vo...

Economie
De stad, de kust en landelijk, werelden van verschil

Het zijn roerige tijden voor hoteliers, dat is bekend. Maar toch zijn de gevolgen van de Covid-19 crisis heel verschillend, sommige landelijke hotels en hotels aan de kust draaien in 2020 zelfs een beter jaar in vergelijking met vorig jaar. En een ding is duidelijk, de stadshotels die jarenlang mooi...

Economie
Horeca 22.00 uur dicht, maximaal dertig gasten binnen

De horeca is verplicht om vanaf dinsdag 29 september de deuren om 22.00 uur te sluiten. Vanaf 21.00 uur mag er niemand meer naar binnen. In publieke ruimtes mogen nog maar maximaal 30 mensen samenkomen. In de buitenruimte gaat landelijk een maximum van 40 personen gelden voor bijeenkomsten. Daarbij ...

Economie Amsterdam Interview
Hoe komt Amsterdam uit de crisis? Reinier van Dantzig (D66) zoekt kwaliteitstoerist

Het contrast kán niet groter. Van een overvolle stad in 2019 naar een angstvallig stil Amsterdam in de zomer van 2020. Het massatoerisme verdween en de hotels in de hoofdstad blijven leeg. Terwijl het COVID-19 virus de hotellerie in zijn greep houdt, worden er plannen gesmeed om Amsterdam in ...

Economie KHN
KHN pleit voor extra steunmaatregelen

De snelle toename in het aantal besmettingen was de aanleiding voor een extra persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge vanavond. Het aantal coronabesmettingen blijft stijgen, het kabinet grijpt daarom landelijk keihard in. Opnieuw krijgt de horeca harde klappen. Aanvullend op de maa...

Achtergronden Tech
Horeca gebruikt relatief vaak online platformen

Circa 8 procent van de Nederlandse bedrijven met twee of meer werkzame personen gaf aan in 2018 online platformen te hebben gebruikt om hun goederen en diensten af te zetten. De belangrijkste redenen waren de toegang tot een grotere afzetmarkt (83 procent) en gemak (75 procent). Dit blijkt uit het o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: