De kracht van (social) media

8 september 2010 |
De kracht van (social) media<

Maandag 20 september organiseert de Association of Food and Beverage Management een bijeenkomst in het teken van (social) media. Sprekers deze middag zijn Charles Groenhuijsen, oud NOS correspondent en mediakenner en Cor Hospes, marketing en social media specialist. Aansluitend zal er een discussie plaatsvinden met horecaondernemer en actief twitteraar Hans Vugts, directeur Casa400, Directeur Hotelschool Den Haag, de heer Wim Dooge en Hans Poortvliet, directeur HSMAI over de vraag 'welke kansen biedt (social) media'.

Marketing- en communicatiebeleid
Er zal tevens stil gestaan worden bij hoe je als horeca bedrijf je marketing en communicatiebeleid in zou moeten richten en welke mogelijkheden deze kunnen bieden voor bijvoorbeeld human resources, inkoop en omzet. Horecabranche journalisten Richard Kok van Misset Horeca en Frank Lindner, Hospitality Management zullen de aanwezigen met tips en trics voorzien tijdens een discussie met Charles Groenhuijsen.

Vijf themabijeenkomsten
De Association of Food & Beverage Management is een dynamische club die zich bezighoudt met onderwerpen en actualiteiten binnen het vakgebied Food & Beverage. Naast de mogelijkheid voor het vergroten van de F&B kennis en het opdoen van inspiratie biedt de vereniging ook de mogelijkheid voor het opzetten en uitbreiden van een netwerk. Dit wordt gerealiseerd door de organisatie van vijf themabijeenkomsten, een golftoernooi, nieuwjaarsdiner en het social event (inspirerend weekend weg naar binnen- of buitenland). Sprekers tijdens de afgelopen en komende bijeenkomsten: Jos Burgers (De gast centraal), Hans Steenbergen & Anneke Ammerlaan (F&B trends), Jan Vermeiren (Linkedin specialist), David Crouwel (succesvol ondernemen en inkopen), Charles Groenhuijsen & Cor Hospes (Hospitality en de kracht van de media), en Ben Tiggelaar (Inspirerend Leiderschap).


Eline Dragt

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening
Charme Hotels breidt uit met Hotel Karsten in Norg

Grand Café Hotel Karsten in Norg ligt in de kop van Drenthe, te midden van prachtige fiets- en wandelroutes. Vanuit het hotel heeft u een prachtig uitzicht op de Kerkbrink en de 13e-eeuwse Romaanse kerk. In het hotel vindt u een ruime, gezellige lounge met een imposante openhaard en een sf...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019 [gesloten]

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG, maar uit zijn zetel werd geduwd door Alex Mulder van Amerborgh.  Op het hoogtepunt had I...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Louvre Hotels Group lanceert wereldwijd nieuwe kamer voor Golden Tulip in Nederlandse stijl

De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de hotelketen een geheel nieuwe merkstrategie en -uitstraling voor het hotelmerk en recent is besloten om de Nederlandse roots wereldwijd te benadrukken in d...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: