Dit wordt het minst gastvrije hotel van Eindhoven

9 januari 2019 | Thijs Jacobs

Vanaf 14 januari 2019 is Eindhoven een hotel met een uniek concept rijker: Hotel The Match. Dit ‘one of a kind’ designhotel biedt gasten alle faciliteiten die ze in een hotel kunnen wensen, maar de kans is klein dat ze ook maar één van die faciliteiten zullen gebruiken. Onder het motto ‘Check in, stay out’ stimuleert Hotel The Match gasten namelijk actief om vooral niet in het hotel te blijven, maar lekker de stad in te gaan…

Uitvalsbasis

Hotel The Match biedt maar liefst 170 verschillende restaurants, meer dan 500 winkels, een poppodium en zelfs een Champions League voetbalstadion. Het enige dingetje is dat al deze hotspots zich niet echt in het hotel bevinden, maar om de hoek. Gesitueerd in de hippe wijk De Bergen is het de perfecte uitvalsbasis om alle hotspots van Eindhoven te ontdekken. Dus ‘check in’ en ‘stay out’.

Géén hartelijk welkom

In- & uitchecken gebeurt bij Hotel The Match volledig online, via de self service iPads in de lobby. Dat bespaart gasten kostbare tijd. Een hotelmanager is er ook niet, wel een ‘Matchfixer’, een soort concierge, maar dan anders. Eentje die ook alles kan vertellen over de heetste feestjes, de coolste concerten en de beste plekken van het moment. Daarnaast is iedere kamer voorzien van een eigen ‘Handy’ smartphone met alle inside info die je nodig hebt om Eindhoven echt te ontdekken. Als gast van Hotel The Match mag je deze overal mee naartoe nemen, behalve mee naar huis…

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: